Orange80 izašli su rezultati mature po školama za gimnazije, mislim doduše da je samo za obavezne predmete, pa možeš usporediti škole.
Od spomenutih svakako najbolje "stoji" II. gimnazija.
Mislim da je prije tri godine najniže upisani imao 79,92 ...prije dvije 79,2...uglavnom više od jedne ili dvije četvorke iz "sporednog" predmeta nisu dolazile u obzir
hvala.
znate li nekog iz III., X, VII, čula onako iz 5. ruke da im je matematika i fizika dovoljno jaka,
ali ne znam za kem i bio.
još jedno pitanje: kako izgleda matura iz engleskog (od prilike)?
naime, čujem djecu iz najjačih gimnazija (V, XV, Tituš) da im je engleski "pljuga", ali se svi
pitaju da li će jednog dana imati dobru podlogu za maturu
Kod mojeg u X je sve jako osim eng koji je prosječan
On je mat gimnazija
To se može mijenjati gore dole
Na vama je da ona ostvari čim više može i pametno skalkulira gdi bi i kaj bi
Posljednje uređivanje od jelena.O : 04.03.2020. at 16:00
U XV gimnaziji je engleski odličan.
Uči se C1 razina.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Matura iz engleskog se sastoji od provjere čitanja, slušanja i pisanja i to na način: čitanje s razumijevanjem, dobije se tekst koji se pročita i zatim odgovara na pitanja iz teksta ili popunjavaju rupe u tekstu.
Slušanje isti princip kao i čitanje, ali puste snimku i maturanti slušaju pa odgovaraju na pitanja.
I na kraju se piše argumentativni esej na zadanu temu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Što se raspodjele spolova tiče, koliko čujem, da, prežito je ženska sa najviše 5,6 momaka u razredu,
ali takva situacija nije samo u jezičnoj nego i u dosta općih (barem ove godine).
Npr. XI, II, Tituš, Klasična, svugdje < 7 momaka/ razred
Inače, xvi je super škola, kao i sve u Križanićevoj (ovisno o afinitetima)
Ide poznanica, imala 5,0 u osnovnoj, ali nije joj baš laganica
Posljednje uređivanje od orange80 : 04.03.2020. at 23:32
A Zakaj bi ne bilo teško
Veli mi kolega koji je prodaje na faksu kak ih je dosta klinaca njegovih kolega s faksa palo godinu,išo jesu istraživanje ira cura koja je bila 5.0 u osnovnoj i srednjoj ali s nikakvim radnim navikama uredno pala ko i većina koja se nadala istom se može i tu provući
Treba raditi.moja klinka nije baš neki radnik ali tiče morati promijeniti u bilo kakvoj školi.
Veliki u njenoj dobi je bio veliki radnik takav je ostao u cijeloj srednjoj čak i mrvicu bolji nek u .
osnovnoj
Raditi treba
Posljednje uređivanje od jelena.O : 05.03.2020. at 06:49
Moram priznati da trećaš je veći radnik od osmašice, njoj nikad nije tak dosadno da uzme knjigu u ruke ili lektiru samoinicijativno,a Mali iako bolestan jučer sve sam odradio da
nema veliki repova
Posljednje uređivanje od jelena.O : 05.03.2020. at 07:06
Potpis na Jelenu.O
Raditi se mora.
Tko želi uspješno završiti gimnaziju i položiti maturu i upisati željeni fakultet te ga uspješno studirati, mora redovito učiti.
Drugačije ne ide.
Sent from my iPhone using Tapatalk
A nemojte sad nastupati kao neki propovjednici. Naravno da se u gimnaziji mora učiti, i to više nego u osnovnoj (ili, možda je bolje reći - treba se drugačije organizirati). Ali ostaje činjenica da je u nekim školama uz manje rada moguće prolaziti s dobrim ocjenama, a u nekim školama ili iz nekih predmeta se treba dobro namučiti. Djeca se o tome informiraju prije nego njihovi roditelji
Naravno, sve ih na kraju čeka ista državna matura, tako da onima koji se iskrve za dobru ocjenu ostaje neka satisfakcija da će im na maturi biti lakše nego onima iz "lakših" škola ili od "lakših" profesora. Ali treba držati taj argument četiri godine bez da se istroši. Sumnjam da većina 15-godišnjaka razmišlja o ciljevima na maturi i željenom fakultetu i uspješnom studiranju.
Dobro je imati radne navike, ali nema onoga što se ne bi moglo nadoknaditi. Sjećam se npr. vrhunca ambicija moje mame po pitanju obrazovanja mog brata u srednjoj strukovnoj školi "ah, samo da si završi tu školu". Kasnije mu se dogodio neki "klik", upisao je i među prvima završio ne baš lagan fakultet (FSB).
Potpis... Moj mlađi je bio iz te vreće, a resetirao se malo ranije - tijekom srednje škole. Čak je i srednju birao tako da ima zanimanje (računalni tehničar) u slučaju da ne upiše ili ne završi neki faks.
Sad ćemo vidjeti rasplet situacije - eno ga, zatražio je da ipak krene na pripreme za maturu, jer mu je tako lakše sustavno ponoviti gradivo. Pa dobro - nadam se da će sve biti OK.
Ide u Algebru, ne na uskršnje nego na kombinaciju Tehnika (matematika + fizika) subotom popodne. Pisala sam negdje već o tome, ali nije bitno.
Što se tiče odabira srednje škole - na kraju se pokazalo da je tehnička škola za njega dobar izbor, a rupe u općim znanjima krpa si sam, kako god zna i umije... Ni jedna škola te ne nauči nečemu ako samo sjediš tamo kao komad namještaja. Sve škole (i organizirane pripreme za maturu) daju ljudima priliku da SAMI nauče.
To je stvar koju mnogi srednjoškolci (i stariji) ne razumiju - treba raditi, treba imati radne navike jer u protivnom se cijela konstrukcija školovanja brzo urušava. I o tome sam pisala - svrha nije dobiti 5 nego zadržati nešto tog znanja u glavi i za kasnije. Bome, vidim po kolegama mog starijeg sina - ima među brucošima ljudi koji su već sada izgubili pravo polaganja nekih ispita, jer nisu dovoljno ozbiljno shvatili da obveze treba odraditi na vrijeme i kako treba. Imat će priliku iduće godine, ali nisam sigurna da im je dospjelo iz zadnjice u glavu što to znači...Na sreću, moj klipan nije među njima, odgulio je sve prije negu je ispitni rok uopće počeo, prosjek 4.0.
Inače, cijeli razred moje kćeri upisan je u gimnaziju s maksimalnim ili gotovo maksimalnim bodovima iz osnovne škole, a dosta ih ima jedinice iz nekih predmeta i idu na instrukcije. Nije svaki 5.0 prosjek iz osnovne škole realan.
To je istina, postoje razlike između nastavnika koji predaju neki predmet čak i unutar škole
Po manjim gradovima u gimnazije se upisuju i djeca s puno manje bodova (ima ih i s maksimalnim)
A koliko vidim, učenici koji završavaju te škole sasvim solidno prolaze na državnoj maturi, s uspjehom koji im omogućava upis na fakultete na koje nije lako upasti
Da, ali je ilustrativno
Ako su zagrebačke gimnazije toliko dobre da u njih ne mogu upasti djeca koja uredno upisuju gimnazije u manjim mjestima, onda bi i njihovi rezultati na državnoj maturi trebali biti značajno bolji
Osim za MIOC, ne vidim da je to slučaj.
u zagrebu je hiperinflacija petnulasa u osnovnim skolama, stoga i visok upisni prag u atraktivne gimnazije. no i to se prezvakalo nekoliko puta na ovoj i slicnim temama
Rezultati DM po školama (tj. gimnazijama) objavljeni su tek nedavno.
tako je, slažem se. trebale bi pokazati ohoho bolje rezultate, a nemaju bolje rezultate. pa ću se ponoviti još jednom: hvala Bogu što upisah svu svoju djecu. i suosjećam s onima koji žive u zagrebu i imaju upise pred sobom, bila im djeca pet-nulaši ili imali par četvorki. fuj, grozno. to je moj jedini komentar na groznicu upisa u zagrebačke gimnazije.
moja je kći sa svojim prosjekom mogla birati između 3 opće gimnazije, od koliko ono općih u zagrebu? danas vidim da je sa svojim radnim navikama i općim uspjehom bolja od ogromne većine koji su je deebelo šišali prošle godine na upisima.
Ovo je priča mog mlađeg sina, iako se on mogao upisati posredovanjem Gradskog ureda za obrazovanje (ima IP zbog disleksije). Ja sam inzistirala da upiše samo ono za što bi imao bodove i inače, nije htio opću gimnaziju, nije htio ni čuti za matematičku (što je vjerojatno bila dobra odluka), a u TŠRB se pokazalo da je bolji od ljudi koji su imali više bodova pri upisu. Nisam gledala u drugom polugodištu, ali krajem prvog imao je prosjek ocjena 4.8.
Zna li itko išta o jezičnoj gimnaziji u Hotelijersko-turističkoj školi? Iznenadila sam se da to postoji.
Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk
da me se ne shvati krivo, nisam to spomenula ni u kojem drugom smislu nego zgražajući se nad onim što ta djeca proživljavaju prilikom upisa i njihovi roditelji skupa s njima. meni je to neljudski i prestrašno.
moja je očito imala realne ocjene iz osnovne škole za razliku od nekih drugih koji nisu i to je ogroman problem.
btw. tko ima 5,0 uglavnom ne proživljava drame kod upisajer se svuda može upisati, pa samo bira - osim ako ide u onih par gimnazija koje imaju prijemni.
Pa ako baš ne upišu tih 3 gimnazije koje imaju prijemni, opet im ostaje cijeli nit gimnazija koje su na glasu kao jako dobre, a svaku mogu upisati bez problema.
Tako da ne mislim da tu ima neke ekstra drame.
za koga nema drame - nema drame!
za neke pet-nulaše ipak ima jer ni njima njihov 5.0 ne garantira upis u Tituš ili MIOC. naravno da im ostaje hrpa drugih, odličnih gimnazija ako ne upišu željene.
i mojoj bi ostala hrpa odličnih strukovnih da nije upisala jednu od te 3 koje je jedino mogla. platila bih joj privatnu gimnaziju na kraju krajeva.
Tablica koju sam našla za sve škole u HR, najmanji broj potrebnih bodova, maksimalni i srednji u prošloj šk. godini - koliko je ona relevantna?
Ja sam završila dvojezičnu francusku XVIII. Jer za IV. koja mi je bila u kvartu nisam imala bodova. Na kraju diplomirala francuski.
Kćer će izgleda biti u identičnoj situaciji iduće godine, isto je francuski u pitanju. Sretna sam jer je sama izkristalizirala da joj je to najdraži predmet i da bi bila silno nesretna kad ga ne bi nastavila.
Ima li ovdje aktualnih iskustava dvojezičnih francuza?
Poslano sa mog SM-G920F koristeći Tapatalk
Na žalost, može dalje. Sad se razlike u tim pragovima mjere na desetinke i stotinke boda, a u zadnje tri godine svake godine je po jedna gimnazija dodatno uvodila prijemni ispit. Baš me zanima koja će biti na redu ove godine.
Slabija generacija ne postoji, zbog devalvacije ocjena. Čak i ako neka generacija jest realno slabija, na ocjenama iz OŠ se to neće vidjeti. Eventualno u srednjoj.
Slažem se. Ne vidim razlog zašto bi u srednjoj ocjene morale biti jednako vrhunske kao u osnovnoj - pa to je različit nivo učenja, drugi način rada, na kraju krajeva, i ocjene se drugačije zaključuju. Primijetila sam da je u srednjoj dosta manje pojedinačnih ocjena nego u osnovnoj, a samim tim je lakše i zabrljati.