Pokazuje rezultate 1 do 32 od 32

Tema: ucenje brojeva i slova?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Apr 2015
    Postovi
    5

    Početno

    moj sin (sad je 4 godine i 11 mjeseci) je uvjek ranio sa svim, mogao je vrlo rano tečno čitati, puzzlati i sl. - osim sa brojevima. ali nedavno mi se učinilo da je tu otčepio pa sam mu instalira na smartphone neki software za mateamtiku. za samo par tjedana je matamatički “eksplodira”. od znanja nivo 1. osnovne je skočio do nivoa 7. osnovne i sad operira sigurno sa jednadžbama, razlomcima, potencijama i sl. a ima još uvjek četri godine. sad smo u panici kako će teći njegovo školovanje i njegov socijalni razvoj s obzirom da će vjerovatno morat preskakat.

  2. #2
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,010

    Početno

    Citiraj Maro prvotno napisa Vidi poruku
    moj sin (sad je 4 godine i 11 mjeseci) je uvjek ranio sa svim, mogao je vrlo rano tečno čitati, puzzlati i sl. - osim sa brojevima. ali nedavno mi se učinilo da je tu otčepio pa sam mu instalira na smartphone neki software za mateamtiku. za samo par tjedana je matamatički “eksplodira”. od znanja nivo 1. osnovne je skočio do nivoa 7. osnovne i sad operira sigurno sa jednadžbama, razlomcima, potencijama i sl. a ima još uvjek četri godine. sad smo u panici kako će teći njegovo školovanje i njegov socijalni razvoj s obzirom da će vjerovatno morat preskakat.
    A da li zna vezati cipele?

    Ne pitam da li zna rezati kruh....

    Ne kažem da ovo nije važno.

    Moj stariji (trenutno osmaš, odlikaš bez mrlje, već godinama hodočasti po natjecanjima iz prirodnih predmeta) instalirao je prvu igricu u dobi od 4 i pol godine i šokirao mene i muža, ali cipele je naučio vezati tek u drugom osnovne. Bicikl je naučio voziti tek s devet godina ili čak kasnije - ne pamtim. Nije ovo samo prednost. Treba voditi računa da razvoj bude uravnotežen.

    Socijalni razvoj isto - ima dva-tri prijatelja, jednog jako dobrog, bave se matematikom i informatikom, ali dali smo ga u glazbenu školu u trećem osnovne da stekne ravnotežu. Dali smo ga na gimnastiku i godinama je išao na atletiku, sad mu je bicikl dominantna tjelesna aktivnost (ne voli nogomet i druge čoporativne sportove) ali odrezao je prvu šnitu kruha jaaaako kasno. Za šibicu nisam ni sad sigurna da je zna upaliti.

    Tako da.... svakak batina ima dva kraja.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 07.04.2015. at 09:08

  3. #3
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,729

    Početno

    Citiraj Maro prvotno napisa Vidi poruku
    moj sin (sad je 4 godine i 11 mjeseci) je uvjek ranio sa svim, mogao je vrlo rano tečno čitati, puzzlati i sl. - osim sa brojevima. ali nedavno mi se učinilo da je tu otčepio pa sam mu instalira na smartphone neki software za mateamtiku. za samo par tjedana je matamatički “eksplodira”. od znanja nivo 1. osnovne je skočio do nivoa 7. osnovne i sad operira sigurno sa jednadžbama, razlomcima, potencijama i sl. a ima još uvjek četri godine. sad smo u panici kako će teći njegovo školovanje i njegov socijalni razvoj s obzirom da će vjerovatno morat preskakat.
    u zadnje vrijeme psiholozi rijetko predlazu preskakanje razreda. Pogotovo ako sve intelektualne, socijalne i emocionalne razine nisu ujednacene (odnosno iznad prosjeka za dob).
    Ako vas nesto brine (ravnoteza cijelog razvoja npr.) mozda da se konzultirate sa psihologom koji ima iskustva sa darovitom djecom.
    Posljednje uređivanje od sirius : 07.04.2015. at 14:29

  4. #4

    Datum pristupanja
    Apr 2015
    Postovi
    5

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    u zadnje vrijeme psiholozi rijetko predlazu preskakanje razreda. Pogotovo ako sve intelektualne, socijalne i emocionalne razine nisu ujednacene (odnosno iznad prosjeka za dob).
    Ako vas nesto brine (ravnoteza cijelog razvoja npr.) mozda da se konzultirate sa psihologom koji ima iskustva sa darovitom djecom.
    nemam pojma. u velikoj smo dilemi. ranije neće ići u školu, to je sigurno, nema dovoljno zrelosti, nije miran i komforan sa autoritetima. ovdje u njemačkoj djeca preskaču razrede čim su malo ispred druge djece, a meni to ne izgleda sasvim smisleno u pogledu socijalnog razvoja. već nakon četvrtog počinje gimnazija. ovdje postoje razredi specijalno za darovit djecu, nebi bilo loše ga tu uvalit. pretpostavljam da spada u tu kategoriju. kontaktira sam roditelje darovite djece i većina ih misli da sa tim znanjem matematike (mislim da ne pretjerujem ako napišem da bi imao solidnu ocjenu u kontrolnim zadacima iz matematike 5. razred) i među takvom djecom strši. a osim matematike idu ga dobro i druge stvari. npr. naučio je engleski spontano, samo iz knjiga, crtića, pjesmica. igra dobro šah i monopol. kad igramo karte onda pamti našu cjelu history i iz toga zaključuje koje su nam karte preostale, što nikom od nas ne polazi za rukom.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •