Pokazuje rezultate 1 do 50 od 88

Tema: Ocjenjivanje znanja tablice množenja

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,104

    Početno

    Nadam se da vam nije i kaznom zatvora nije priprijetila .

  2. #2

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,118

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Nadam se da vam nije i kaznom zatvora nije priprijetila .
    X

    mislim da je taj način neprimjeren pogotovo za klince koji tek uče množenje. možda, ako se vi roditelji dogovorite, možete utjecati da učiteljice primjene neko drugo rješenje.

  3. #3
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj Val prvotno napisa Vidi poruku
    X

    mislim da je taj način neprimjeren pogotovo za klince koji tek uče množenje. možda, ako se vi roditelji dogovorite, možete utjecati da učiteljice primjene neko drugo rješenje.
    mislim da je čokolada bila ironična. ja sam je htjela potpisati , a imam suprotni mišljenje od tvog.
    što se roditelji imaju dogovarati oko načina ispitivanja tablice množenja u drugom razredu? to mi fakat nije jasno.
    pa taman da joj je i pretjerano strog način, so what?
    nek uče.
    Posljednje uređivanje od cvijeta73 : 13.09.2012. at 10:07

  4. #4
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,104

    Početno

    cvijeta, nisam bila ironična, samo imam jedno "nije" viška .

  5. #5

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,118

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    mislim da je čokolada bila ironična. ja sam je htjela potpisati , a imam suprotni mišljenje od tvog.
    što se roditelji imaju dogovarati oko načina ispitivanja tablice množenja u drugom razredu? to mi fakat nije jasno.
    pa taman da joj je i pretjerano strog način, so what?
    nek uče.
    znam da je bila ironična, zar je to upitno?
    pa mislim da je pretjeran način ocjenjivanja, s razlogom postoje ocjene od 1 do 5. a roditelji, ako tako misle, smiju urgirat. ili su već trebali na tom sastanku.

  6. #6
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Ja samo govorim ono sto sam primjetila kad sam davala instrukcije iz matematike. Nitko od mojih "ucenika" nije kuzio ni znao ove fore, nitko nije imao obicaj provjere tocnosti rezultata na kraju zadatka (npr uvrstavanjem rezultata u polazne jednadzbe da provjere je li tocno), nitko nije imao osjecaj za red velicine itd. I svi su mislili da je matetmatika grozan dosadan tezak predmet koji moras uciti napamet i ne treba ti u zivotu.

    Jer kako objasniti da netko u drugom srednje ne zna preokrenuti formulu v=s/t da dobije koliko je s a koliko t nego na salabahter prije ispita pise sve tri varijante... da ne nabrajam dalje.

  7. #7
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,051

    Početno

    Citiraj sillyme prvotno napisa Vidi poruku
    Ja samo govorim ono sto sam primjetila kad sam davala instrukcije iz matematike. Nitko od mojih "ucenika" nije kuzio ni znao ove fore, nitko nije imao obicaj provjere tocnosti rezultata na kraju zadatka (npr uvrstavanjem rezultata u polazne jednadzbe da provjere je li tocno), nitko nije imao osjecaj za red velicine itd. I svi su mislili da je matetmatika grozan dosadan tezak predmet koji moras uciti napamet i ne treba ti u zivotu.

    Jer kako objasniti da netko u drugom srednje ne zna preokrenuti formulu v=s/t da dobije koliko je s a koliko t nego na salabahter prije ispita pise sve tri varijante... da ne nabrajam dalje.

    O, da, bas s ovom pojavom sam se sretala i to cak i kod srednjoskolaca... I onda sam znala reci klincima da si tu formulu v=s/t okrenu u 3=6/2 i onda izvode kombinacije... S vremenom su shvatili, ali da, tu ih dovede neznanje tablice mnozenja i dijeljenja. Uostalom, kako razumjeti razlomke ako ne znas dijeliti? A to je opet primjena tablice mnozenja.

  8. #8
    seni avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    7,511

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Nadam se da vam nije i kaznom zatvora nije priprijetila .
    x
    slazem se sa svima onima koji misle da je metoda zastrasivanja kontaproduktivna i nesuvisla.

    takoder se slazem i sa onima koji misle da se tablica mnozenja naprosto mora automatizirati. netko ce to nauciti napmet brze, netko sporije, ali tablica mora sjediti.

    kod tablice mnozenja je uporeba mozga zaista vrlo jednostavna. 3+3+3+3= 4x3
    dakle tu se "razmisljanje" obavi jako brzo. ostalo je naprosto ucenje. i sigurna sam 100% da ucenje tablice mnozenja nece ukalupiti dijete.

    sto se tvojih ostalih argumenata tice, pituljica, sigurna sam da puno ljudi isto tako zastane i razmisli da li je meko ili tvrdo c (nemam znakove na tastaturi), odnosno da li je ije ili je, pa svejedno vecina nas misli da djeca trebaju u skoli naciti i pravopis i gramatiku, ukljucujuci i one koji sami s tim imaju problema, mada im nista ne fali u zivotu.

    sto se tice svedske i tvrdnje da tablicu ne moraju znati ni u 7. razredu (ne znam da li je informacija tocna) rekla bih samo:
    pa ni u svedskoj nije sve idealno.
    Posljednje uređivanje od seni : 13.09.2012. at 11:06

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •