Ruđer provodi, ali nije to neko veliko odskakanje. Dobiju par min dodatnog vremena (mislim da je sin rekao 10% za stručne predmete) tj. produlji im se pisanje velikog testa na mali odmor. Njih su četvorica u razredu koji imaju papire o individualizaciji. Moram ga pitati detalje kako to ide. Nije to neko veliko popuštanje, a i bolje da je tako, jer ih ni u životu ne čeka nešto drugo... Većina profesora dozvoljava da se javljaju i isprave ocjene ako nisu zadovoljni rezultatima pismenog, tj. ako učenici misle da bi im lakše bilo usmeno (moj sin je u toj grupi - uvijek bolje rezultate ima iz usmenih nego pismenih provjera).
Ono što većina profesora u Ruđeru dozvoljava takvim učenicima i što je praktično (a puno pomaže mom sinu) ne odnosi se na provjere nego na svakodnevnu redovnu nastavu - dozvoljavaju im mobitelom fotografirati zapis s ploče i zadatke, pa onda kasnije doma prepisuju u bilježnicu i tako uče.
Za dodatne informacije u vezi IP roditelji se u TŠRB uvijek mogu obratiti prof. Antoniji Lazić Čotić (psiholog, odlična).