to nije dnevno.hr, nego su to primjedbe željke markić na kurikulum hrvatskog jezika.
popis literature za cjelovito čitanje uključuje cijeli niz naslova, možete pogledati, od str 291-300. ima ih.
http://www.kurikulum.hr/wp-content/u...tski-jezik.pdf
nadaljeJoš jednom želimo istaknuti da ovaj popis predloženih tekstova za cjelovito čitanje nije zaokruženi obvezujućI
kanonski popis. Njegov je otvoreni karakter posljedica uvjerenja da su usmjerenost na učenika i profesionalna
autonomija učitelja temeljna pretpostavka kvalitetnoga odgoja i obrazovanja.
Drugi je kriterij nalagao izbor samo onih tekstova koji su prikladni za učenikovo samostalno cjelovito čitanje.
Zbog toga na popisu nisu mnoga važna djela svjetske i nacionalne književnosti, poput Biblije, Homerovih epova,
Don Quijotea, Judite, Ribanja i ribarskoga prigovaranja ili Robinje. To ne znači da se učenici s tim djelima uopće neće
susresti, već da će ih upoznati preko najznačajnijih dijelova ili ulomaka, kao što je uobičajeno u nastavnoj
praksi. Stoga ovaj popis nipošto ne treba poistovjećivati s popisom sadržaja nastave književnosti ili pregledom
„nastavnoga gradiva“.
i, da, naravno, ovaj ogroman popis literature, može biti predmet rasprave. i javne i stručne.
a činjenica je jedna. ako i budu ovi naslovi izbačeni iz njega, znamo već sad što će srednjoškolci prvo pročitati. vjerojatno već i čitaju. knjige sa zabranjenog popisa tako cool zvuče.
kao ja, kad sam kao klinka, slučajno načula za jednu ericu jung, npr. i rakovu obratnicu.
pa ostala razočarana.