I moja je brbljivica.
I jedini savjet je bio da razgovaram s djetetom o tome da na satu može pričati kad joj učiteljica da riječ.
Ali dijete zna to već odavno. I razgovaralo se s njim puno puta.
I bez veze mi je da učiteljica samo viče na dijete i ništa drugo ne poduzima da bi se pričanje smanjilo i spriječilo.

Djecu koja pričaju na satu treba zaposliti.
Baš kao što je Petrlin napisala, čitanjem časopisa ili stripa,
ili dati dodatni zadatak,
neka obriše ploču, podijeli listiće, pokupi bilježnice i sl.
Ili ako se to događa dok učiteljica govori, češće mu postavljati pitanja kako bi se koncentriralo na učiteljicu i rad.

Ne znam rade li to sve učiteljice, ali djeci kad padne koncentracija i odlutaju u brbljanje ili sanjarenje, pogotovo u 1. razredu, potrebno je nakon 15-20 minuta nastave napraviti predah, petominutna igra koja će ih malo razgibati, a onda nastaviti s nastavom do kraja.