Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
a ne znam, meni se to čini manje bitno. kolko se uči. bitnije mi je KAKO se uči. i tu bih ja napravila izmjene i digla struku učitelja/profesora na jedan viši nivo.

jer kad smo kod interesa djeteta, njima SVE može biti zanimljivo. i isto tako SVE doasadno. njih je toliko lako za sve zainteresirati - od povijesti preko kemije i fizike do matematike i književnosti. sve to može biti itekako izazovno, buditi želju za otkrivanjem, istraživanjem, i nemojmo zaboraviti - sve to može biti jako jako kreativno. nije kreativno samo crtanje i šivanje.
veliki X

i zar vas ne brine malo ta česta odbojnost ili strah od matematike recimo?
ja sam je na neki način ponovo otkrila uz svoju djecu.
kroz školovanje sam je se uvijek malo bojala ali mi se činila i vrlo zanimljiva istovremeno,
a taj strah je bio samo zato što smo je učili na takav način.
kad sam vidjela kako prvašići mogu na drugi način učiti matematiku kao što recimo rade u waldorf.školi
i kad skužiš kako recimo višekratnici brojeva stvaraju vrlo zanimljive geometrijske oblike, zaljubih se naprosto i u matematiku i u takav način učenja.
a pitam se koliko još toga ima što nam je bilo predstavljeno na jedan način
pa da onu drugu stranu nismo nikad imali prilike upoznati.