Pokazuje rezultate 1 do 50 od 412

Tema: Uvođenje cjelodnevne nastave

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    zutaminuta avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2014
    Postovi
    11,823

    Početno

    Citiraj Beti3 prvotno napisa Vidi poruku
    Profesori i nastavnici uopće nisu bitni kod uvođenja cjelodnevne nastave. Oni znaju da im sve u poslu određuje država i samim stupanjem na posao to moraju prihvatiti.

    Bitna su djeca! Njima se oduzima dio djetinjstva, dio slobode. Kako to ljudi ne shvaćaju? Dajte djeci slobode, a ne ih jos vise zatvarati u ustanove. U osnovnoskolskoj dobi mogu biti i sami doma, odmarati, igrati se, ljenčariti dio dana, a ne ih natjerati u školu dulje od potrebnog.
    Ustvari, ionako će vladajući napraviti sve po svome. Nikad nisu slusali narod, pa ni neće.
    Bas sam ogorcena ovom cjelodnevnom nastavom, vidi se.
    S tim sam ja krenula, da bi mi na info raska razotkrila kako dijete plače kad nemaju likovni i da na produženom imaju razne zabavne aktivnosti gdje se dijete socijalizira i ima između ostalog imaju likovni (dok je na roditeljskom ispalo da mala ne umije pisati zadaću jer ju braća ometaju). Osjećala sam se kao grozni monstrum jer sam cijele školske godine zakidala dijete za to divno iskustvo, zbog moje želje da ta 2-3 sata više u danu provede neobavezno, ali čini se da čamljenje doma, ili odlasci po stoprvi put u napuštena igrališta (jer su sva ostala djeca negdje pozatvarana) nije baš tako ispunjujuće iskustvo, a da ne spomenem i majke druge djece koje su mi rekle štaš, nemoj bit luda, djeci tamo odlično.

    Da ili ne, navodno je cjelodnevna škola standard u nekim zemljama, tipa Francuska pa što im smeta (osim kaj imaju civilni neposluh i štos im je paliti aute i sve pred sobom kad ih stisne fjaka).

  2. #2

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj zutaminuta prvotno napisa Vidi poruku
    S tim sam ja krenula, da bi mi na info raska razotkrila kako dijete plače kad nemaju likovni i da na produženom imaju razne zabavne aktivnosti gdje se dijete socijalizira i ima između ostalog imaju likovni (dok je na roditeljskom ispalo da mala ne umije pisati zadaću jer ju braća ometaju). Osjećala sam se kao grozni monstrum jer sam cijele školske godine zakidala dijete za to divno iskustvo, zbog moje želje da ta 2-3 sata više u danu provede neobavezno, ali čini se da čamljenje doma, ili odlasci po stoprvi put u napuštena igrališta (jer su sva ostala djeca negdje pozatvarana) nije baš tako ispunjujuće iskustvo, a da ne spomenem i majke druge djece koje su mi rekle štaš, nemoj bit luda, djeci tamo odlično.
    Tako sam i ja svojeg htjela izvaditi iz boravka kad je bio treći razred (na temelju vlastitih sjećanja iz tog životnog razdoblja), pa mi je sam rekao da bi on radije išao u boravak, da mu je tamo baš dobro
    Što jest - jest, u tim početnim razredima oni su se u boravku dobro zabavljali, a oko učenja nije imao gotovo nikakvog posla.
    Kasnije je promijenio ploču jer mu je s prvim naznakama puberteta ekipa iz razreda počela ići na živce, a u višim razredima pogotovo. Ali u ta prva tri razreda boravak mu je stvarno bio zabavan. Neki dan sam se prisjetila kako je u trećem razredu čak sudjelovao u školskoj predstavi koju je s njima radila učiteljica u boravku - gledajući ga sad kakav je, čini mi se to stvarno nevjerojatnim da je pristao i još se tome veselio

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •