-
Sve to stoji što pišete, samo, onda se postavlja pitanje (ne samo za Mojcu, nego općenito) - kojeg ima smisla podučavati dijete engleskom jeziku u vrtićkoj dobi?
Ne govorim tu o dvojezičnoj djeci, nego o onoj koja se s 4,5,6 godina upisuju na engleski. Nešto nauče i dođu u 1. razred gdje crtaju i bojaju i stagniraju. Pa tako do 5. razreda gdje se pak traži predznanje koje većina djece nema jer su četiri godine crtala i bojala.
Imam dojam da sve to ide nekako nakrivo 
Da me se ne shvati krivo - nisam od onih koji zagovaraju pošto-poto učenje engleskog na više frontova, zapravo, engleski je jedan od predmeta oko kojeg se ne zamaram previše jer mi je jasno da će ga morati savladati, htio-ne htio. I nemam dojam da u OŠ rade nešto ozbiljno taj predmet, ali računam da će ga u srednjoj pritisnuti pa će ga morati i bolje naučiti
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma