Pokazuje rezultate 1 do 50 od 3421

Tema: Homeschooling?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    Sladjo, nećemo se svađati, o profesorici Josipović, dozvoli, puno više znam nego ti.
    Ali, s tobom se ionako na ovu temu nikad neću složiti, to smo već zaključile .
    Baš sam od tebe čula onu "tebi dijete još ne ide u školu".
    I svatko ima pravo na svoje mišljenje, to je tek odlično.

  2. #2
    sladjanaf avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,950

    Početno

    Citiraj Svimbalo prvotno napisa Vidi poruku
    Sladjo, nećemo se svađati, o profesorici Josipović, dozvoli, puno više znam nego ti.
    Ali, s tobom se ionako na ovu temu nikad neću složiti, to smo već zaključile .
    Baš sam od tebe čula onu "tebi dijete još ne ide u školu".
    I svatko ima pravo na svoje mišljenje, to je tek odlično.
    zar nije?
    ja mogu o prof. Josipović premda nisam studirala pravo
    a ti možeš o divotama hrvatskog obrazovnog sustava premda u njemu ne sudjeluješ
    to je fer i pošteno

  3. #3
    enela avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Lokacija
    Midsomer
    Postovi
    2,848

    Početno

    Citiraj Kaae prvotno napisa Vidi poruku
    Prolaznost od 8% je stvarno rijetka. Zasto? Zbog takozvanog curve ocjenjivanja. A to je ocjenjivanje za, oprostite, budale. Zasto? Zato sto ja imam, recimo, ocjenu B iz racunovodstva. Nedostajala su mi dva boda do ocjene A, iliti petice. Sto se racunovodstva tice, ne znam uopce o cemu je rijec. Pod predavanjima na koja sam, nazalost, morala ici, tipkala sam gluposti na laptopu i citala Rodu i badgerellu i novine i sto god, a sve to prvenstveno zato sto predavacica nije imala pojma o prenosenju znanja. Ono, nula bodova. Cura radi u vrhunskoj firmi koja se bavi porezom i racunovodstvom, ali to s nama jadnicima nije imalo nikakve veze. Zadace sam prepisivala iz knjige tocnih odgovora, a testove sam bezveze zaokruzivala i pokusavala izmisliti nacine na koje cu ponesto i izracunati.

    I na kraju, eno me gleda skroz super ocjena u school reportu jer, eto, ovdje postoji taj curve sistem. Znaci nije petica od, recimo 100-90%, cetvorka od 90-80 itd. Vec je petica onaj tko je najbolje napisao, a da uopce nije vazno sto je napisao.

    I tako ja imam cetvorku, skoro peticu, jer sam imala valjda tu srecu da sam bila u grupi od tridesetak (polu)idiota koji su jedva znali tocno napisati rijec accounting. I tako je moje nistavilo bilo dovoljno za vrlo visoku prolaznu ocjenu. Fino. Dobro mi izgleda GPA, a racunovodstvom se ionako nikada necu baviti.

    Uglavnom svi predmeti na nizim godinama su takvi. Jer nije lijepo da se student, valjda, osjeca kao neznalica. I svejedno je znaju li jezik/matematiku/povijest/knjizevnost... kao da ce im to ikada trebati. Problem jedino nastaje ako im se u razredu pojavi netko tko to, zapravo, zna. No najcesce se ne pojavi.

    Prolaznost od samo 8% je, dakle, uglavnom nemoguca. Ako se slucajno dogodi, postoji mogucnost da se fakultet rijesi profesora. No ni to nije lako zbog tenure iliti statusa redovnog profesora u americkom sistemu (nije skroz isto kao kod nas). Takvom se profesoru daje otkaz tek u slucaju strogih povreda radnih duznosti i/ili zakona (napad, silovanje, mobbing i slicno). Velik broj profesora radi upravo u ovakvom aranzmanu. Ova moja racunovodstvena teta, recimo, nije jedna od njih. Nju samo unajmljuju svako toliko.

    (Zasto sam odabrala racunovodstvo, platila $1000+ za predavanje, plus $200+ za knjige? A mora se, dio je redovnog programa. Da sam mogla birati, ne bih ga dotakla ni bacacem plamena.)
    Ovo je očajno. To je u biti, totalno nefer. Nema objektivnih kriterija, već sve ovisi o tome u kakvu grupu/razred upadneš.

    Primjer na našem sustavu (a smijem valjda pisati o tome kad sam u sustavu): uzimam za usporedbu samo dva razreda u kojima predajem.
    Razred broj 1: djeca uče i dobro pripreme svaki ispit (ne samo moj predmet).
    Razred broj 2: ne uče i uvijek su im krivi nastavnici za loše ocjene.
    Kad bi primjenila krivulju na ocjenjivanje, u razredu br. 2 petica bi nosila znanje kao trojka u razredu br.1.
    Djeca u razredu 2 bi bila jako zadovoljna, njihovi roditelji još više. Posljedica: oni bi učili još manje, upali u srednju školu s ovima iz razreda 1 i izgorjeli.
    Druga, još teža i dugotrajnija posljedica, cijeli život bi za neuspjeh krivili sustav, nikad svoj nerad.

    Citiraj sladjanaf prvotno napisa Vidi poruku
    zar nije?
    ja mogu o prof. Josipović premda nisam studirala pravo
    a ti možeš o divotama hrvatskog obrazovnog sustava premda u njemu ne sudjeluješ
    to je fer i pošteno
    Da, ona je sugurno bila obrazovana kod kuće i nije osjetila sustav na vlastitoj koži :D


    Vezano uz "grozne" profesore na faksu.
    Ne vjerujem ni malo u sve to. Ni jednom nisam za vrijeme studija naletjela na profesora kod kojeg ne možeš položiti ispit ili koji je grozan prema studentima iz hira. Da, ima zahtjevnijih profesora i ima ih različitih karaktera i to je sve.
    Studenti (oni koji padnu ispit), to je već totalno druga priča: jedni dođu da nisu ništa učili, drugi su malo učili i to bez razumijevanja, treći muljare misleći da su profesori budale.
    Naravno, svim tim studentima je kriv profesor, pa neće valjda sebe okriviti.

  4. #4
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    Citiraj enela prvotno napisa Vidi poruku
    Ovo je očajno. To je u biti, totalno nefer. Nema objektivnih kriterija, već sve ovisi o tome u kakvu grupu/razred upadneš.

    Primjer na našem sustavu (a smijem valjda pisati o tome kad sam u sustavu): uzimam za usporedbu samo dva razreda u kojima predajem.
    Razred broj 1: djeca uče i dobro pripreme svaki ispit (ne samo moj predmet).
    Razred broj 2: ne uče i uvijek su im krivi nastavnici za loše ocjene.
    Kad bi primjenila krivulju na ocjenjivanje, u razredu br. 2 petica bi nosila znanje kao trojka u razredu br.1.
    Djeca u razredu 2 bi bila jako zadovoljna, njihovi roditelji još više. Posljedica: oni bi učili još manje, upali u srednju školu s ovima iz razreda 1 i izgorjeli.
    Druga, još teža i dugotrajnija posljedica, cijeli život bi za neuspjeh krivili sustav, nikad svoj nerad.



    Vezano uz "grozne" profesore na faksu.
    Ne vjerujem ni malo u sve to. Ni jednom nisam za vrijeme studija naletjela na profesora kod kojeg ne možeš položiti ispit ili koji je grozan prema studentima iz hira. Da, ima zahtjevnijih profesora i ima ih različitih karaktera i to je sve.
    Studenti (oni koji padnu ispit), to je već totalno druga priča: jedni dođu da nisu ništa učili, drugi su malo učili i to bez razumijevanja, treći muljare misleći da su profesori budale.
    Naravno, svim tim studentima je kriv profesor, pa neće valjda sebe okriviti.
    Slažem se s cijelim postom, posebno s ovim boldanim, to sam i ja pokušala reći u puno više riječi.

  5. #5
    sladjanaf avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,950

    Početno

    pa naravno da može o sustavu
    može o čemu god želi
    kao i svi mi ovdje
    pa tako i ja o profesorici Josipović
    nadam se da ne moram sada potanko o tome

    ja sam bila super studentica ('bemti, kako smo svi u obitelji uspješni )
    imala sam svakakvih profesora - zahtjevnih i nezahtjevnih, onih koji su me poštovali i onih koji nisu
    za svaki sam se ispit spremala, nikad nisam varala niti sam imala šalabahtere, nisam prepisivala od drugih i nisam se izvlačila ni na kakvu životnu okolnost
    20 dana nakon što sam rodila vratila sam se na predavanja jer sam bila redovita studentica a predavanja su bila obvezna
    većinu svojih bivših profesora poštujem zbog njihova znanja i načina na koji ga prenose
    a ima i onih koje ne poštujem i za koje smatram da nikad nisu ni trebali postati profesori na fakultetu
    i vjerujem ljudima koji imaju loša iskustva
    ne mislim da izmišljaju ili preuveličavaju
    jer ako ja nisam imala iskustva s profesorom koji maltretira zbog svog ega, ne znači da takav ne postoji
    zašto se nikako ne možemo odmaknuti od osobnog iskustva i prihvatiti da postoje ljudi čije je iskustvo drugačije od našeg ali nije zato manje istinito?

  6. #6
    n.grace avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    4,993

    Početno

    Citiraj sladjanaf prvotno napisa Vidi poruku
    zašto se nikako ne možemo odmaknuti od osobnog iskustva i prihvatiti da postoje ljudi čije je iskustvo drugačije od našeg ali nije zato manje istinito?
    Ja imam nekoliko vrlo ružnih iskustava s nastavnicima, i ne znam zašto ne bih vjerovala onima koji kažu isto. Samo što meni zbog toga nije cijeli sustav kriv.

  7. #7
    sladjanaf avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2005
    Postovi
    1,950

    Početno

    Citiraj n.grace prvotno napisa Vidi poruku
    Ja imam nekoliko vrlo ružnih iskustava s nastavnicima, i ne znam zašto ne bih vjerovala onima koji kažu isto. Samo što meni zbog toga nije cijeli sustav kriv.
    pa naravno da nije
    barem meni nije
    ali možemo o njegovim manjkavostima, manama i nesavršenostima
    o potrebi za pozitivnom, suštinskom promjenom, ne samo kozmetičkom

  8. #8
    n.grace avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    4,993

    Početno

    Citiraj sladjanaf prvotno napisa Vidi poruku
    pa naravno da nije
    barem meni nije
    ali možemo o njegovim manjkavostima, manama i nesavršenostima
    o potrebi za pozitivnom, suštinskom promjenom, ne samo kozmetičkom
    Jesi li već pisala kako bi izgledala ta suštinska promjena, kako ju ti zamišljaš? Stvarno se ne mogu sjetiti, a zanimalo bi me (i vjerujem, ne samo mene).

  9. #9

    Datum pristupanja
    Jul 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    50

    Početno

    a evo i da dodam nešto o prof. Josipović kad je več tako aktualna - studirala sam vani i uspjeh od 8% bi išao na štetu profesoru. Sjećam se kad sam se jednom tužila zbog pismenog ispita jednom profi i on mi je rekao da je pogledao po gausovoj krivulji i vidio da postoji ravnomjeran uspjeh među studentima - što je po njemu znak da su pitanja bila ok, ni prelaka ni preteška (a tako se ravnaju svi profesori, pogotovo kod pismenih ispita - i ne radi se tu kao kod onig primjera koji je dala KAe o tome koliko je student uspio u odnosu na drugog nego raspored točnih odgovora po ispitnim pitanjima). Prema tome, čim se ta krivulja poremeti (kao u slučaju prof. Jospipović) treba ispitati ili nastavnika (njegove sposobnosti da prenese znanje studentima) ili pitanja.. E sad, možda ima težih predmeta i ispita, ne znam, ali meni se uvijek svidjelo to što mi je taj profa objasnio (pa sam shvatila da moram više učiti a ne odmah po profesorima kad mi se ne sviđa ocjena)...

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •