-
U Bauhausu sam stvarno doživjela neugodnost. Ili sam ja to tako percipirala. Prvi put sam mislila, slučajnost, ali danas opet. Znači to je rutina.
Često kupujem cvijeća i često je cvijeće na sniženju. Na vazi bude originalna naljepnica i ona sa sniženom cijenom. I već su dva puta zvali sa kase telefonom vrtni centar da provjere da nisam ja nalijepila smanjenu cijenu. Iako sam pristojno zamolila da mi objasne zašto mi ne vjeruju i zašto moram čekati kao lopov, dok se netko ne udostoji odgovoriti na telefon, ne obaziru se. Silno neugodno.
Najradije bih ostavila sve i otišla, ali zadnji put se radilo o magnoliji tamno roza boje koju već dugo tražim, a danas o predivnoj orhideji koju sam "morala" imati, na sniženju od 50%.
Zatražila sam da pozovu šefa i rekla mu da to nije način, ali on uopće nije shvaćao što meni smeta.
I sad se ja pitam da li sam ja čudna što mi smeta da me provjeravaju, ili su oni čudni što me provjeravaju. Sreća da mi cvijet nadoknadi svu neugodu.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma