Naravno da može kod istog, sve se to dogovori.
Inače, učenici (uglavnom srednjoskolci) najčešće pauziraju radi odlaska u inozemstvo, studija ili zdravstvenih razloga (malo je blesavo napisati - radi 5.r.u skoli).
Naravno da može kod istog, sve se to dogovori.
Inače, učenici (uglavnom srednjoskolci) najčešće pauziraju radi odlaska u inozemstvo, studija ili zdravstvenih razloga (malo je blesavo napisati - radi 5.r.u skoli).
da li mi netko može preporučiti za funkcionalnu muzičku pedagogiju za solfeggio nekog instruktora? nisam još sigurna da li će nam trebati, ali bih htjela imati info ukoliko dođe do toga.hvala.
Posljednje uređivanje od lasica : 20.05.2019. at 15:18
Razmišljamo da zbog nedovoljnog vremena dijete ne upišemo dalje 4. razred OGŠ. Nemamo primjedbi na profesora ili školu, ništa slično nije tu u pitanju, a nije ni važno za moje pitanje. Ako želi svirati, može se dalje baviti i privatno, u smislu odlaska na privatne sate kao što je radila prije upisa, a prednost je da to traži daleko manje vremena i angažmana od OŠ, mana je naravno daleko veća cijena, ali to isto sada nije tema.
Ono što mene zanima me vaše objektivno iskustvo vas kojih ste završili OGŠ a ne bavite se profesionalno glazbom. Koja bi, osim pristupačnije cijene trebala biti prednost škole nad tečajem? Čitam u nekim postovima „nek se nađe“, „može dobro doći“, a zanima me za što točno bi moglo dobro doći, prije nego donesemo odluku. Kakve ste koristi imale u životu od toga što ste završile baš školu a ne glazbeni tečaj recimo? Jeste li imale kakve koristi od sviranja uopće? Možete li danas bez poteškoća kada vam se svira izvaditi note i za svoju dušu odsvirati si neku kompoziciju?
Druga dilema koja me muči je da ta profesorica nema baš puno učenika, bi li joj stvorili kakav problem kod ispisa? Zanimaju me vaša iskustva/viđenja, možda sam nešto previdjela što bi moglo utjecati na odluku.
Profesorici moraš najaviti ispis što prije da može uzeti dovoljan broj novih učenika (iz 1.r.osnovne i 1.r. srednje)
Ako neće ići dalje u srednju i ako je dijete bilo prosječno, onda je za budućnost skoro pa svejedno hoće li imati instrukcije 1:1 ili će ići dalje u OGŠ. Grupni tečaj ne bih preporučila.
Posljednje uređivanje od čokolada : 31.05.2019. at 09:55
Ako traži manje vremena i angažmana, to znači da se manji radi i manje napravi te manje nauči.
Nakon OGŠ sam upisala srednju glazbenu uz svoju "osnovnu" srednju školu. Odluku o upisu srednje donijela sam u 8. razredu, ne ranije.
Ne mogu nabrajati tu što mi je još sve donijelo to dodatno obrazovanje, preosobno je, ali donijelo mi je puno dobroga. Da sam ostala samo na osnovnoj glazbenoj, smatram da bih također bila na dobitku, ali ne mogu znati šbbkbb. Sviram još uvijek.
Ali ovo je kritično:
Škola=obrazovanje
Tečaj=hobi
Ja sam prije puno godina završila osnovnu glazbenu školu za jedan instrument, a u srednjoj išla na tečaj za drugi.
Ovaj instrument koji sam učila u školi sviram i danas, ne često (jer nemam vremena za vježbanje, a nervira me nesavršenost). Na tečaju nisam naučila ništa. Da nisam znala čitati note iz škole, ne bih to savladala na tečaju. Probala sam i individualnu poduku, jednu školsku godinu, ali nije me se nešto dojmilo... Sve što sam naučila bilo je u školi. Ne kažem da je to za svakog tako, ali za mene je bilo.
mislim da nikada privatni sat ne može zamjeniti nastavu u gš
jer nije to samo sviranje
ne znam koliko bi privatno radili solfeggio
da ne kažem da sigurno nema zbora
koji nije samo pjevanje
to je druženje
sama gš je druženje, svaranje novih prijateljstava van redovne oš, u koju pripadate mjestom stanovanja i često s djecom u razredu nemate ništa drugo zajedničko
u gš ipak idu djeca koja imaju neke zajedničke interese
Na sto muka sam i treba mi pomoć iskusnih
Curica će uskoro navršiti 11 godina (na jesen kreće u 5 razred) i već dulje od godinu dana privatno ide na satove gitare (klasične). Velika joj je želja upisati glazbenu školu, no koliko čitam po web stranicama glazbenih škola upisuju se djeca u rasponu 7-10 godina. Gitara je jako traženi instrument i znam da je teško upasti i kad zadovoljiš sve kriterije. Već par dana razmišljam prijaviti je ili ne za audicije. Ima li smisla uopće otići prijaviti je? Je li ipak prestara za GŠ?
duplić
Posljednje uređivanje od davorkica : 31.05.2019. at 18:14
Na gitaru vjerojatno neće upasti, ali bi joj mogli ponuditi neki drugi instrument - ako vam je to opcija.
Ja bih rado da prihvati i drugi instrument, ali ona želi nastaviti gitaru.
Mislim da će nam na kraju opcija biti privatna glazbena koja isto kao i ogš ima individualne satove instrumenta, a skupne solfeggia.
tanja_b misliš da ima smisla da ide na audiciju? Možda nije ni loše da se ide malo čeličiti
Zašto ne, neka ode na audiciju pa da vidi kako joj to sve skupa izgleda.
Rekoh, vjerojatno neće upasti baš na gitaru iz razloga koji si i sama navela - gitara je najtraženiji instrument.
Ali, tko zna... možda je ipak uzmu, ovisi o broju prijavljene djece i nekim drugim faktorima. Ne bih odustajala unaprijed.
A što se tiče nastavljanja gitare... moj brat je tako kao mali učio gitaru na tečaju u mjesnoj zajednici, pa je u 3. razredu OŠ otišao na audiciju u glazbenu školu.
Za gitaru je bila velika navala, pa su ga nagovorili da proba violinu.
Završio je osnovnu glazbenu, a srednju nije nastavio samo iz vlastitog straha "da će mu biti preteško" (poslije mu je bilo žao). Sad već godinama živi u inozemstvu, uz svoj posao još i svira violinu u jednom amaterskom orkestru i istinski uživa u tome. Čak je prije koju godinu probao i violu S gitarom sigurno ne bi mogao imati takvo iskustvo.
Hvala tanja_b, odmah u ponedjeljak je prijavljujem pa možda upadne na harfu
poklanjam stalak za gitaru i stalak za note. razmeženka je odustala.
Evo da citiram samu sebe.
Dobro je prošla na audiciji, ali je bila ispod crte za gitaru i na kraju je upala na harfu i saksofon.
Imala je želju nastaviti gitaru pa smo je upisali u privatnu glazbenu.
Jučer smo dobili poziv iz Berse da im se oslobodilo mjesto na gitari i da dođemo. Dakle ima nade i za jedanaestogodišnjake.
Malo me trta kako ćemo uskladiti peti razred i glazbenu koja nam nije baš blizu, a uz to ima želju nastaviti i neke aktivnosti od prošle godine
davorkica čestitam
to će sve biti napornije vama nego njoj
samo dobra logistika i sve će biti super
Cure, frendicu zanima zašto u E-dnevniku vidi i muzičku školu.
Da li netko zna? I da li to samo ona vidi, ili i profesori u osnovnoj školi.
Trebao bi eventualno razrednik
Jer ni drugi ne vide predmet koji nije njihov
Ona vidi muzičku zato što konkretna škola ima e-dnevnik; naša gl. škola nema e-dnevnik, pa ga ja ne vidim;
pretpostavljam da razrednik iz OŠ ne vidi muzičku i obratno. Koliko mi je poznato, svaki profesor inače vidi samo svoj predmet, jedino razrednik vidi sve predmete.
I mi od ove godine vidimo glazbenu školu, 2. razred O.G.Š., 4, redovne, a prošle nismo...Glazbena škola u Rijeci, Ivana Matetića Ronjgova.
Posljednje uređivanje od MalaRiba : 16.09.2019. at 14:31
Danas sam u Masarykovu išla kupiti The Russian School of Piano Playing (Book 1, Part I) od Nikolajeva, pa nema.. ima neko da posudi da iskopiramo?
Toga bude i u knjižnicama GŠ. Probaj i u Preradovićevoj 32 (A - classic). Na e bayu ih je koliko hoćeš.
Zašto ne posudite od profesora za kopirati?
Inače, uobičajena praksa je da se knjige mogu nabaviti second hand od starijih generacija, ali ne škodi i ovdje pitati - mi smo tako i kupili i prodali udžbenike za solfeggio, a literaturu za harmoniku (OGŠ) mislim da još uvijek imam doma, kompletnu. Nema puno harmonikaša, a i nije nam bilo sila prodavati - nek stoji.
Posljednje uređivanje od Peterlin : 20.09.2019. at 08:21
Inače se tiskana građa smije umnožavati za potrebe učenja, ali notna i kartografska ne smije, niti s naknadom.
Znam ja to, ali znaš kako bi to izgledalo? Odite kupiti Etide Berensa za 120kn, a svirat ćemo samo onu br. 22. Zatim kupite Bacha za 110kn iz toga ćemo raditi čak dva Menueta. Sljedeći su dva sveska Mozartovih sonata za 400kn oba, iz svakog ćemo po 1 sonatu, pa još uzmite i 3 sveska Haydn sonata za 600kn jer ćemo trebati možda dvije...itd.
A veliki svjetski izdavači ne poznaju Bandića .
Postoje i pojedinačna izdanja pojedinih djela (sonata i sl.), ali nisu ništa povoljnija cijenom
Ja inače svojem kupujem originalne note koncerata i etida (jer ih fakat puno odsvira iz jedne knjige), a kraće komade, tzv. "štiklece", kopira od profesorice iz školske arhive. Note za klavir je dobivao isključivo fotokopirane.
Moja je 2. razred, ali ne koriste udžbenik iz solfeggia.
S obzirom da nisam glazbeno obrazovana, htjela bih kupiti neku knjigu da mogu malo pročitati i eventualno uz dijete nešto naučiti.
Koji udžbenik se koristi?
moja po ovom radi https://antikvarijat-studio.hr/solfe...roizvod-59087/
Žene pliz, posebno vas par stručnih iz nastave klavira..
Jesu li vaši klinci u 1. osnovne gš trebali napamet znati gdje u crtovlju stoji koja nota u 6 različitih oktava (po 3 u oba ključa) i povisilice i snizilice. Na solffegiu još nisu ni sve note prošli, ide se laganini, a klavir punom parom! Jel to svuda tako?
Instrument se, naročito u početku, uči bržim tempom od solfeggia, a to uključuje i učenje nota.
Hvala na brzom odgovoru!
A kako je regulirano ocjenjivanje? Maloprije čujem od jednog tata da kod njihove profesorice u istoj školi u prvom nema ocjenjivanja dok kod naše svako malo ocjena..?
Tu bolje da se jave forumske profesorice naše iskustvo s ocjenama je vrlo specifično i nije baš primjenjivo na druge škole.
Tako je, solfeggio puno kaska za instrumentom jer oni osvješćuju note s drugačijeg "gledišta", uče intonirati i zapisati ono što čuju.
Na klaviru se položaj nota u crtovlju uči kroz sviranje skladbica, dakle ne "unaprijed", nego kako ih skladba donese.
Obično se prva oktava mora brzo savladati i tu je nužna određena automatizacija - recitiranje c d e f g a h c (i natrag) s brzim pronalaženjem položaja u crtovlju.
Uz prvu (ili nakon nje,ovisno o početnici) kreće se i s malom oktavom. Najčešće se note uče "zrakasto", od C1 prema gore i prema dole.
Povisilice i snizilice tu ne igraju nikakvu ulogu, to je najmanji problem.
Vještina čitanja nota usko je povezana s prostornom percepcijom, pa su obično bolji čitači nota oni koji su brzo savladali čitanje i pisanje slova. Takvima je često i fina motorika razvijenija pa bolje multitaskaju - oko gleda istovremeno 2 crtovlja s dvama različitim ključevima i to "prevodi" kroz naredbu rukama da rade potpuno razlučite radnje. Kad tomu pribrojimo i različit ritam lijeve i desne ruke, jasno je koliko je to kompleksna radnja.