-
U praksi je tako da se IP uglavnom ne provodi, a u teoriji IP znači da djeca trebaju savladavati isto gradivo, dakle moraju imati istu razinu znanja, samo uz uvažavanje poteškoće koju dijete ima.
Ili, recimo, ako dijete ima grafomotoričke probleme sugerira se da se to uzme u obzir i da učitelj ne inzistira na velikoj urednosti (ima li to veze sa razinom znanja, ne bih rekla)
PP je nešto sasvim drugo, to je prilagođeni program za djecu koja ne mogu savladavati redoviti program.
Btw. kad se to na faks upisivalo prema ocjenama?! To mi je pričao ujak, koji je studirao pedesetih, da je Moša Pijade ukinuo prijemne ispite. U moje doba se na faks upisivalo prema prijemnom ispitu, a ocjene su utjecale na upis u manjem postotku.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma