a sto ja nisam odgovoran član ako sam sa rodinog webshpa kupovala neke stvari? zasto za korisnike koji podupiru vas rad ne omogućite i tu privilegiju?
a sto ja nisam odgovoran član ako sam sa rodinog webshpa kupovala neke stvari? zasto za korisnike koji podupiru vas rad ne omogućite i tu privilegiju?
kupovinom na Rodinom webshopu ne možeš oštetiti nikoga.
ovim načinom pokušavamo (ne kažemo da uvijek i uspijemo) zaštititi korisnike od preprodavača i neplatiša.
manje je vjerojatno da će pokušati prevariti oni koje bolje poznajemo, znamo kako im se djeca zovu, što su jučer kuhali, kakve uloške koriste, jesu li se jučer posvađali s mužem i kakva im je teta u vtiću.
jasno nam je kako ne možemo udovoljiti svima, ali to gotovo nikada i nikome nije moguće.
pa ćemo se držati pravila koja smo odredili jer je činjenica da Burza bolje funkcionira i puno manje primjedaba ima otkako ovo pravilo postoji.