Kako ne bi mogla, može odvesti dijete logopedu i raditi na tome da do škole bude spreman tj. da do škole ima dobro usvojene predčitalačke vještine.
Da dijete ne zna reći R, ili da 'frflja', onda bi se na tome sigurno radilo kod logopeda.
Kako ne bi mogla, može odvesti dijete logopedu i raditi na tome da do škole bude spreman tj. da do škole ima dobro usvojene predčitalačke vještine.
Da dijete ne zna reći R, ili da 'frflja', onda bi se na tome sigurno radilo kod logopeda.
Jasno da ga moze odvesti. Skoditi nece. Ali koliko citam neki logopedi na ovoj temi inzistiraju na citanju i prije skole. Pa sad , super ako je dijete spremno citati prije skole. Kad to samo spontano nauci. Ali forsirati citanje prije skole da bi bilo lakse u prvom razredu , zbog sustava... Malo mi je to naopako.
Pa naravno da je pitanje ima li uopće problema, ja ne kažem da ih dijete od domy ima, to ne mogu znati. Samo kažem, ako ona misli da bi moglo biti problema, onda joj je najbolje odvesti dijete logopedu.
I može biti super u matematici, a imati problema sa sintezom i analizom, pa baš se ta napredna djeca nelinearno razvijaju.
Evo ja znam curicu koja je u nekim područjima stvarno zapanjujuće genijalna, a ja joj lani na moru pročitam p-r-o-z-o-r i pitam ju što sam rekla, a ona kaže: pas! A u devetom mjesecu je krenula u školu !!
Inace , prvo dijete trba cuti prvi glas u rijeci.
pa zadnji glas.
pa rastavljanje kratkih rijeci .
Tek nakon toga treba cuti sintezu i analizu duzih rijeci 4+.
Iako ne znam tocno do koliko slova se ocekuje analiza i sinteza pri polasku u prvi razred.