Pokazuje rezultate 1 do 50 od 115

Tema: Ocjene i ocjenjivanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    zato što plan i program predviđa upotrebu kalkulatora u nastavi matematike od 5. razreda nadalje
    i zato što se učitelji moraju držati plana i programa, a ne udžbenika.
    a kad je kalkulator u pitanju matematičari to vrlo često ne čine.

  2. #2
    Hajdi avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2010
    Postovi
    173

    Početno

    @Noa, pa ne zalažem se ja da se na tom godišnjem testu polažu nepotrebni zadaci i da se bubaju besmisleni podaci.

    Ja bih to rešila jednostavnije, iz svakog testa koji je rađen u toku godine uzeti po jedan zadatak sa promenjenim brojevima, imenima... Nikakva specijalna drama.

    Ne vidim kakve bi to naročite troškove prouzrokovalo.

    A što se tiče upotrebe kalkulatora, ja mislim da nije cilj matermatike da ti zaista znaš koliko je 3.567.456/45.342 nego da je jedini cilj matematike da decu nauči logičkom mišljenju, a da bi mogao ispravno da razmišljaš moraš razlikovati jedinice od hiljada i vežbati mozak računskim operacijama.

    U starijim razredima, ciljevi su dalji, i pretpostavlja se da si savladao elementarnu aritmetiku, a onda ti kalkulator pomaže da ne gubiš vreme na to da dobiješ tačan rezultat, a cilj je da mozak dalje vežbaš uz binome, polinome, proporcije, kvadratne jednačine ili šta sve već sve uči u starijim razredima.

  3. #3
    enela avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Lokacija
    Midsomer
    Postovi
    2,848

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    i zato što se učitelji moraju držati plana i programa, a ne udžbenika.
    a kad je kalkulator u pitanju matematičari to vrlo često ne čine.
    Svojim postovima mogla bi navesti nekog na pomisao da udžbenik nema veze s planom i programom.

    POVLAČENJE UDŽBENIKA I PRIPADAJUĆIH DOPUNSKIH NASTAVNIH SREDSTAVA Članak 27.
    (1) Udžbenik i pripadajuće dopunsko nastavno sredstvo može biti povučeno iz uporabe:


    ako nije usklađen s nacionalnim i predmetnim kurikulumom...
    Hajdi je to lijepo rekla:
    A što se tiče upotrebe kalkulatora, ja mislim da nije cilj matermatike da ti zaista znaš koliko je 3.567.456/45.342 nego da je jedini cilj matematike da decu nauči logičkom mišljenju, a da bi mogao ispravno da razmišljaš moraš razlikovati jedinice od hiljada i vežbati mozak računskim operacijama.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •