U Bauhausu sam stvarno doživjela neugodnost. Ili sam ja to tako percipirala. Prvi put sam mislila, slučajnost, ali danas opet. Znači to je rutina.

Često kupujem cvijeća i često je cvijeće na sniženju. Na vazi bude originalna naljepnica i ona sa sniženom cijenom. I već su dva puta zvali sa kase telefonom vrtni centar da provjere da nisam ja nalijepila smanjenu cijenu. Iako sam pristojno zamolila da mi objasne zašto mi ne vjeruju i zašto moram čekati kao lopov, dok se netko ne udostoji odgovoriti na telefon, ne obaziru se. Silno neugodno.

Najradije bih ostavila sve i otišla, ali zadnji put se radilo o magnoliji tamno roza boje koju već dugo tražim, a danas o predivnoj orhideji koju sam "morala" imati, na sniženju od 50%.
Zatražila sam da pozovu šefa i rekla mu da to nije način, ali on uopće nije shvaćao što meni smeta.

I sad se ja pitam da li sam ja čudna što mi smeta da me provjeravaju, ili su oni čudni što me provjeravaju. Sreća da mi cvijet nadoknadi svu neugodu.