Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
s time da, znam da je tako, al školski uspjeh stvarno ne bi trebao u najvećoj mjeri ovisiti o angažiranosti roditelja.
trebalo bi naći neki modus.
sad ću ja, u moje doba ja sam imala obavezu, kao odlična učenica, pomagati najslabijima.
nema - hoćeš/nećeš...morala sam dio svog slobodnog vremena posvetiti da idem doma, kod ovih slabijih, i da učim s njima. nije mi to bilo baš najdraže na svijetu, istina, malo mi i nelagodno bilo koji put u njihovim domovima gdje bebe plaču, a sto djece se mota oko stola, ali sjećam se i sreće i ponosa kad su ispravili ocjenu/dobili dobru ocjenu, pisala sam već o tome.
moj j, u šest godina školovanja, niti jednom takav zadatak nije dobio.
Haha, opet potpisujem Cvijetu. I ja sam imala jednog lošijeg učenika koji je dolazio k meni na instrukcije. S njim sam jedne godine i sjedila u klupi jer je nastavnica spajala dobre i loše.
Nije mi baš bilo pravo jer mi je dodijeljen krivi učenik, bila su dva loša učenika i u tog drugog sam bila zacopana (onako, plav s pjegicama, danas više nije zgodan, lol).

Što se tiče distribucije ocjena, ja vjerujem u Gaussa.