Citiraj annvilli prvotno napisa Vidi poruku
A najveći problem je to što većina prosvjednika ne zna za što prosvjeduje.
U ekspertnu skupinu je trebalo dodati još ljudi jer nije bilo NITI JEDNOG stručnjaka iz STEM područja.
Ni jednog jedinog.
Šustar nije rekao: dodaj ovog, ovog i ovog, neke njegove kumove, nego je rekao: dodaj stručnjaka za kemiju, fiziku, matematiku, informatiku, kako je uostalom i propisano da mora biti.
Ekspertna skupina ne sastavlja kurikulume, nego koordinira rad stručnih skupina za područja kurikuluma i za predmetne kurikulume, a u njima se nalaze stručnjaci iz STEM područja.

http://www.kurikulum.hr/strucne-radne-skupine/#podrucja

http://www.kurikulum.hr/strucne-radne-skupine/#predmeti

Koliko mi je poznato, svi oni su izabrani na javnom natječaju, morali su objasniti svoju motivaciju i navesti kvalifikacije. Kako bi se birali ljudi koji bi bili nadglasavači postojeće eksperne skupine, izglasavanjem u Saboru?

Ja znam zašto sam prosvjedovala, zbog toga što mislim da su saborski zastupnici svih boja i dezena nekompetentni u mnogim aspektima, a pogotovo što se tiče obrazovanja.

Da, svjesna sam da su predložena rješenja manjkava, da je bilo jako puno prigovora u stručnoj raspravi (pratim raspravu koja je vezana uz moju struku), da se puno toga treba dotjerati, jer uostalom vremena nije bilo previše, da reforma zbog toga možda ne bi krenula ove jeseni. Ali mislim da se kurikulum treba usklađivati na javnoj i na stručnoj raspravi, a da obrazovanje naše djece nikako ne smije biti poligon za politička prepucavanja i skupljanja bodova, s bilo koje strane.


Citiraj annvilli prvotno napisa Vidi poruku
Ljudi se svađaju oko toga hoće li djeca koja valjda žive pod staklenim zvonom pasti u nesvjest kad pročitaju opis oralnog seksa.
A u isto vrijeme se ovim genijalnim kurikulumom onemogućava ogromnom broju djece da upišu željeni fakultet, zbog neprovedivog odabira modula.
80% gimnazija neće moći organizirati nastavu iz informatike i ogroman broj djece će biti natjeran da upisuje modul koji NE ŽELI i koji ih ne zanima jer je u školi premalo učenika da se organiziraju svi moduli.
Zbogom FER, dobrodošli budući nezaposleni stručnjaci za indologiju i PiG.
Upravo ono što našoj zemlji treba.
Da se ubiješ od muke.
Što se tiče lektire, kakvo god mišljenje imala o ŽM, činjenica je da su ljudi iz UIO koji su se kritizitali lektiru redom profesori književnosti. Slagao se bilo tko s njima ili ne, ti su profesori potpuno legitimno sudjelovali u stručnoj raspravi, pa nije valjda da smiju sudjelovati samo oni koji imaju liberalne stavove.
Uostalom, Jokića i ekipu podržala sam između ostalog i zbog toga što su pokrenuli stručnu i javnu raspravu (kad smo zadnji put tako nešto doživjeli vezano uz školu i obrazovanje?!)

Oko modula i izbornosti se vjerojatno nikad svi neće složiti. Ja sam prirodoslovka, i meni se baš ideja modula činila OK.
Ja sam ove godine malo proučavala, recimo u ZG ima valjda preko 70% općih gimnazija, prirodoslovno matematičkih razreda se upisuje puno premalo u odnosu na broj zainteresirane djece. U trećem razredu bi se modulima upravo mogla povećati satnica matematike i prirodoslovlja za one koji to žele, a vjerujem da bi bilo zainteresirane djece.