Pokazuje rezultate 1 do 9 od 9

Tema: testovi koji uključuju materiju koja nije obrađena?

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #3
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj flopica prvotno napisa Vidi poruku
    recite mi kako je moguće da profesorica daje testove u kojima postoje pitanja koja se odnose na lekcije koje nisu obrađene?
    jasno mi je da su testovi gotovi, da obuhvaćaju određenu materiju koja se trebala obraditi po planu i programu.
    jasno mi je da profesorica iz nekog raazloga nije obradila sve predviđene lekcije
    ali stvarno ne razumijem da može i smije bodovati takva pitanja i na temelju toga dati ocjenu
    uopće ne znam što bi tu trebala razumjeti
    osim činjenice da je nije briga za djecu, njihovo znanje, njihovu motiviranost
    kao i činjenice da ovo nije greška koja se potkrala jer su je djeca upozorila da nisu radili te lekcije
    a njezin odgovor je vrlo pedagoški: nije me briga
    i ovo nije prvi put...
    Pitanje:

    Da li je ista osoba razrednica? Ako nije - idi na razgovor razredniku; stručnoj službi; ravnatelju...a možeš vidjeti i s drugim roditeljima na roditeljskom sastanku. Može se sazvati i izvanredni roditeljski - obrati se predstavniku roditelja u Vijeću. Postoje i predmetne informacije - nije zgorega razgovarati s profesoricom da čuješ NJENU stranu direktno, a ne preko djeteta. Ja redovno idem na to jer je jednom mom djetetu razrednik prof. tjelesnog, pa silom prilika nema uvida u to što se radi na matematici, hrvatskom i drugim predmetima.

    ALI batina ima i drugu stranu. Provjeri prije nego se upustiš u to, da se ne bi našla u neugodnoj situaciji. Moji su sad već stariji, pa treba s tim biti oprezan. Profesori ponekad daju za zadatak djeci odraditi određene dijelove lekcija samostalno (moj L. to uvijek napravi, ali E. nikada pa je onda frka na testovima, tako da treba paziti - mi nismo na satu i ne znamo što profesori daju u zadatak). Nije to veliko, ali zna biti četvrtina neke lekcije iz npr. povijesti. Često ne stignu zbog sustavnog ometanja nastave (tako je u razredu mog mlađeg sina) pa je profesorima pun kufer i onda pribjegavaju takvim metodama. Dobri učenici će se snaći, a ostali - kako tko... Ja svojima nikad ne dam da dižu galamu u stilu "to nismo učili" ako postoji i najsitnija mogućnost da je to bila domaća zadaća. A s pubertetom (vrijedi za starije) toga ima sve više.

    Druga je stvar ako djeca ne razumiju gradivo iz štajaznam matematike (moji s tim nemaju problema, ali djeca iz njihovog razreda imaju) ali postoji dopunska nastava na koju svatko smije doći. Neki moraju, a svi ostali smiju i mogu.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 26.11.2014. at 09:33

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •