Stranica 6 od 16 PrviPrvi ... 45678 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 251 do 300 od 776

Tema: cjelovita kurikularna reforma

  1. #251
    Osoblje foruma Bubica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,700

    Početno

    evo, jucer razgovaram s prof. fizike pred mirovinom, ne predaje mojoj djeci, nema potrebe nuditi mi soc pozeljne odgovore - ide u srijedu na prosvjed

    jedna lasta ne cini proljeće ali laste na koje ja nailazim sve su za ovu reformu

  2. #252
    Mojca avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,629

    Početno

    I moje su laste takve.

  3. #253

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    No@, ja sam smo roditelj u sustavu. Mozda malo netipican roditelj, ali ipak samo roditelj. Sa netipičnom djecom koja ne zive, nego prezivljavaju u sustavu uz nasu ogromnu pomoc. Tako da se ne razumijem u detalje od strane struke i koliko to struci komplicira zivot.

    Ali mene promjene i otpor struke prema istima uzasno podsjeca na jedan drugi sistem i sustav, a to je dijete u bolnici, odnosno u sustavu zdravstva.
    Taj mi se sutav prilicno poznat iznutra i izvana, pa samo da usporedim... i danas, od raznih ljudi, u svim slojevima zdravstva slusam kako : " svi sad imaju prava", " pustili smo roditelje da cijeli dan budu uz dijete", "nismo vise kruti jer i roditelj smije biti na odjelu " i tako ...Ljude to smeta jer im smeta u obavljanju posla(?). Imaju vise posla jer se sad moraju brinuti i o tom roditelju (?). i tako...
    Što iz njihove glave mozda i jest istina, jer oni sustav gledaju na stari nacin, pa onda sve "novo" vide kao dodatni posao. Kad se sustav gleda na novi nacin, tako da je prvo i osnovno potreba dijeteta da ima uz sebe obitelj, tada i ostatak sustava postavlja prema tome.

    Tako je i nadam se ovaj novi skolski zamisljen. Iz novih temelja, a ne kao nesto sto se dodaje starom ancinu razmisljanja. I zbog toga je meni odlicno da cijelu stvar vodi netko izvana , tko nije opterecen starim sustavom, nego stvari moze gledati iz novog kuta.

    Kad je moj stariji sin isao u nize razrede, imao je uciteljicu koja je bila uciteljica i meni prije X godina. I kad sam ja gledala i komentirala sustav kroz njegove potrebe i oci, te rekla toj uciteljici da se nista nije promjenilo ona je rekla: " pa je , kako nije, danas dozvoljavamo djeci u prvom razredu da ponekad hodaju po razredu za vrijeme nastave."
    Ona je vidjela tu novost kao ustupak, a ne kao djecju potrebu jer djeca bolje uce u pokretu.

    Uglavnom, ne znam da li razumijes sto sam zeljela reci, moram sad na posao.
    Ja u srcu i glavi smatram da je vrijeme da se skolski sustav srusi i iz temelja postavi na novo, u ovom sustavu ga spašavaju pojedinci. Koji niti blizu ne mogu spasavati stvari jer su zahtjevi u programu ponekad toliko suludi da ja ne vjerujem (a sistem rada jos nisam niti dotakla).
    Joj, nikako da se razumijemo! Usporedba sa zdravstvenim sustavom ne stoji jer je zdravstveni sustav strogo hijerarhiziran (na vojsku podsjećate ) i postoje jasne razine odgovornosti. U obrazovanju je sasvim drugačije i u tome je pravi problem! Nije stvar u načinu razmišljanja - da se provode načela koja i sada pišu u važećim dokumentima gdje bi nam bio kraj!

    Entuzijazam nekog neopterećenog izvana neće to promijeniti, samo će zamaskirati stvari.
    Glavni problem u obrazovnom sustavu (na OŠ i SŠ primarno mislim) je nedostatak odgovornosti (pa onda materijalnih sredstava). Načelno i na papiru za sve je odgovaran ravnatelj, s druge strane nema gotovo nikakve ovlasti. Navest ću ekstremni primjer za koji znam: ravnatelj ima u školi učitelja za kojeg zna da se vodi istraga pod sumnjom da je pedofil i ne može ga maknuti iz nastave sve do pravomoćne presude! Zamisli onda što zapravo ravnatelj može napraviti ako profesor održava nastavu po metodolgiji iz XIX stoljeća i ne želi raditi na sebi!!?

    Ujedno su nam u obrazovnom sustavu ravnatelji po svojim kompetencijama a često i habitusu najslabija karika. U malim mjestima su doslovno razapeti između lokalnih političkih moćnika i od njih dirigirani. Predviđa se licenciranje ravnatelja, koje se već gooooodinama odgađa jer nema novaca za to.

    Odgovornost ostalih praktički ne postoji, učitelj može fantastično raditi ili uopće ne raditi bez ikakvih posljedica.

    Moj otpor ide prema tome što sve reforme zahvaćaju ljude koji ionako idu naprijed i rade na sebi. One koji su kočničari i koji su se mumificirali neće pokrenuti kurikularna reforma, a očito ne postoji politička volja da se takve sankcionira, makne iz sustava ili šta već (puno ih je među gore spomenutim ravnateljima). I onda se vrtimo u krug.

    Imam veliki otpor prema onome što će se dogoditi vjerujem već danas u 10h, a što je u Otvorenom neki dan predvidjela Sunčica Findak:
    CKR će se nastaviti i eksperimentalno će u "ući" u škole već ove jeseni, mada dokumenti nisu još nikako spremni (i mislim da su u globalu nekvalitetniji od onih koje sada imamo), mada škole nisu spremne i mada nema sredstava, niti vremena za kvalitetnu organizaciju edukacija za učitelje. Kvalitetna edukacija (koja sada nije dostupna učiteljima u Hrvatskoj) preduvjet je da bi se stvari mijenjale.
    No političare i javnost to nije briga, glavno da se nešto događa, koga briga za rezultat. Djeca su ionako adaptibilna i mogu puno toga podnijeti, jedan eksperiment ili reforma više ili manje

    btw: Bubicu sam pozvala na onu edukaciju ne da se osvjedoči u otpor kolega nego da vidi na koji način i u kojim uvjetima će sve to biti organizirano.
    Posljednje uređivanje od no@ : 27.05.2016. at 08:34

  4. #254
    Mojca avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,629

    Početno

    Rijeka, Trg 128. brigade Hrvatske vojske https://www.facebook.com/events/565592890267764/
    Split, Trg Gaje Bulata https://www.facebook.com/events/649002665250994/
    Dubrovnik, Stari Grad Dubrovnik, ispred crkve sv.Vlaha https://www.facebook.com/events/1040050786075941/
    Osijek, Trg Svetog Trojstva https://www.facebook.com/events/1628864647436582/

  5. #255
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    no@, nije mi jasno, stalno spominješ kvalitetnu edukaciju za koju nema novaca i koja je preduvjet promjena. nisu li oni završili 4 godine faksa? ok, super je cjeloživotno učenje, ali to postavljati kao nekakav uvjet da sustav funkcionira, nije mi najjasnije

  6. #256

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    no@, nije mi jasno, stalno spominješ kvalitetnu edukaciju za koju nema novaca i koja je preduvjet promjena. nisu li oni završili 4 godine faksa? ok, super je cjeloživotno učenje, ali to postavljati kao nekakav uvjet da sustav funkcionira, nije mi najjasnije
    Jesu, cvijeto ali kada. I kako je to njihovo obrazovanje izgledalo? Evo primjerice uvodi se obavezna predškola i mijenja se kurikulum OŠ. Učitelji bi trebali raditi s mlađim dobnim skupinama - jesu li se tome prilagodili nastavni sadržaji na fakultetima.

    Da ne kažem koliko fakulteti pripremaju učitelje/nastavnike za primjerice rad s djecom s teškoćama ili darovitima (sirius, što kažeš?)

  7. #257
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Ja pretpostavljam da zaista u predlozenoj reformi ima problema, i dosta toga na cemu bi trebalo radit. Ipak, to ne smatram razlogom da se od reforme odustane, nego da svi zainteresirani jos aktivnije sudjeluju i zasto ne, iznose svoje sumnje. Postoje i te eksperimentalne faze u kojima se moze ukazivati na propuste. Ne bi se odma sutra krenulo s potpunom reformom (valjda). Na kraju krajeva, nakon nekog vremena se napravi procjena, i onda se vidi kakav je ucinak reforme i kako to sve skupa ide, pa se moze dalje tome prilagodjavat. Stalno se drzat statusa quo za koji smatram da je los, mi se ne cini dobrom idejom.

    No, kako radim u znanosti, prepoznajem i tu problem koji Noa navodi za skolstvo. Ja radim na relativno kvalitetnoj instituciji. Ali najveci dio te kvalitete je stvar dobre volje i entuzijazma nekolicine pojedinaca. Nema tu sustava koji gura i potice kvalitetu.
    Posljednje uređivanje od Jadranka : 27.05.2016. at 08:58

  8. #258
    zutaminuta avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2014
    Postovi
    11,854

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    No političare i javnost to nije briga, glavno da se nešto događa, koga briga za rezultat. Djeca su ionako adaptibilna i mogu puno toga podnijeti, jedan eksperiment ili reforma više ili manje
    Tako i meni ovo izgleda. Ljudi nemaju pojma što kurikulum nosi, ali neka je samo promjena.

  9. #259
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Pa jest, tako izgleda, ali nisu niti prigovori reformi koji se čuju u javnosti (ne mislim na stručne prigovore koje no@ iznosi od početka ove teme) baš stručni, nego su sto postotno ideološki.

    Dakle ne bih rekla da se reformi podmeću klipovi radi nestručnosti, nego radi čiste ideologije.

  10. #260
    zutaminuta avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2014
    Postovi
    11,854

    Početno

    Gdje se može pronaći prijedlog/nacrt kurikuluma, nešto za širu javnost da se informira? Glupo mi je bilo što komentirati, ako ništa ne znam.
    Posljednje uređivanje od zutaminuta : 27.05.2016. at 09:13

  11. #261

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj zutaminuta prvotno napisa Vidi poruku
    Gdje se može pronaći prijedlog/nacrt kurikuluma, nešto za širu javnost da se informira? Glupo mi je bilo što komentirati, ako ništa ne znam.
    Joj, nema ti toga u nekoj prilagođenoj/kratkoj formi. Možda eventualno možeš naći neke recenzije, mislim da je Institut Ivo Pilar izdao jednu.

  12. #262
    zutaminuta avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2014
    Postovi
    11,854

    Početno

    A u dugačkoj, neprilagođenoj?

  13. #263

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj zutaminuta prvotno napisa Vidi poruku
    A u dugačkoj, neprilagođenoj?
    Ovo sve: http://www.kurikulum.hr/

    od 1. - 6.

  14. #264
    tangerina avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Lokacija
    Split
    Postovi
    8,759

    Početno

    evo ti dugačka: http://www.kurikulum.hr/

  15. #265
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,715

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Jesu, cvijeto ali kada. I kako je to njihovo obrazovanje izgledalo? Evo primjerice uvodi se obavezna predškola i mijenja se kurikulum OŠ. Učitelji bi trebali raditi s mlađim dobnim skupinama - jesu li se tome prilagodili nastavni sadržaji na fakultetima.

    Da ne kažem koliko fakulteti pripremaju učitelje/nastavnike za primjerice rad s djecom s teškoćama ili darovitima (sirius, što kažeš?)
    Fakulteti ne pripremaju. Ali isto tako nisam primjetila da itko pokazuje interes da mu strucna sluzba pomogne i pruzi edukaciju. Kao sto nisam primjetila da se strucna sluzba namece kao netko tko zeli pruziti edukaciju i pomoc , ako nema prevelikog interesa.
    Kao sto sustav moju djecu samo tolerira, a daleko od toga da izvlaci neki maksimum ( imam iskustva sa teskocama i sa darovitoscu). Iako , informirajuci se okolo , sigurna sam da ima boljih skola. Nisam bas mudro izabrala.

  16. #266
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Citiraj zutaminuta prvotno napisa Vidi poruku
    Tako i meni ovo izgleda. Ljudi nemaju pojma što kurikulum nosi, ali neka je samo promjena.
    Nije to bas tako. Niti je to promjena koju je neko pokupljen s ulice napravio u pet minuta - samo zato da se napravi promjena. Na tome je tim strucnih ljudi radio godinu, godinu i pol. Donijeli su dokumente koje se moze prouciti. Ono sto sam ja cula u javnosti kad su predstavljali taj dokument mi je djelovalo vise-manje ok. S druge strane ovo opstruriranje koje se sad provodi, mi djeluje jako ideoloski obojeno. Prvo, sto dobrim dijelom dolazi od strane stranke s cijih se 90 posto stavova ne slazem. Drugo, sto sam gledala dio emisije Otvoreno i slusala sam primjedbe od Ante Nazora (mislim da se tako zove) i Slobodana Prospera Novaka. Prvi je otprilike rekao (nisam sve gledala, mozda je jos nesto govorio) da reforma ne valja jer domovinski rat nije adekvatno predstavljen i djeca nece znati ko je agresor, a tko zrtva, a drugi je rekao da ne valja jer je dokument dosadno napisan, ima previse tablica koje nikoga ne zanimaju. Ni jedno ni drugo mi nisu argumenti za prekidanje reforme. Ako neka tema i je lose obradjena (sto ne znam je li je) onda se moze trazit promjena toga, a ne sve rusit... a ovo da je dokument dosadno napisan, mislim da je Novaku odgovorila profesorica Vuk, da to nije cijeli dokument, nego samo dio koji skenira postojece stanje... Al malo sam povrsno slusala, pa moguce i da sam nesto krivo pohvatala.

  17. #267
    tangerina avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Lokacija
    Split
    Postovi
    8,759

    Početno

    joj a najdraži su mi ti čiji je glavni argument kako je prikazan domovinski rat, pun ih je internet
    to našoj djeci znači budućnost i kruh, poglavlje u knjizi iz povijesti "di si bija devesprve"

  18. #268

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj Jadranka prvotno napisa Vidi poruku
    Drugo, sto sam gledala dio emisije Otvoreno i slusala sam primjedbe od Ante Nazora (mislim da se tako zove) i Slobodana Prospera Novaka. Prvi je otprilike rekao (nisam sve gledala, mozda je jos nesto govorio) da reforma ne valja jer domovinski rat nije adekvatno predstavljen i djeca nece znati ko je agresor, a tko zrtva, a drugi je rekao da ne valja jer je dokument dosadno napisan, ima previse tablica koje nikoga ne zanimaju. Ni jedno ni drugo mi nisu argumenti za prekidanje reforme. Ako neka tema i je lose obradjena (sto ne znam je li je) onda se moze trazit promjena toga, a ne sve rusit... a ovo da je dokument dosadno napisan, mislim da je Novaku odgovorila profesorica Vuk, da to nije cijeli dokument, nego samo dio koji skenira postojece stanje... Al malo sam povrsno slusala, pa moguce i da sam nesto krivo pohvatala.
    O The Tablicama je govorio akademik Ranko Matasović. Očito si krivo pohvatala: nije kritizirao monotoniju prikaza nego koncept koji je baziran na ishodima učenja! Govorio je o lošim iskustvima s nastavom na fakultetima koja je bazirana na ishodima učenja.
    Same teme i sadržaji su u takvom konceptu sporedni. Akademik smatra da je za neka područja takav pristup promašen.

  19. #269

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Btw: CKR ide dalje, reče Ministar na održanoj presici.

    (Gotovo da su mi se sva predviđanja iz jutrošnjeg maila ostvarila )
    Posljednje uređivanje od no@ : 27.05.2016. at 11:02

  20. #270

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Fakulteti ne pripremaju. Ali isto tako nisam primjetila da itko pokazuje interes da mu strucna sluzba pomogne i pruzi edukaciju. Kao sto nisam primjetila da se strucna sluzba namece kao netko tko zeli pruziti edukaciju i pomoc , ako nema prevelikog interesa.
    Kao sto sustav moju djecu samo tolerira, a daleko od toga da izvlaci neki maksimum ( imam iskustva sa teskocama i sa darovitoscu). Iako , informirajuci se okolo , sigurna sam da ima boljih skola. Nisam bas mudro izabrala.
    Jedva čekam vidjeti na koji način će te razlike u pristupu CKR ujednačiti!

  21. #271
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    O The Tablicama je govorio akademik Ranko Matasović. Očito si krivo pohvatala: nije kritizirao monotoniju prikaza nego koncept koji je baziran na ishodima učenja! Govorio je o lošim iskustvima s nastavom na fakultetima koja je bazirana na ishodima učenja.
    Same teme i sadržaji su u takvom konceptu sporedni. Akademik smatra da je za neka područja takav pristup promašen.
    Moguce. Ali taj koji je govorio o tablicama (tad dok sam ja slusala) je predstavio to na nacin da je to tako dosadno i suhoparno napisano da se taj dokument uopce ne moze ni citat. Tako da je meni djelovalo da mu je argument sto reforma ne valja taj sto je taj dio dokumenta necitljiv.

  22. #272
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Noa, 100% si u pravu, potpisujem svaku riječ. Ali isto tako znam da je na skol.aktivu/odjelu dovoljan jedan entuzijast i vizionar koji onda moze sasvim lijepo povuci ostale. Uvijek ce biti nedamise-nastavnika, ali ce ih biti sve manje ukoliko ih lokomotiva promjena bude snazno vukla.
    Naravno da je ravnatelj s ovlastima kljucan i dok ga bude postavljala politika, nema naprijed, to je nazalost cinjenica.
    Samo, je li rjesenje u sjedenju i jadikovanju? Odrzavanju statusa quo?
    Ne moze se cekati da se u skolstvu riba od glave promijeni jer se to u HR nikad nece dogoditi. Tijelo joj treba grickati da krepa na kraju, a prije toga ribice joj odgajati i pomalo mijenjati.
    Posljednje uređivanje od čokolada : 27.05.2016. at 12:17

  23. #273
    Mojca avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,629

  24. #274

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Noa, 100% si u pravu, potpisujem svaku riječ. Ali isto tako znam da je na skol.aktivu/odjelu dovoljan jedan entuzijast i vizionar koji onda moze sasvim lijepo povuci ostale. Uvijek ce biti nedamise-nastavnika, ali ce ih biti sve manje ukoliko ih lokomotiva promjena bude snazno vukla.
    Naravno da je ravnatelj s ovlastima kljucan i dok ga bude postavljala politika, nema naprijed, to je nazalost cinjenica.
    Samo, je li rjesenje u sjedenju i jadikovanju? Odrzavanju statusa quo?
    Ne moze se cekati da se u skolstvu riba od glave promijeni jer se to u HR nikad nece dogoditi. Tijelo joj treba grickati da krepa na kraju, a prije toga ribice joj odgajati i pomalo mijenjati.
    Joj, čoksa javno školstvo u 21. stoljeću bazirano na entuzijazmu a ne na profesionalnosti i odgovornosti
    Zašto se bavimo nadgradnjom, trošimo jako puno energije, vremena pa i novaca u silne rasprave i pisanje dokumenata a nismo se spremni suočiti/mjenjati ovo bazično (boldano)? Ne moramo ići od glave, potrebno je tražiti odgovornost sviju za ono što i kako rade u obrazovanju.

    (a ne traži se jer se očekuje da će entuzijsti povući)

  25. #275
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,715

    Početno

    Moje iskustvo je takvo da su svima puna usta odgovornosti.
    Srecom da teske patologije nema ( u moje doba je bilo) , ali nastavnici su u strahu od odgovornosti , a entuzijazma niti za lijek.
    To sa ravnateljom ne bih ni komentirala , jer je iskustvo sa podebljanim tako zastrasujuce da nisam vjerovala da mi se dogada.

  26. #276

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Moje iskustvo je takvo da su svima puna usta odgovornosti.
    Srecom da teske patologije nema ( u moje doba je bilo) , ali nastavnici su u strahu od odgovornosti , a entuzijazma niti za lijek.
    Misliš u strahu od preuzimanja odgovornosti?!
    To potpisujem
    Posljednje uređivanje od no@ : 27.05.2016. at 14:30

  27. #277
    Osoblje foruma Bubica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,700

    Početno

    ali, sigurno zakonom nije definirano da se ravnatelj postavlja po političkom ključu
    dakle, pitanje je mentaliteta a ne loše zakonske regulative
    kako to promijeniti, koliko generacija nam za to treba?

    ja radim u sustavu gdje rukovodioci imaju još manje ovlasti nego ravnatelji škola, ne znam što bih rekla, što bi se promijenilo da oni imaju veće ovlasti?

  28. #278
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,715

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Misliš u strahu od preuzimanja odgovornosti?!
    To potpisujem
    Hahaha

    ne nego cesto na neki moj prijedlog kazu : " joj , mi to ne mozemo. Odgovorni smo prema pravilniku/zakonu /itd."
    Mora da drugacije tumace odgovornosti. Oni imaju odgovornost prema papiru, a ne prema djetetu.
    Posljednje uređivanje od sirius : 27.05.2016. at 14:37

  29. #279

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    U školi nemaju nikakve praktične ovlasti. Učitelju koji radi loše, uništava generacije ravnatelj ne može ništa.
    Također niti onom koji se ne želi stručno usavršavati npr., itd.

    Ne mogu zamisliti kako je onda kod tebe.

  30. #280

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Hahaha

    ne nego cesto na neki moj prijedlog kazu : " joj , mi to ne mozemo. Odgovorni smo prema pravilniku/zakonu /itd."
    Mora da drugacije tumace odgovornosti.
    Izvlače se, na finjaka. Ne žele preuzeti odgovornost, ukratko.
    Posljednje uređivanje od no@ : 27.05.2016. at 14:38

  31. #281

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,340

    Početno

    U Austriji ravnatelji isto dolaze po političkoj liniji. Mama mi je radila u školi u Koruškoj i kad se promijenila vlast i ravatelji su se mijenjali.

  32. #282
    a zakaj avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    2,149

    Početno

    Meni nisu sasvim jasno ovi prigovori koje No@ upucuje, odnosno nije mi jasno zasto ih usmjerava prema CKR.
    Prema Strategiji u okviru koje se CKR provodi, vidi se da je CKR samo jedan od 8 ciljeva:
    ' - unapređenje razvojnog potencijala odgojno-obrazovnih ustanova
    - cjelovitu kurikularnu reformu koja uključuje sve razine i vrsteodgoja i obrazovanja
    - promjenu strukture odgoja i obrazovanja
    - podizanje društvenog ugleda i kvalitete rada učitelja
    - unapređivanje kvalitete rukovođenja odgojno-obrazovnimustanovama
    - osiguranje cjelovitoga sustava podrške djeci i učenicima
    - osiguranje optimalnih uvjeta rada svih odgojno-obrazovnihustanova
    - sustavno osiguravanje kvalitete odgoja i obrazovanja.'

    Prema ovome sto pise, u okviru strategije je definitivno naglaseno da samu kurikularnu reformu nije moguce nakalemiti na skolski sustav kakav je danas. Ali, nisu svi ovi ciljevi u Jokicevoj nadleznosti, netko drugi bi trebao osigurati promjene u sustavu koje se ticu odgovornosti i uloge ravnatelja, edukacije ucitelja, materijalnih uvjeta u skolama, izrade novih (digitalnih udzbenika) itd.

    A iz onog sto Budak (i povjerenstvo za provodjenje citave strategije) kaze, ocito je u provodjenju ovih ostalih isto netko zakazao, a i sredstva za njih nisu osigurana (na sto Jokic uporno ukazuje, a Sustar se pravi blesav): 'Bez ostvarivanja ostalih ciljeva Strategije, kurikularna se reforma ne može učinkovito provoditi, a bez valjane kurikularne reforme ostali ciljevi Strategije nemaju smisla. Nažalost, u ostvarivanju ostalih ciljeva izostala je bilo kakva podrška od strane Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta.'

  33. #283

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj a zakaj prvotno napisa Vidi poruku
    Meni nisu sasvim jasno ovi prigovori koje No@ upucuje, odnosno nije mi jasno zasto ih usmjerava prema CKR.
    Prema Strategiji u okviru koje se CKR provodi, vidi se da je CKR samo jedan od 8 ciljeva:
    ' - unapređenje razvojnog potencijala odgojno-obrazovnih ustanova
    - cjelovitu kurikularnu reformu koja uključuje sve razine i vrsteodgoja i obrazovanja
    - promjenu strukture odgoja i obrazovanja
    - podizanje društvenog ugleda i kvalitete rada učitelja
    - unapređivanje kvalitete rukovođenja odgojno-obrazovnimustanovama
    - osiguranje cjelovitoga sustava podrške djeci i učenicima
    - osiguranje optimalnih uvjeta rada svih odgojno-obrazovnihustanova
    - sustavno osiguravanje kvalitete odgoja i obrazovanja.'

    Prema ovome sto pise, u okviru strategije je definitivno naglaseno da samu kurikularnu reformu nije moguce nakalemiti na skolski sustav kakav je danas. Ali, nisu svi ovi ciljevi u Jokicevoj nadleznosti, netko drugi bi trebao osigurati promjene u sustavu koje se ticu odgovornosti i uloge ravnatelja, edukacije ucitelja, materijalnih uvjeta u skolama, izrade novih (digitalnih udzbenika) itd.

    A iz onog sto Budak (i povjerenstvo za provodjenje citave strategije) kaze, ocito je u provodjenju ovih ostalih isto netko zakazao, a i sredstva za njih nisu osigurana (na sto Jokic uporno ukazuje, a Sustar se pravi blesav): 'Bez ostvarivanja ostalih ciljeva Strategije, kurikularna se reforma ne može učinkovito provoditi, a bez valjane kurikularne reforme ostali ciljevi Strategije nemaju smisla. Nažalost, u ostvarivanju ostalih ciljeva izostala je bilo kakva podrška od strane Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta.'
    Ne usmjervam ih prema CKR, nego izražavam otpor da se CKR provodi samostalno, bez paralelnog ostvarenja ostalih ciljeva. Odnosno da se nakalemi, kako sama pišeš, na sustav bez osiguranja preduvjeta.

    I osobno ne bih odgovornost za to uvalila Šustaru, prekratko je u svemu ovome.
    Rekla bih da prof.dr. Budak olako pere rukice....

  34. #284
    a zakaj avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2006
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    2,149

    Početno

    Ne znam, nemam bas insajderski uvid u Budakovu ulogu, vidim i citam samo ono sto je javno dostupno. A ne mislim ni da je proslo ministarstvo bez grijeha.
    Ali ne vidim apsolutno nista pogresno u onome sto radi Jokic i njegov tim, a ovo kako ih se tretira vidim kao apsolutno pogresno.
    I kad odem na prosvjed, to nece biti samo zbog CKR, nego i zbog nacina na koji se opcenito iz vlasti pristupa svemu vezanom uz obrazovanje, povrsno, iz pozicija pojedinacnih tastina i pojedinacnih interesa.

    Mislim, trenutno je Jokic taj koji tvrdi da s CKR ne treba zuriti, a Sustar tvrdi da moze ici od jeseni, zar ne?

  35. #285
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    A zakaj, bas mi te drago citati!

  36. #286

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj a zakaj prvotno napisa Vidi poruku
    Ne znam, nemam bas insajderski uvid u Budakovu ulogu, vidim i citam samo ono sto je javno dostupno. A ne mislim ni da je proslo ministarstvo bez grijeha.
    Ali ne vidim apsolutno nista pogresno u onome sto radi Jokic i njegov tim, a ovo kako ih se tretira vidim kao apsolutno pogresno.
    I kad odem na prosvjed, to nece biti samo zbog CKR, nego i zbog nacina na koji se opcenito iz vlasti pristupa svemu vezanom uz obrazovanje, povrsno, iz pozicija pojedinacnih tastina i pojedinacnih interesa.

    Mislim, trenutno je Jokic taj koji tvrdi da s CKR ne treba zuriti, a Sustar tvrdi da moze ici od jeseni, zar ne?
    Da ne bi bilo zabune: ne dajem ja Šustaru prednost pred Jokićem
    Zanimljivo mi je tvoje crno-bijelo gledište - podjela uloga u potpunosti kao u klasičnom vesternu

  37. #287
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    A mene kao iuvijek zanima od čega bi se trebala financirati ova i iduće reforme kad se prodaju i zadnji ostaci hrvatske industrije.... Nema čovjek volje ni za prosvjede. Žalosno.

  38. #288
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,715

    Početno

    Sigurna sam da novaca ima. Samo je pitanje prioriteta.

  39. #289
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Mislim da je iz poteza Vlade (proracun), njenog interesa za obrazovanje (dvorske igre uvijek su ispred svega) i neinformiranosti nadleznih (Odbori za obrazovanje i sam ministar) sasvim jasno da ih ove stavke koje je A zakaj zalijepila jednostavno ne zanimaju. Oni reformu shvacaju na razini sitnih promjena u tumacenju povijesti i hrvatskog. Za STEM su čuli pa i to netko povremeno spomene. Ostalo - nula.

  40. #290

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Mislim da je iz poteza Vlade (proracun), njenog interesa za obrazovanje (dvorske igre uvijek su ispred svega) i neinformiranosti nadleznih (Odbori za obrazovanje i sam ministar) sasvim jasno da ih ove stavke koje je A zakaj zalijepila jednostavno ne zanimaju. Oni reformu shvacaju na razini sitnih promjena u tumacenju povijesti i hrvatskog. Za STEM su čuli pa i to netko povremeno spomene. Ostalo - nula.
    Daj me molim te podsjeti - ne tako davno za vrijeme prethodne Vlade bilo je drugačije?!

  41. #291
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Naravno da je uvijek isto i da bi mi da se to promijeni.

  42. #292
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Pa naravno da su svi isti, nitko to ne spori! Zato i kazem da je entuzijazam jedino sto je preostalo. Pogledaj koliko malo ljudima treba - dosao Jokic i rekao: vi to mozete! Mislim da je i negativizam jedan od utega koji nas vuče dole.
    Vjerojatno je i do mene - kod nasu struci jedino osobni i indovidualni rad i entuzijazam donosi uspjeh.

  43. #293
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,282

    Početno

    HNOS hvali novo, ostavi staro

  44. #294
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Pa naravno da su svi isti, nitko to ne spori! .
    e. pa naravno da nisu! svi isti. više to svi isti mi na uši izlazi, majke mi
    kako mogu biti isti?

  45. #295
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,715

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    e. pa naravno da nisu! svi isti. više to svi isti mi na uši izlazi, majke mi
    kako mogu biti isti?
    Politicari , draga. Na politicare misli.
    Ne na ekipu koja je radila na reformi ( vecina ih nisu politicari, niti stranacki ljudi, nego raja).

  46. #296
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    pa i ja mislim na političare.
    koliko god ona vlada imala mana, ja mislim da nikako nije ista. al dobro.
    nego, i u finskoj, zemlji čiji obrazovni sustav nas fascinira, reforma obrazovanja je išla postepeno, i trajala je sigurno 10-15 godina.
    ne može preko noći.

  47. #297
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,715

    Početno

    Naravno da ne moze preko noci.
    Ali cini se da neki ne zele da ide -nikako.
    Valjda nam je dobro i ovako. Mozemo jos godinama tapkati na mjestu , pa za 25 godina neka se i nasi unuci skoluju na isti nacin. Pa sto nama fali , zar ne?

  48. #298
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    e pa to i ja govorim. prošla vlada je okupila tim, valjda stručan. tim je organizirao radne skupine il kako već, opet, valjda stručne, svi su radili godinu i pol i napravili kurikularnu reformu. a ne znam, ako su oni fulali ceo fudbal, onda hebi ga. pametnije nemamo
    sve to, kao dio reforme obrazovanja.
    plaćali su im troškove, nisu se petljali i da su na vlasti, eksperimentalno bi se krenulo s provedbom reforme. krenulo, pa korak po korak.

    dakle, niti prošla vlast, da se razumijemo, nije naglasak stavila na obrazovanje i sve sile i svu pamet i sve novce upregnula da se cijela strategija, sa svim svojim ciljevima, implementira i provodi. kao nešto od suštinske važnosti za budućnost zemlje.

    ali - nisu isti.
    Posljednje uređivanje od cvijeta73 : 27.05.2016. at 20:13

  49. #299
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Ma Cvijeta, kako nisu isti? Koja, o koja je vlast dosad brinula o obrazovanju, a ne o svojoj guzici? Tko je stao pred masu i rekao riječima i dokazao djelima: obrazovanje nam je prioritet? Pa donio ovo o cemu prica no@, skup zakona koji bi omogućili promjenu izbora, ovlasti, osobito edukacije ravnatelja i za pocetak uveo malo reda.

  50. #300
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,097

    Početno

    Podrzavam Cvijetin stav da nisu isti. I razloge navedene u njenom postu.

Stranica 6 od 16 PrviPrvi ... 45678 ... PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •