Stranica 9 od 12 PrviPrvi ... 7891011 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 401 do 450 od 589

Tema: Zakon o zaštiti potrošača u praksi (nastavak)

  1. #401
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,295

    Početno

    Zar stvarno ne možeš zamijeniti proizvod ako si ga kupio u kutiji i kad si došao doma vidio da to nije ono što želiš?

    Moram pronaći taj zakon, ali ja mislim da se imam pravo predomisliti, ako je to idući dan.
    U Lidlu mi ne žele ni zamijeniti, ni vratiti novac, jer oni ne mijenjaju ništa što košta više od 500 kuna. Prestrašno.
    Ali, mislim da nisu u pravu i ako netko zna, može li mi pomoći savjetom.

  2. #402
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Beti3, to mi je jako čudno... Barem je Lidl uvijek bio OK što se tiče tih stvari. Fakat ne kužim...
    Mislim da čak i za stvari skuplje od 500 kn imaju nekakav rok od 8 dana za reklamaciju.

    A što se tiče mog ranijeg pitanja i ovog tvog, mislim da u zakonu piše da kupac ima pravo vratiti robu ako njome nije zadovoljan, i to bez ikakvih objašnjenja. Barem tako često kažu u Potrošačkom kodu. Ako netko zna kako se konkretno zove zakon i gdje se može pročitati, neka javi.

  3. #403
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    U srijedu sam kupila jednu djecju majicu u Takku, jucer ju oprala i danas skidam sa susila, a majica puna smedjih fleka. I onda naravno, kako kaze gosn Murphy, ne mogu naci racun. Pa sam kontaktirala njihovu centralu i dobila info da svejeno mogu reklamirati majicu. Jel imao tko takvu situaciju? Hocu li moci to zamijeniti? Mislim, majica je takva da se to nikako nije moglo u kucnoj radinosti ukenjati, to je neka tvornicka greska.

  4. #404
    rayna avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    U svom :)
    Postovi
    1,103

    Početno

    ja sam u takku zamijenila bez računa majicu koju je dijete dobilo za rođendan za hlače, znači za skroz drugi aktikl. šefica je taman bila tamo, imala je neki razgovor sa curama, ali možda se može i bez njenog prisustva

  5. #405
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    super hvala ti na informaciji, odmah mi je lakse ici u pohode.

  6. #406
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,295

    Početno

    Citiraj mishekica prvotno napisa Vidi poruku
    Beti3, to mi je jako čudno... Barem je Lidl uvijek bio OK što se tiče tih stvari. Fakat ne kužim...
    Mislim da čak i za stvari skuplje od 500 kn imaju nekakav rok od 8 dana za reklamaciju.

    A što se tiče mog ranijeg pitanja i ovog tvog, mislim da u zakonu piše da kupac ima pravo vratiti robu ako njome nije zadovoljan, i to bez ikakvih objašnjenja. Barem tako često kažu u Potrošačkom kodu. Ako netko zna kako se konkretno zove zakon i gdje se može pročitati, neka javi.
    Da napišem rasplet. Upornost se isplati!
    Politika Lidla je da vraćaju sve do vrijednosti 499,99 kuna. Iznad te vrijednosti nema zamjene. To piše na ploči u svakom njihovom dućanu. Pokazali su mi.
    No, malo smo si mailali i ja sam vrlo odlučno ( ali pristojno) napisala da se neću zaustaviti na negativnom odgovoru. Manje od 24 sata nakon toga nazvali su me i rekli da će napraviti iznimku i pitali me kada i u koji dućan želim ići zamijeniti mašinu.

    Malo je trajalo dok su ušli u program kojim izvade iz blagajne toliko novaca, ali vratili su mi i uzeli kutiju ni ne pogledavši da li je sve unutra.
    I dalje kupujem u Lidlu.

  7. #407
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Cudnoglicuda, ja sam zamijenila majicu bez ikakvih problema. Prodavacica me se sjetila (s obzirom na čergu, ne cudi me) i sve smo rijesile.

  8. #408
    ana.m avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004
    Lokacija
    Zagreb,wild west
    Postovi
    9,219

    Početno

    Ajde super. Što se tiče sviđanja i ne sviđanja.
    Ja sam ljetos kupila suknju u Naf Naf. Došla doma i skužila da to ipak neću (kupila je nabrzaka). Odmah sam ih nazvala i pitala je li moguće to VRATITI!
    Ugl, vratili su mi novce.

  9. #409
    Osoblje foruma leonisa avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    16,612

    Početno

    oni to mogu, ali ne moraju.
    prema zakonu, samo ako roba ima gresku.

  10. #410
    Osoblje foruma leonisa avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    16,612

    Početno

    Citiraj Beti3 prvotno napisa Vidi poruku
    Zar stvarno ne možeš zamijeniti proizvod ako si ga kupio u kutiji i kad si došao doma vidio da to nije ono što želiš?
    to je isto kao da kupis kucu i onda ujutro shvatis da je ne zelis pa zoves prijasnjeg vlasnika da ti vrati novac jer ti bi ipak stan.

  11. #411
    LolaMo avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    953

    Početno

    Koliko sam ja uspjela prouciti zakon, vracanje neostecene robe koja nema gresku je samo dobra volja ducana. Znaci moze, ali ne mora

  12. #412
    Osoblje foruma leonisa avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    16,612

    Početno

    da, tako pise u zakonu. robi se popravlja i otklanja nedostatak, ako to nije moguce, zamjenjuje.
    sve ostalo je dobra volja prodavatelja.

  13. #413
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Ja bih i dalje voljela da mi netko kaže gdje to točno i u kojem obliku stoji u zakonu.

  14. #414
    Osoblje foruma leonisa avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    16,612

    Početno

    zoo.

  15. #415
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    evo malo pohvala
    kupila sam u DM-u dva dupla paketa njihovih pelena.u prvom paketu sam našla dvije-tri koje su imale nekakvo ljepilo na mjestu gdje ide guza i to sam ignorirala,pelene sam bacila .U drugom paketu sam našla još par takvih cca 5 i tada sam DM-u poslala mail.odmah to popodne me je zvala gospođa iz DM-a da me pita broj koji je utisnut na pelene te da me zamoli da im tih par pelena ostavim u obližnjem DM-u.tamo je je dočekala šefica koja je već znala o čemu se radi ,preuzela je mojih 5 pelena te mi dala cijeli novi dupli paket.I bez obzira što sam im ja vratila samo 5% proizvoda inzistirali su da ga uzmem.
    a ono što mi je bilo specijalno drago za par dana mi je došao mail od prve gospođe iz DM-a koja mi je javila da su provjerili s tvornicom,da je taj dan na stroju rađen remont pa da se je zadržalo ljepilo,koje nije otrovno ni štetno,ispričavaju se,zahvaljuju na povjerenju....bla,bla

  16. #416
    Osoblje foruma leonisa avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    16,612

    Početno

    Citiraj mishekica prvotno napisa Vidi poruku
    Ja bih i dalje voljela da mi netko kaže gdje to točno i u kojem obliku stoji u zakonu.
    evo ti direktan link na dio zakona i teorijski dio koji objasnjava http://www.poslovniforum.hr/potrosac..._o_prodaji.asp

    ako stvar nema nikakvu manu, nema obveze prodavatelja da ti ju zamjeni ili vrati novac. samo ako postoji odredjen nedostatak.
    to sto se tebi nesto nije svidjelo ili ti nisi pogledala u kutiju koju kupujes, ako te prodavatelj nije doveo u zabludu, nema odgovornosti.
    logicno.

  17. #417
    kokolo avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    156

    Početno

    Pitanje vezano za ljekarne... Sinoć je muž vodio malu u doktora i ova mu rekla da kupi nešto za proljev (?) a on nadobudan pa me nije nazvao već u prvoj ljekarni kupio prolife. Nije ga otvorio i ostavio je račun. Ja ga jutros hoću vratiti,to mi je uzalud bačeno 54 kn jer je maloj bilo dobro navečer,znači nema potrebe za uzimati išta... Kad sam ljubazno objasnila da se muž zaletio to uzeti,da imam račun i da bih htjela vratiti ženska se prvo počela izmotavati,kao uprava ne dozvoljava vraćanje novca,ako ću uzeti nešto može ali kao ne bi mi ni to smjela jer je to lijek,ona tu moju kutiju više ne smije nikome dati jer tko joj garantira da sam ga skladištila po propisu.... Uglavnom-tko je u pravu?

  18. #418
    Osoblje foruma leonisa avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    16,612

    Početno

    pa de facto ona.

    izmedju ostalog, ako ti je mala imala proljev prolife je fakat dobar, pije se i kad proljev prodje.

  19. #419
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj leonisa prvotno napisa Vidi poruku
    pa de facto ona.

    izmedju ostalog, ako ti je mala imala proljev prolife je fakat dobar, pije se i kad proljev prodje.
    Da, i slazem se u vezi ljekova, nikako mi se ne svidja da bi se uzimali natrag.

    I inace, npr. dosla sam u ljekarnu jednom kupiti Tempur jastuk, i odustala, glavni razlog je bilo kad mi je rekla da ga mogu vratiti ako ga isprobam i u roku od 30 dana nisam zadovoljna. Nista me vise nije moglo uvjeriti da bi mogla dobiti neki isprobani.

  20. #420
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Meni su isto jednom komplicirali u ljekarni oko povrata neotvorenog, dakle nekorištenog pripravka. Tek nakon što sam ga kupio i bio u prilici pročitati sastav shvatio sam da sadržaj ne odgovara hvalospjevima iz reklama. Na kraju sam dobio novac.

  21. #421
    Lucija Ellen avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    3,476

    Početno

    Vratila sam tenisice u ciciban nakon sto su se u tri tjedna raspale, normalno nosene. A bile su na popustu. Oni ih uzeli i ne zele dat novac (ja kupila nove tene u medjuvremenu) nego mi nude da uzmem nesto drugo uz nadoplatu ili poklon bon uz nadoplatu. Meni se to cini drsko do bola. Da ne spominjem gnjavazu donosenja i onosenja tenisica, kupivine novih. Sad je to vec trosak prilican i inzistiram da mi vrate novac. Imam li na to pravo?

  22. #422
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,295

    Početno

    Danas u Lidlu veliki panoi na kojima VELIKIM slovima piše da ne vraćaju tehničku robu niti išta skuplje od 500 kuna!! Da li je tako i u vašim Lidl-ovima?

    To zbog mene?! He-he...

    I pojedinac može napraviti promjene. Na dobro ili loše, kako se uzme.

  23. #423
    Lucija Ellen avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    3,476

    Početno

    Od objave mog posta promjena: odobrili povrat novca!!! Dakle zamjena je bila pokusaj app. Tako evo da znate - ne odustajte. Sad cu s tom lovom taman kupit jaknu kaj mi dijete treba

  24. #424
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Citiraj Lucija Ellen prvotno napisa Vidi poruku
    Od objave mog posta promjena: odobrili povrat novca!!! Dakle zamjena je bila pokusaj app. Tako evo da znate - ne odustajte. Sad cu s tom lovom taman kupit jaknu kaj mi dijete treba
    Ček, kaj su u sat vremena promijenili odluku? Wow, svaka čast

  25. #425
    Lucija Ellen avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    3,476

    Početno

    Ne, od jucer popodne

  26. #426
    Zara1 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,545

    Početno

    Da li vindija ima kakav mail za reklamacije? Kupila sam svježe mlijeko 4 komada rok trajanja do 3.11. a smrdi za poluditi, okus katastrofa.

  27. #427
    cvijetak avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    Antunovac
    Postovi
    1,132

    Početno

    Zara1, pošalji na promotion@vindija.hr ili info@vindija.hr i javit će se i zamijeniti proizvod, a vjerojatno ćeš dobiti i ponešto pride . Tako je kod nas bilo dvaput...

  28. #428
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Citiraj Zara1 prvotno napisa Vidi poruku
    Da li vindija ima kakav mail za reklamacije? Kupila sam svježe mlijeko 4 komada rok trajanja do 3.11. a smrdi za poluditi, okus katastrofa.

    Moguće da nije bilo dobro uskladišteno u dućanu...
    Ja sam reklamirala u dućanu di sam kupila pa su mi zamijenili....

  29. #429
    flopica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Postovi
    6,482

    Početno

    Citiraj Beti3 prvotno napisa Vidi poruku
    Danas u Lidlu veliki panoi na kojima VELIKIM slovima piše da ne vraćaju tehničku robu niti išta skuplje od 500 kuna!! Da li je tako i u vašim Lidl-ovima?

    To zbog mene?! He-he...

    I pojedinac može napraviti promjene. Na dobro ili loše, kako se uzme.
    ovo sam jučer vidjela kod nas u lidlu i oteo mi se smješak uz pomisao Bet, Beti...

  30. #430
    Cheerilee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Čakovec
    Postovi
    2,617

    Početno

    Ja sam na drugoj temi pisala;
    tako je i Lesnina zbog nas stavila obavijest; da se garancija najniže cijene ne odnosi na internet trgovine, već isključivo na trgovine namještajem!


    (mi kupili aparate za kuhinju u Lesnini pa našli na netu jeftinije, tražili ponudu, i navlačili se s Lesninom za dodatni popust kao što su obećali)

  31. #431
    Zara1 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,545

    Početno

    Citiraj Cheerilee prvotno napisa Vidi poruku
    Moguće da nije bilo dobro uskladišteno u dućanu...
    Ja sam reklamirala u dućanu di sam kupila pa su mi zamijenili....
    ali nije pokvareno, jednostavno je odvratno
    nemam račun iz dučana u kojem sam kupila

  32. #432
    Lucija Ellen avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    3,476

    Početno

    Korisna info ak nemate racun a placali ste karticom ili pos-om: doneste ispis s i ternet bankarstva o placanju i trgovac izvuce racun.
    Provjereno. Jedino ne znam jel to moraju ali mogu.
    Inace na ovoj se temi za moj ukus precesto spominje ciciban, buduci da su vec dugo prevec skupi (nemas zimskemobuce ispod 400-500 kn) necem tamo vise kupovat.

  33. #433
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Meni je Ciciban dobro rješenje samo zbog onog dućana u Ilici gdje već godinama kupujem svu obuću van sezone - zimske gležnjače nikad nisam platila više od 200-220kn, sandalice 99-140kn.

  34. #434
    Osoblje foruma leonisa avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    16,612

    Početno

    Citiraj Lucija Ellen prvotno napisa Vidi poruku
    Korisna info ak nemate racun a placali ste karticom ili pos-om: doneste ispis s i ternet bankarstva o placanju i trgovac izvuce racun.
    Provjereno. Jedino ne znam jel to moraju ali mogu.
    Inace na ovoj se temi za moj ukus precesto spominje ciciban, buduci da su vec dugo prevec skupi (nemas zimskemobuce ispod 400-500 kn) necem tamo vise kupovat.
    mi smo tako u bati zamjenili cipele s greskom.

  35. #435
    Lucija Ellen avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    3,476

    Početno

    Cokolada, jel to neki outlet? Ajde to je okej ali cijene u sezoni su ono?!

  36. #436
    cvijetak avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    Antunovac
    Postovi
    1,132

    Početno

    Zara1, pošalji na promotion@vindija.hr ili info@vindija.hr i javit će se i zamijeniti proizvod, a vjerojatno ćeš dobiti i ponešto pride . Tako je kod nas bilo dvaput...

  37. #437
    Davor avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    8,984

    Početno

    Citiraj Zara1 prvotno napisa Vidi poruku
    Da li vindija ima kakav mail za reklamacije? Kupila sam svježe mlijeko 4 komada rok trajanja do 3.11. a smrdi za poluditi, okus katastrofa.
    a nakon što si kušala ustanovila si da je i boja šućmurasta
    Znam par viceva na tu temu

  38. #438
    Zara1 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,545

    Početno

    Citiraj Davor prvotno napisa Vidi poruku
    a nakon što si kušala ustanovila si da je i boja šućmurasta
    Znam par viceva na tu temu
    a gle, znam kakav okus i miris ima njihovo mlijeko, od ovog mi se želudac diže pa to definitino nije ok

  39. #439
    cvijetak avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005
    Lokacija
    Antunovac
    Postovi
    1,132

    Početno

    Zara1, mi¸smo jednom kupili jako puno njihovog mlijeka u pakiranjima po 2L i isto je imalo čudan okus. Čovjek nam je došao kući, probao, malo smo raspravljali jel ok ili nije. Na kraju se složio da ja možda drukčijeg okusa i zamijenio nam za pakiranja po 1L, a ovo naše je odnio. Tvrdio je da i je i ovo po 2L ispravno.

  40. #440

    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    1,048

    Početno

    Ne znam za reklamacije
    al ja slicno dozivjela vec drugi put u tri dana: valjda imaju neki kvar!

    Citiraj Zara1 prvotno napisa Vidi poruku
    Da li vindija ima kakav mail za reklamacije? Kupila sam svježe mlijeko 4 komada rok trajanja do 3.11. a smrdi za poluditi, okus katastrofa.

  41. #441
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    da li netko ima link na pravilnik i zakon u kojem piše točan rok u kojem su mi dužni zamijeniti ( tehničku ) robu koja ima nedostatak
    našla sam ovo ali ne piše rok

    Obveza trgovca

    Članak 5.
    (1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.
    (2) Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.

  42. #442
    mali karlo avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Postovi
    1,463

    Početno

    Kome prijaviti manjak odeđene robe u pakiranju? Proizvođaču il trgovini di je kupljeno?

    Kontretno kupila sam 2x2kg brasna i u jednom pakiranju ima 1680grama a u drugom 1800gr

  43. #443
    Sek@ avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2009
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    406

    Početno

    Molim pomoć ako je netko imao sličnu situaciju.
    Kupila sam u MASS-u cipele kožne prije 2 tjedna i evo danas mi desna propušta vodu na prstima. Zvala sam u njihov dućan i rekli su mi da su te cipele deklarirane za suho vrijeme i da ih ne mogu zamijeniti. E sad dali imam pravo na povrat novca ili zamjenu artikla? Dali netko ima slično iskustvo i kakva su moja prava u ovom slučaju? Hvala na odgovoru.
    Posljednje uređivanje od Sek@ : 05.11.2013. at 11:07

  44. #444
    Bakkar avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2010
    Lokacija
    Sisak
    Postovi
    53

    Početno

    Može pomoć? Kupila sam maloj čizmice u Planet obući 19.11. (229 kuna, umjetna koža) i prije par dana skužimo da su se OBJE raspale na istom mjestu-rašile su se na unutarnjem šavu na pregibu kod prstiju! Nemoguće je da je obje jednako poderala, nije ih baš ni nosila svaki dan, a na još nekoliko mjesta sam vidjela da je ta koža već blizu pucanja (čizme su mekane i kao malo nagužvane i svi pregibi su ajme)! E sad... Inače uvijek čuvam kutiju i račun, muž me stalno špota za to da skupljam smeće, i, naravno, baš sam ovu bacila(s računom)! Platila sam karticom i na izvodu se vidi transakcija, cura u trgovini je rekla da mi može dati kopiju bez problema, ali da ne zna hoće li oni prihvatiti reklamaciju jer mora biti original račun! Rekla je da će nazvati centralu i javiti mi pa sad čekam... U Zakonu o zaštiti potrošača ne mogu naći za to. Jel netko imao sličnu situaciju, da li stvarno nemam pravo reklamacije bez originala, uz kopiju i izvod?

  45. #445
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Imam pitanje - da li imam pravo na reklamaciju - popravak u servisu - novi proizvod ili slično, za prozivod koji nije da ne radi, ali ne radi kako bi trebalo?

    Dakle, prije 5 mj smo kupili Philips DVD Blue Ray player, cijena 400 kn. Već nakon 1 mjesec počeo je zezati, jednostavno nije očitavao DVD-e. Otišao na servis, bio na servisu 3tj, ok, popravljen. No, već nakon par upotrebi, zeza...dakle, u 20% slučajeva: ne očitava orginalni DVD (a drugi DVD player očitava), pa ga gasim, palim, pa očita iz nekog 3. pokušaja...pa se smrzava slika...pa nekad ne reagira na daljinski, a gumbiči na samom uređaju upadaju unutra, pa sam ih sa noktima izvukla van....itd. kao da se radi o kinsekom smeću (što i je) za 10 dolara.

    Ono što mene zanima, da li ja imam kakva prava ? Proizvod uglavom radi, ali opet, dosta zeza. Ako ga odnesem u servis, oni će ga upaliti, radi, staviti će DVD, šanse su 80% da će normalno raditi....I naravno da je servis na drugom kraju grada i naravno da ima radno vrijeme prilagođeno zaposlenim ljudima, od 9-17h....
    Posljednje uređivanje od Deaedi : 20.01.2014. at 14:48

  46. #446

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    Ah , i mi smo imali problem s usisivačem koji je radio , ali je puno slabije vukao nego kad je kupljen , a to sve u roku pola godine.
    Nismo uspjeli ništa . U servisu su utvrdili da je ispravan i to je bilo to.

  47. #447
    Jurana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2011
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    5,222

    Početno

    S obzirom da se Zakon mijenjao,

    zna li tko: vrijedi li još uvijek članak 54, prema kojem nešto što ste dobili, a niste naručili, ne morate platiti?

    Dijete je opet u školi dobilo neku vježbenicu, da je vrati ili pljune 40 kn.

  48. #448
    bella77 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2013
    Lokacija
    tu i tamo
    Postovi
    1,478

    Početno

    Koliko ja vidim, taj članak 54 je još tamo.

    Ja sam nedavno imala situaciju sa Cicibanovim cipelama u Massu u Arena Centru. Kupimo mi te cipele (oko 300 kn) i za 2 dana nošenja (svaki dan oko 2 sata) guma na prednjem dijelu se oguli. Ja nosim sve u Mass da vratim i tražim novac natrag. Oni kao prvo moraju poslati to proizvođaču na procjenu reklamacije. Nakon tjedan dana zovu me da proizvođač nije uvažio reklamaciju. I što sad? Istina sa nije bila tvornička greška, ali nitko ne očekuje da se nakon 2 dana nošenja ta guma počne raspadati. Baš sam ljuta. Mislim, nosive su one i dalje, ali...
    Uglavnom, Ciciban u Massu više nikad!

  49. #449
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    Citiraj Jurana prvotno napisa Vidi poruku
    S obzirom da se Zakon mijenjao,

    zna li tko: vrijedi li još uvijek članak 54, prema kojem nešto što ste dobili, a niste naručili, ne morate platiti?

    Dijete je opet u školi dobilo neku vježbenicu, da je vrati ili pljune 40 kn.
    Jesu to one Cvrčkove?
    Ja ne razumijem kako su uspješno maknuti iz škola aparati sa slatkišima, a ovo je nemoguće iskorijeniti?
    Moji nećaci svako malo donose i to i Moj planet kući što je čista ucjena, pljačka i dovođenje pred gotov čin.

  50. #450
    Jurana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2011
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    5,222

    Početno

    Možda kad bi se roditelji masovno pozvali na članak 54, pa zadržali te vježbenice bez plaćanja, možda bi i oni odustali...

    Mislim da jest Cvrčkova, ili joj je jako slična.

Stranica 9 od 12 PrviPrvi ... 7891011 ... PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •