Citiraj ivarica prvotno napisa Vidi poruku
nisam sigurna koliko je bodovanje dodatnih predmeta ok ili ne, ne mogu nijednu stranu bas prigrliti, ali zasigurno novim sistemom bodovanja nije omogucen ravnopravan upis svima, tj bar ovima dolje navedenima nije
- DJECI KOJA NE IDU NA VJERONAUK - prosjecna ocjena iz vjeronauka (bilo kojeg, ne samo katolickog) je daleko veca od prosjecnog opceg uspjeha, tj popravlja uspjeh onoj djeci koja idu na vjeronauk. time su djeca koja nisu vjernici diskriminirana jer u nijednom drugom predmetu koji je izborni, ne radi se o vrijednosnim izborima
- DJECI CIJI SU RODITELJI NIZEOBRAZOVANI - ta djeca imaju znacajno slabiji opci uspjeh od djece visokoobrazovanih roditelja. to je u hr prisutno puno vise nego vani gdje se na tom problemu radi.
- DJECACIMA - jer imaju nizi opci uspjeh u os od djevojcica cime su zakinuti kod upisa u gimnazije (a nisu gluplji, jelda, i nije da manje znaju, jelda)
sad ću ja ispast zločesta, ali slabi uspjeh djece niže obrazovanih roditelja u većini slučajeva nije krivnja škole ili sustava nego jednostavno genetika. niže obrazovani su u pravilu i manje inteligentni pa su im onda i djeca takva, a i roditelji ih često ne potiču dovoljno.
naravno postoje situacije u kojima ljudi jednostavno nisu imali priliku, a bili su sposobni završiti i faks i tko zna što sve, ali to je u današnje vrijeme ipak manjina..

za vjeronauk se slažem