Pokazuje rezultate 1 do 28 od 28

Tema: Tražimo primjere reklamiranja kršitelja Koda u 2013.

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Storma avatar
    Datum pristupanja
    May 2005
    Lokacija
    Zagreb, Vidovec
    Postovi
    4,583

    Početno

    ann-zgb, slažem se da je najbitnije informirati mame odnosno roditelje. Oni su ti koji će donijeti odluku i trebaju im konkretne i točne informacije jer o njima ovisi dobrobit njihovog djeteta. Jedna od informacija koju roditelji često ne dobiju jest da je dojenje biološki imperativ i optimalno je za djetetov rast i razvoj.

    Ne slažem se da je veliki problem što se ne smije kršiti Kod. Njegova svrha je zaštita dojenja čime jasno pokazuje ne samo koliko je dojenje ugroženo već i kakve se mjere moraju poduzimati u svrhu zaštite majki i djece. U slučaju kada postoje poteškoće sa dojenjem treba raditi na uspostavi dojenja. Većina žena uistinu može dojiti no treba odgovarajuću pomoć i podršku. "Daj mu/joj bočicu, čemu se mučiš" nije pomoć. Nažalost, živimo u kulturi u kojoj žene duboko sumnjaju u sebe, svoje instinkte, svoje tijelo, i tom se nesigurnošću hrane mogi kojima dobrobit tih žena nije prva a kamoli najvažnija.

    Adaptirano nije druga mogućnost, nego posljednja (kravlje mlijeko nije mogućnost, uopće). U slučajevima kada dijete treba adaptirano mlijeko teško je donijeti odluku jer se možemo osloniti na reklame a svi znamo kako reklame služe prodaji proizvoda. Postoje razni klubovi proizvođača no svaki će tvrditi da je njihovo mlijeko najadaptiranije i najbolji izbor. Pitanje je koliko se možemo osloniti na procjene pedijatara kada ni oni nemaju konkretne, usporedne podatke. Možemo se osloniti na iskustva roditelja u okolini čija djeca piju nečije adaptirano mlijeko no opet, svako dijete je svijet za sebe i ne postoji adaptirano koje bi jednako odgovaralo svima.

    Iz svega navedenog jasno je kako pričamo o jednoj izuzetno složenoj tematici zbog čega smatram kako Kod ne bi trebao nestati nego bi trebao postati još čvršći. Kada dobrobit naše djece postane prioritet i kada se neće gledati kroz prizmu profita, tada ćemo moći imati savjetovališta u kojima će roditelji dobiti potrebne informacije.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    108

    Početno

    Citiraj Storma prvotno napisa Vidi poruku
    ann-zgb, slažem se da je najbitnije informirati mame odnosno roditelje. Oni su ti koji će donijeti odluku i trebaju im konkretne i točne informacije jer o njima ovisi dobrobit njihovog djeteta. Jedna od informacija koju roditelji često ne dobiju jest da je dojenje biološki imperativ i optimalno je za djetetov rast i razvoj.

    Ne slažem se da je veliki problem što se ne smije kršiti Kod. Njegova svrha je zaštita dojenja čime jasno pokazuje ne samo koliko je dojenje ugroženo već i kakve se mjere moraju poduzimati u svrhu zaštite majki i djece. U slučaju kada postoje poteškoće sa dojenjem treba raditi na uspostavi dojenja. Većina žena uistinu može dojiti no treba odgovarajuću pomoć i podršku. "Daj mu/joj bočicu, čemu se mučiš" nije pomoć. Nažalost, živimo u kulturi u kojoj žene duboko sumnjaju u sebe, svoje instinkte, svoje tijelo, i tom se nesigurnošću hrane mogi kojima dobrobit tih žena nije prva a kamoli najvažnija.

    Adaptirano nije druga mogućnost, nego posljednja (kravlje mlijeko nije mogućnost, uopće). U slučajevima kada dijete treba adaptirano mlijeko teško je donijeti odluku jer se možemo osloniti na reklame a svi znamo kako reklame služe prodaji proizvoda. Postoje razni klubovi proizvođača no svaki će tvrditi da je njihovo mlijeko najadaptiranije i najbolji izbor. Pitanje je koliko se možemo osloniti na procjene pedijatara kada ni oni nemaju konkretne, usporedne podatke. Možemo se osloniti na iskustva roditelja u okolini čija djeca piju nečije adaptirano mlijeko no opet, svako dijete je svijet za sebe i ne postoji adaptirano koje bi jednako odgovaralo svima.

    Iz svega navedenog jasno je kako pričamo o jednoj izuzetno složenoj tematici zbog čega smatram kako Kod ne bi trebao nestati nego bi trebao postati još čvršći. Kada dobrobit naše djece postane prioritet i kada se neće gledati kroz prizmu profita, tada ćemo moći imati savjetovališta u kojima će roditelji dobiti potrebne informacije.
    ocito sam bila preopsirna i nisam dobro opisala sto hocu reci
    ja sam potpuno antiprotivna na reklamiranje ad u bilo kojem obliku
    njihovi predstavnici tvrde da logo na kozmetici nije krsenje,a je
    htjela sam reci da mame koriste kravlje mlijeko kad nemaju opciju,i da ima dojencadi--danas-,hranjene KM iz tetrapaka
    samo sto to rijetko priznaju-sto nije dobro jer im ne mozemo pomoci,neke cak kazu da samo doje a po stolici i kozi djeteta ugl se moze vidjeti da nije dojeno
    o kompleksnosti teme necu razvlaciti/itekako sam upoznata sa tematikom .puno godina
    postujem vas rad,iskreno i potpuno
    ali nazalost u stvarnosti smo itekako nakrcani krsenjima Koda na sve strane

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •