Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
To nikako nisu gluposti. To je vjerojatno najbolje što se tvom djetetu nudi. Ako nudi individualizaciju, vjerojatno će prije toga imati opservaciju (gledati koje su jake strane, a što djetetu ide teže). To ne znači da će se smanjiti opseg gradiva nego da će METODE poučavanja biti individualno pripasane načinu na koji tvoje dijete najbolje može učiti.

Napomena da se treba uvesti individualizacija govori mi o tome da u školi vode računa o djeci koja zbog raznih razloga nisu u mogućnosti odmah se uklopiti. Preseljenje i promjena sredine i te kako su razlog za to. Ako je dijete imalo teškoća sa pisanjem zadaća već i prije, nema razloga da se to ne napravi. Osim toga, djetetu koje je sporije taj pristup omogućava da dobije pisane materijale gotove (ako ne stigne prepisati s ploče) i slično.

ALIII kad nas potrefi sudbina da naša djeca samostalno ne usvajaju gradivo brzinom kao i svi ostali, ništa nas ne amnestira od rada kod kuće. Dapače, treba vrlo tijesno surađivati sa školom - učiteljicom i stručnom službom - kako bi se dobio odgovarajući omjer angažiranja (učitelj i roditelji moraju "puhati u isti rog") i to bez preopterećivanja djeteta, ali i bez propuštanja da nauči sve što može. Možda će vas također poslati i na dijagnostiku, a možda i ne - ne znam. Interes roditelja je najbolji interes vlastitog djeteta. Ako to znači da treba sat-dva s njim doma raditi, pa bratemili, ima i gorih stvari od toga.
Peterlin, sve to što si napisala načelno stoji. Međutim gdje ćeš reći materi nakon 6 dana nastave da je dijete za individualni pristup?! Halo.
Preseljenje i promjena razreda/škole definitivno je razlog za dodatnu pažnju i podršku učitelja, odnosno individualni pristup u nastavi. No, zar za to stvarno treba opservacija i rješenje o individualizaciji?!