-
Iskreno, mislila sam da nešto znam o temi ali ovo što pišeš mi je sve totalno nerazumno. Tako da najbolje da više ne komentiram... objektivno (ono kad gledamo realnost a ne kako oni što zovu) ti si njihov postojeći korisnik i ne možeš biti novi osim da netko drugi potpiše ugovor. A čim potpisuješ ugovor koji je različit od prethodnog to je u svojoj biti novi ugovor, ne produljenje istog - produljenje bi bilo da potpisjueš nastavak korištenja istih usluga iako možda za drugačiju cijenu odnosno popust. Tehnologija je pak sasvim konkretna stvar - to je ono preko čega imaš uslugu, optika, telefonska linija, kabel, satelit... ako mijenjaš ruter mijenjaš opremu s kojom koristiš uslugu, ne tehnologiju.
No tko bi shvatio marketinške i prodajne cake i fore naših operatera....
PS - svi mobiteli su otključani već godinama. Ali isto tako ne dobivaju se popusti na kupovinu jedino što se dobije je mogućnost uzimanja uređaja na rate... bar kad sam ja zadnje gledala.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma