Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
Na kraju nije bilo ni jedinice ni neopravdanog, ispalo je da ih je "samo" htjela uplašiti, i to više onu drugu dvojicu dečki, a manje mojeg. Postigla je to da je mojeg poprilično zdrmala (tek jutros sam shvatila u kojim razmjerima, prvog dana uopće nije reagirao, ali zato je imao jaku naknadnu reakciju), a ovoj drugoj dvojici se živo fućka jer su po prirodi debelokošci.
Razgovarala sam s njom, ne đonom, jer tako ne znam razgovarati (a i ne želim). Nakon mojeg upornog pitanja ima li kakvih problema u ponašanju s njim, priznala je da nema i došla do toga da je "možda pregrubo reagirala" i da će "razgovarati s njim danas". Dat ću joj šansu, ali trebat ćemo i ozbiljniji razgovor u vezi općenitog njezinog pristupa, jer vidim da ga UOPĆE ne razumije.
U ovoj fazi još ne bih brzala s promjenom škole, ali neću ni posve odbaciti tu ideju...
Na tvom mjestu, ja bih intenzivno držala situaciju na oku, hodala na svake, baš svake informacije i redovito razgovarala s djetetom... POučena sam vlastitim lošim iskustvom. Naime, moje dijete je prihvaćalo neke meni neprihvatljive stvari kao normalne, a tako je i danas. Razina nediscipline i nasilja u njegovom razredu viša je nego bi smjela biti. Razina pažnje niža je nego bi smjela biti. Nemoj se ustručavati "dosađivati" učiteljici, to je jedino što možeš učiniti za dobrobit svog djeteta. Ona mora znati da ćeš joj puhati za vrat za svaku sitnicu. Ona mora biti svjesna čime si zadovoljna, a čime nisi i što od nje očekuješ.

Moje je iskustvo takvo da bi dio prosvjetarskog kadra najradije dekretom zabranio roditeljima da ulaze u školu, ali srećom, to je nemoguće. Oni koji dobro rade svoj posao nisu iz te vreće, njima je jasno da je suradnja s roditeljima neophodna i korisna.

Kako god bilo, ne puštaj s vidika, a dalje ćeš odlučivati ovisno o tome kako se stvari budu razvijale. Čak i da promijeni razred, dijete će se prilagoditi, pogotovo ako bude išlo na bolje. Nažalost, to je teško unaprijed znati, ali razred u kojem je dinamika ovakva nije dobar ni za nadprosječne ni one koji su ispod prosjeka. Moje je mišljenje da nije dobar ni za koga. A treba imati na umu da je učitelj dobrim dijelom taj koji je odgovoran za razrednu dinamiku. Prvašićima dozvoliti da se razmještaju kako žele.... ma svašta!