moj mali doprinos temi
- u jednu kosaru/kutiju pripremiti skare, ljepilo, vodootporne markere, selotejp...
- kutije sam nabavila iz ducana (preko prijateljice koja ih je sacuvala i donijela, ali se moze i pitati), bilo ih je raznih velicina (u velike smo pakirali lagane stvari - jastuke, poplune, plisane igracke...), u manje kutije, teze stvari (sudje, knjige...)
- moje pakiranje je bilo podijeljeno u tri "faze": stvari koje mogu dulje stajati u kutijama (knjige, materijali za sivanje, razni viskovi...), stvari koje ce uskoro trebati (posteljina, rucnici, duplo sudje i slicno), stvari koje nam trebaju odmah.
- ove tri "faze" dobile su svaka svoju boju - plava moze stajati, zelena ce trebati uskoro, crvena treba odmah.
- kupila sam tri jeftina blokica papira u te tri boje (plava, zelena, crvena)
- odredila sam jednu biljeznicu za pisanje i krenula. svaka kutija dobila je svoju "sifru" - 001 zelena, 002 plava, 003 plava, 004 zelena..... ispod sifre pise sto je u kutiji, kad odredim koje je boje, uzmem papiric u toj boji, izrezem na cetiri dijela, napisem broj i nalijepim na cetiri strane kutije (lijepila sam u desni gornji ugao), na gornjoj strani kutije markerom napisem broj i boju (za slucaj da se koji papiric odlijepi)... ako je kutija bila teska ili stvari u njoj lomljive, to bi dopisala na taj papiric u boji (kutije iz ducana znaju biti isarane i nepregledne za ispisivanje raznih upozorenja...) (ova biljeznica i papiri u boji isto "stanuju" u gornoj kutiji s ljepivim trakama i ostalim priborom za pakiranje)
- nasu odjecu sam spakirala u plasticne kutije (kojih inace imam prilicno jer ih volim koristiti za vansezonska cuvanja odjece) tako da sam svakome dodijelila svoje kutije. na obican papir napisala sam nasa imena u cetiri primjerka i stavljala unutar kutije, na svaku stranu. odvojila sam svakome po jednu kutiju za odjecu koja nam treba u periodu preseljenja i posebno je oznacila.
- u jednoj sam kutiji pripremila svu posteljinu koja ce nam trebati odmah po preseljenju (plahte, jastucnice za sve krevete)
- odvojila sam jednu kosaru i u njoj pripremila rucnike, prostirku za pod u kupaoni i kosaricu s cetkicama za zube, pastama, samponima, kupkama i sapunom za ruke.
- odvojila sam jednu plasticnu kutiju sa svim dokumentima potrebnim u trenutku preseljenja, jednom tekom u kojoj pise sto sve treba uraditi prije i nakon (vezano uz razne prikljucke, adrese i ostalo... i sa svim potrebnim adresama i brojevima telefona), cistim papirima, priborom za pisanje (i spajalicama, klamericom i slicno...)
- spakirala sve sudje i lonce osim onog sto nam treba za jedan tjedan, to sam stavila u kosare/cvrste kutije.
- pripremila kutiju/dvije za stvari koje ostaju u upotrebi do posljednjeg trenutka (laptop, kucni telefon...) dovoljno cvrstu i veliku da stanu te posljednje "sitnice"