Pokazuje rezultate 1 do 50 od 229

Tema: Današnja omladina i svi ostali...

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    sasa avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Lokacija
    zg
    Postovi
    4,609

    Početno

    Usput. Amsterdam je grad koji je jos manjih, uzih ulica nego Zagreb, nemaju nikakve posebne biciklisticke staze, a opet SVI su na biciklima. Bicikli SVUGDJE imaju prednost i potpuno je uobicajeno da automobili polako voze iza biciklista koji klace uz neko brdasce. Jednostavno vozaci i pjesaci uvazavaju bicikliste kao nuzni i vazni dio prometa. Obzirom na ekoloske posljedice automobilskog prometa svima bi nam trebalo biti u interesu da imamo sto vise biciklista na cesti i da im uvjeti za kretanje budu sto bolji i dostupniji. Ali to trazi promjenu paradigme u glavi.

  2. #2
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Nedostatak infrastrukture za bicikliste je svakako problem, ali nikako nije opravdanje za voznju bicikla po plocniku. Isto kao sto ni nepostojanje ceste kojom se od tocke A do tocke B moze i smije voziti 120 na sat, nije opravdanje da se u nedostatku iste, po bilo kojoj drugoj cesti vozi 120 na sat. Biciklistima jednostavno nije mjesto na plocniku. A, ako se vec voze, onda bi propisan nacin obilazenja pjesaka bio sici s bicikle, zamolit ih da ih propuste, odgurat biciklu brze, i nastavit. A ne projurit, zvonit, ne zvonit, il sto vec... Kretanje pjesaka, a narocito vrlo mladih i starih, je poprilicno nepredvidljivo, al, na plocniku po kojem nitko ne juri, to nije problem.
    Posljednje uređivanje od Jadranka : 13.12.2019. at 08:41

  3. #3
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Citiraj sasa prvotno napisa Vidi poruku
    Usput. Amsterdam je grad koji je jos manjih, uzih ulica nego Zagreb, nemaju nikakve posebne biciklisticke staze, a opet SVI su na biciklima. Bicikli SVUGDJE imaju prednost i potpuno je uobicajeno da automobili polako voze iza biciklista koji klace uz neko brdasce. Jednostavno vozaci i pjesaci uvazavaju bicikliste kao nuzni i vazni dio prometa. Obzirom na ekoloske posljedice automobilskog prometa svima bi nam trebalo biti u interesu da imamo sto vise biciklista na cesti i da im uvjeti za kretanje budu sto bolji i dostupniji. Ali to trazi promjenu paradigme u glavi.
    U nizozemskim gradovima bicikli na cestama imaju prednost, ali su gradovi doslovno premreženi biciklističkim i pješačkim stazama i biciklističkim i pješačkim semaforima. U najužem centru grada niti jedan biciklist ne juri kroz pješačku zonu, dapače, postoje prometni znakovi koji im to zabranjuju. Ljudi dođu biciklom u grad i privežu ga na mnoštvo parkinga za bicikle ili ga jednostavno prikače za prvu ogradu mosta.

  4. #4
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Meni je vaznije ne ugroziti sigurnost pjesaka koji hodaju po plocniku nego se boriti za svoja prava voznjom bicikle po plocniku.

  5. #5
    sasa avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Lokacija
    zg
    Postovi
    4,609

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    U nizozemskim gradovima bicikli na cestama imaju prednost, ali su gradovi doslovno premreženi biciklističkim i pješačkim stazama i biciklističkim i pješačkim semaforima. U najužem centru grada niti jedan biciklist ne juri kroz pješačku zonu, dapače, postoje prometni znakovi koji im to zabranjuju. Ljudi dođu biciklom u grad i privežu ga na mnoštvo parkinga za bicikle ili ga jednostavno prikače za prvu ogradu mosta.
    Pa naravno da infrastruktura prati- ali da bi se o infrastrukturi pricalo biciklisti moraju biti prisutni u prostoru.
    Ja fakat ne podrzavam nindza jurilice samo mislim da je jako puno pjesaka i vozaca iziritirano samom idejom biciklista- jer ugrozavaju njihova podrazumijevajuca prava- a dijalogom i kompromisom bi mozda izgubili dio sadasnjih prava, ali u svrhu cisceg i prometom manje zagusenog grada.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Citiraj sasa prvotno napisa Vidi poruku
    Pa naravno da infrastruktura prati- ali da bi se o infrastrukturi pricalo biciklisti moraju biti prisutni u prostoru.
    Ja fakat ne podrzavam nindza jurilice samo mislim da je jako puno pjesaka i vozaca iziritirano samom idejom biciklista- jer ugrozavaju njihova podrazumijevajuca prava- a dijalogom i kompromisom bi mozda izgubili dio sadasnjih prava, ali u svrhu cisceg i prometom manje zagusenog grada.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pa ja recimo nisam nimalo iziritirana idejom biciklista, baš smatram da je ideja sjajna.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •