Stranica 2 od 2 PrviPrvi 12
Pokazuje rezultate 51 do 58 od 58

Tema: Izricanje pedagoŠkih mjera

  1. #51
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Škola je uvijek slika društva. A društvo bi nam moglo biti i bolje...ali nije. I vjerujem da čovjeku najteže pada spoznaja da ne može učiniti ništa.
    Slažem se.

    I većina roditelja i ne zna koliko puta idemo spavati,a u glavi se roje misli vezane za njihovo dijete, njegove probleme, najbolja moguća rješenja.

    Evo mojih samo nekoliko slučajeva u zadnji tjedan dana, naglašavam tjedan dana:

    Primjer prvi:

    Nazovem roditelja da mu kažem da dijete svako malo markira . Odgovor koji dobijem je : "To nije točno. Ja ga svako jutro dovezem i iskrcam i znam da je tamo.Ne poznate vi moje dijete bolje od mene..." itd...znači, kategorički se odbija ikakav konstruktivan razgovor koji bi imao samo jedan cilj: dobrobit djeteta.

    Slučaj broj dva:

    Učenica ne dolazi na nastavu već 4 tjedna zaredom. Nitko ne zove da bi opravdao pa zovem ja. Odgovor:" Bolesni smo. Svi smo bolesni, Imamo gripu."
    4 tjedna? A malu prijatelji iz razreda viđaju u obližnjem kafiću.

    Slučaj broj tri:

    Učenik je nakupio toliko neopravdanih da se mora pokrenuti TPSP (naravno, nakon svih predhodnih pegagoških mjera).Otac na telefon kaže da će me dignuti u zrak skupa s autom ako mu CZSS pokuca na vrata.I da će donijeti ispričnice za zadnja tri mjeseca odjednom i da njega ne zanimaju naši rokovi unutar kojeg primamo ispričnice.


    I tako...ima toga još. Najgori slučaj gdje udomljeno dijete nema podršku udomiteljske obitelji da i ne spominjem. Ne bih detalje jer je priča pretužna i delikatna.

    Što mi kao škola možemo učiniti? Javljati za sve takve slučajeve CZSS?
    Pa većina takvih obitelji i jest u tretmanu centra.

    Lako je rješavati probleme s normalnim roditeljima, ako se mogu tako izraziti, a takvih je nasreću još uvijek većina i onda je ogromno zadovoljstvo kad nakon niza pubertetskih gluparija i adolescentskih kriza na kraju srednjoškolskog školovanja vidimo da smo kao razultat međusobne suradnje dobili kvalitetnog,izgrađenog, zadovoljnog čovjeka.

    No, ona manjina je užasan problem jer stvara problem sebi, svojoj djeci ,okolini, a time naravno i društvu uopće.
    Posljednje uređivanje od rosa : 15.12.2010. at 18:27

  2. #52
    YosephK avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    468

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    također, neodgovoreno pitanje je gdje je bio dežurni učitelj; i ako nema dežurnih učitelja zašto ih nema i kako je moguće da su učenici u učionici bez nadzora odrasle osobe.
    Ne bih išao tako daleko da pitam gdje je bio dežurni učitelj. Dežurni učitelj (ako postoji) je najčešće zadužen za jedan dio zgrade. Još uvijek ne postoji teleporter niti se možemo podijeliti poprečnom diobom, pa da budemo u nekoliko učionica odjednom. Meni je, iskreno, muka tog dežurstva jer sam zadužen za 7 učionica u vijugavom hodniku. Dok ja prošetam od učionice 1 do učionice 7 i vratim se nazad već se može dogoditi neka glupost. U istih tih 5 minuta moram stići do zbornice ostaviti dnevnik i uzeti dnevnik za idući sat. Ne daj Bože da mi je sila otići na wc. A ne, trpi moj Josipe do velikog odmora. Ne opravdavam ovime dežurnog učitelja, samo pojašnjavam da odgovor na pitanje dežurnog učitelja nije binaran, nema IMA/NEMA, ima tu puno faktora koje treba uzeti u obzir.

    Eventualno može biti pitanje: zašto se učionica ne zaključava kad učitelj nije u njoj?

  3. #53

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj YosephK prvotno napisa Vidi poruku
    Ne bih išao tako daleko da pitam gdje je bio dežurni učitelj. Dežurni učitelj (ako postoji) je najčešće zadužen za jedan dio zgrade. Još uvijek ne postoji teleporter niti se možemo podijeliti poprečnom diobom, pa da budemo u nekoliko učionica odjednom. Meni je, iskreno, muka tog dežurstva jer sam zadužen za 7 učionica u vijugavom hodniku. Dok ja prošetam od učionice 1 do učionice 7 i vratim se nazad već se može dogoditi neka glupost. U istih tih 5 minuta moram stići do zbornice ostaviti dnevnik i uzeti dnevnik za idući sat. Ne daj Bože da mi je sila otići na wc. A ne, trpi moj Josipe do velikog odmora. Ne opravdavam ovime dežurnog učitelja, samo pojašnjavam da odgovor na pitanje dežurnog učitelja nije binaran, nema IMA/NEMA, ima tu puno faktora koje treba uzeti u obzir.

    Eventualno može biti pitanje: zašto se učionica ne zaključava kad učitelj nije u njoj?
    nitko ne proziva dežurnog učitelja. ovo što ti opisuješ je posve neadekvatno i neefikasno organizirano dežurstvo - za što sigurno nije odgovoran dežurni učitelj, već u 1. redu ravnatelj.
    i naravno pitanje je na mjestu - što učenici sami rade u učionici bez (predmetnog) učitelja?!

  4. #54
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    YosephK, apsolutno se slažemo.

    I da, zaključavanje učionica se kod nas pokazalo kao dobro rješenje.

    Evo, možda konačno nešto konstruktivno što bi seni mogla predložiti školi.

  5. #55

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj rosa prvotno napisa Vidi poruku
    YosephK, apsolutno se slažemo.
    pretpostavljam da oboje imate iskustvo neefikasno organiziranog dežurstva - čitaj mali broj učitelja zadužen za dežuranje na velikom (i/ili nepreglednom) prostoru + velik broj učenika.
    no može se to organizirati i drugačije. sve ovisi o ravnatelju.

  6. #56
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    pretpostavljam da oboje imate iskustvo neefikasno organiziranog dežurstva - čitaj mali broj učitelja zadužen za dežuranje na velikom (i/ili nepreglednom) prostoru + velik broj učenika.
    no može se to organizirati i drugačije. sve ovisi o ravnatelju.
    Sve si točno napisala.

    Ponavljam, otkad se kod nas počelo zaključavati učionice, stvari su se znatno poboljšale jer ako imate 17 učionica kao što imamo mi,trebalo bi 17 dežurnih profesora ako se želi da sve učionice budu kvalitetno pokrivene plus još onoliko dežurnih koliko ima krakova hodnika.

  7. #57
    flopica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Postovi
    6,482

    Početno

    rosa, ovo što pišeš je toliko tužno i grozno i svakakvo da moram napomenuti da se istinski, al ono, baš od srca divim svim učiteljima i profesorima i svim drugima uključenima u odgoj i obrazovanje djece općenito, naravno ukoliko obavljaju taj posao tako kao što ga obavljaš ti.

    slažem se s Peterlin, takvo stanje je odraz stanja u cijelom društvu, i tako se teško mirim s odgovorima da se ništa ne može učiniti, da je to tako kod nas i da to treba prihvatiti...

    shvaćam da postoje svakakvi roditelji i da djeca koja su problem, uglavnom kod kuće i u obiteljskom domu nemaju stabilnost i razumijevanje i ispravno usmjeravanje, sve ja to shvaćam! i to je problem društva u cijelini, i ne može se to preko noći okrenuti. ali ispada nekako da ni oni roditelji koji imaju volju svoju djecu učiniti čestitim i poštenim ljudima nemaju podršku škole kada iskrsnu ovakvi problemi. jer, ispada da je seni svoj dio posla korektno obavila, a njeno dijete je kažnjeno, ok. zaslužio je svakako, al kud on jedan jedini? a zna se da nije mogao to sam samcat izvesti, zna se da je još djece sudjelovalo, ma za mene to nije ispravno i gotovo!

    eto, to je ono što mene rastužuje i ljuti, način na koji je cijela priča dobila epilog... i poslala poruku da drugi put ako napravi kakvu p.... da drži jezik za zubima! jer tada ostaješ nekažnjen.

  8. #58

    Datum pristupanja
    Apr 2010
    Postovi
    35

    Početno

    Drage moje.....pismo je stiglo, držim ga u torbi i tu i tamo pročitam...ovih dana kad ću imati vremena vam ga pretipkama, užasno je loše sročeno ...dali su 8 dana za žalbu i to ovih predblandanskih.....budući da sam razrednici već rekla da neću raditi komplikacije, ipak ću početkom polugodišta otići na razgovor, jer koliko sam shvatila razrednik predlaže mjeru, a iz razgovora i ona sama nije bila sigurna da li je dobra mjera donjeta.

    Bojim se da će sad biti pod lupom za sve.....evo npr. preksinoć je kontrolu kod ortodonta, i nakon toga smo se zaletili do jednog centra nešto kupiti (živimo u maloj sredini i naravno da smo za sve vezani za grad, od repeticija, aktivnosti, kupovine, zubara..etc..)...i dok sam ja bila na blagajni, sretna on nastavnicu iz xy odgoja i kaže ona njemu....a jeli umjesto da doma
    učiš xy odgoj ti se s mamom šećeš po xxxx centru.....
    Ne znam, možda sam preosjetljiva....ali bojim se da je sad pod ogromnom lupom.....i to radi, istina užasno glupe ideje i nažalost istine.

Stranica 2 od 2 PrviPrvi 12

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •