Ja sam pročitala jednu studiju o tome kako hormoni iz kontracepcijskih pilula kroz mokraću dospijevaju u okoliš i posredno ih svi konzumiramo, što može biti faktor koji narušava reproduktivno zdravlje...
http://www.mercatornet.com/articles/...cal_blind_spot
http://pubs.acs.org/doi/pdfplus/10.1021/es032570f
http://www.catholicnews.com/data/sto...ns/0803877.htm
Ja sam čvrstog uvjerenja, koje mi se čini samoevidentim, kako je pitanje plodnosti jedno jako osjetljivo i krucijalno pitanje za svih nas i da nema nijedne ozbiljne intervencije u plodnost (dakle u seksualnost), a koja neme eho efekt na sve oko sebe.
Štogod se igra obiteljskom zajednicom, ženskim tijelim i brakom igra se opasne igre koja nikako ne može donijeti neko šire dobro.
Možda može u nekoj situaciji bit okej, ali ako gledamo široku sliku - tada je samo očuvanje života, oprez s hormonima bilo koje vrste i zaštita obiteljske zajednice garancija da će na duge staze i za svih biti najbolje što može biti.
Ja sam svakako za MPO u obliku koji čuva svaki život involviran u procesu i za razvoj znanosti koji će pomoći ljudima da imaju dijete, ali bojim se da nijedan MPO ne može poništiti činjenicu kako ljudsko tijelo ima svoje zakonitosti, vijek trajanja i sve ostale parametre koje i znanost i medicina i politika trebaju čuvati.
Mislim da Crkva ne govori toliko o MPO, o plodnosti i kontracepciji iz neke posebne političke agende, koliko zbog činjenice da se na život sam počelo gledati proizvoljno na gumbiće,

Ajmo svi pit kontraceptive, pa onda imat neplodne muškarce i sanirat to od čovjeka do čovjeka... ima svakako dio prirodnih poteškoća, i znanost mora ići dalje, ali ima i društvene odgovornosti i zdravog razuma i zdravlja društva za koje se netko mora zauzeti.

Nije samo stvar u oralnim kontraceptivima, nego i o toksinima, o načinu života, o pohlepi.

Kad se par susretne s neplodnosti, ja vjerujem da im je odjednom jako jasno kako je dijete blagoslov i dar i išli bi na kraj svijeta po dijete. I ja se slažem. Ali zašto ugurat ljude u poteškoću, pa ih onda u labosu vaditi s promjenjivim učinkom i moralnim dvojbama oko kojih se lome koplja?

Nema igre s prirodom koja ide čovjeku u korist.