Stranica 97 od 298 PrviPrvi ... 47879596979899107147197 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 4,801 do 4,850 od 14871

Tema: Gimnazije i srednje škole

  1. #4801
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    moram priznati da ni ja ne razumijem kako bi se onda promijenjena pravila primjenjivala.

  2. #4802
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Ja stvarno ne razumijem što vi ne razumijete od onoga što sam ja napisala. Na stranicama MIOC-a piše da im je Ministarstvo dozvolilo provjeru posebnih znanja
    . Do uvođenja prijemnog u MIOc, koje su škole imale prijemni? Na primjer, ŠPUD, koji provjerava posebna znanja potrebna za tu školu, a to je likovni talent. MIOC je onda krenuo provjeravati nešto što bi se moglo nazvati posebnim znanjem. Barem ja to tako shvaćam. Dakle, ono što sam htjela reći je da nisam sigurna da se ovaj prijemni uklapa u postojeće propise, to je sve.

  3. #4803
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,098

    Početno

    Prema tom kriteriju posebna znanja koja bi OPĆA gimnazija trebala provjeravati bila bi OPĆA znanja, a to znači smjesu svega i svačega. Ovakvo se stanje u ZG ne može još dugo nastaviti (ne znam ima li još koji grad takvu situaciju s "elitnim" gimnazijama?) i nisam sigurna hoće li još dugo ministarstvo tolerirati takve parcijalne prijemne bez promjene propisa (i uvođenja prijemnog za sve).
    Posljednje uređivanje od čokolada : 01.03.2018. at 09:25

  4. #4804

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Prema tom kriteriju posebna znanja koja bi OPĆA gimnazija trebala provjeravati bila bi OPĆA znanja, a to znači smjesu svega i svačega. Ovakvo se stanje u ZG ne može još dugo nastaviti (ne znam ima li još koji grad takvu situaciju s "elitnim" gimnazijama?) i nisam sigurna hoće li još dugo ministarstvo tolerirati takve parcijalne prijemne bez promjene propisa (i uvođenja prijemnog za sve).
    Hm, moja prognoza je da će ministarstvo tolerirati sadašnju situaciju jer su inertni po pitanju bilo kakvih konkretnijih promjena i da će se takvo stanje nastaviti i dalje, a gimnazije će uvoditi prijemne ispite, jedna po jedna

  5. #4805
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Ja stvarno ne razumijem što vi ne razumijete od onoga što sam ja napisala. Na stranicama MIOC-a piše da im je Ministarstvo dozvolilo provjeru posebnih znanja
    . Do uvođenja prijemnog u MIOc, koje su škole imale prijemni? Na primjer, ŠPUD, koji provjerava posebna znanja potrebna za tu školu, a to je likovni talent. MIOC je onda krenuo provjeravati nešto što bi se moglo nazvati posebnim znanjem. Barem ja to tako shvaćam. Dakle, ono što sam htjela reći je da nisam sigurna da se ovaj prijemni uklapa u postojeće propise, to je sve.
    pa svakako bolje razumijemo kad riječima daš oduška

    opet, ne znam što trenutno može riješiti problem koji imaju MIOC i gimnazije tipa tituš, nego dodatni probir.

  6. #4806
    NanoiBeba avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,706

    Početno

    Ono kaj je mima htjela reći je da je ipak prijemni u MIOCu "posebno znanje". Zadaci nisu zadaci iz gradiva, neg onak malo "tricki" kak bi se skužilo kuži netko matematiku ili ne.

    Po toj logici bi za neku gimnaziju to možda bio prijemni iz "opće kulture" - štogod to značilo

  7. #4807
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    ma shvatila sam taj dio, ali razumijem da i škola mora naći neki način da si pomogne sama, već kad ministarstvo ništa ne poduzima. a iz godine u godinu je sve teže izgurati stres kako školama, tako bome djeci i roditeljima.

  8. #4808
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,098

    Početno

    Ako bismo uzeli pandan MIOCu, onda bi i ta bi općekulturna pitanja trebala biti triki, a ne samo nekakva opća informiranost.

  9. #4809
    NanoiBeba avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,706

    Početno

    da, čoksa

    Samo tko će odrediti to tricki
    Posljednje uređivanje od NanoiBeba : 01.03.2018. at 09:50

  10. #4810
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    pa lazo goluža :D

  11. #4811
    NanoiBeba avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,706

    Početno

    Citiraj AdioMare prvotno napisa Vidi poruku
    pa lazo goluža :D
    odlična ideja


  12. #4812
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,098

    Početno

    Lazo Goluža ni ne zna kakav je vizionar bio - udžbenici su k'o da ih ja on pisao....

  13. #4813
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,098

    Početno

    Istina, Kviskoteka je imala i kliker pitanja, ne samo kvizaška.

  14. #4814
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    Na fakultetima je tako - netko ima dodatni prijemni, netko uzima samo rezultate mature. Čak i ne postoji problem da svi dolaze sa 100% bodova s mature. Na medicini, koliko znam, gledaju kemiju s mature i još dodatno imaju nešto valjda organske kemije.

    Na arhitekturi isto imaju opću kulturu. Mislim da svatko ima pravo regulirati na koji način upisuje djecu.

    Moram priznati da mi je za opću kulturu malo prerano ispitivati već za srednje škole. Nije fer prema djeci neobrazovanih roditelja, baka i djedova, ili prema djeci iz dječjih domova ili udomiteljskih obitelji. I kako se prijemni uopće uskladi s onim sustavom praćenja šansi za upis u pojedine škole?

  15. #4815
    n.grace avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    4,993

    Početno

    ako se prijemni i ne uklapa u postojeće propise, jednostavno im nema druge nego postupiti kako su naumili, jer ako upisuju 112 učenika a prijavi im se dvjestotinjak petnulaša, moraju napraviti dodatnu provjeru znanja

  16. #4816
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Da, problem je što će tih 100 petnulaša koje oni neće primiti otići negdje drugdje, zato je upitno koliko je ovakvo postupanje ministarstva pravedno.

  17. #4817
    n.grace avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    4,993

    Početno

    pa ne znam, moja mala je sposobna i pametna, ali se može dogoditi da skiksa na prijemnom, što se može dogoditi bilo kome

    bilo bi mi drago da upiše tu školu iz praktičnih razloga (i naravno, zato što sam čula da je škola jako dobra), ali se nećemo pretjerano žalostiti ako ne upadne. ima i drugih izvrsnih škola, neku će upisati.

  18. #4818
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Da, problem je što će tih 100 petnulaša koje oni neće primiti otići negdje drugdje, zato je upitno koliko je ovakvo postupanje ministarstva pravedno.
    Sad ja ne kužim ovo
    Pa što ako odu negdje drugdje. Ako ovi primaju 100, a prijavilo ih se 200 s istim brojem bodova, onda je bolje pisati neki test, nego recimo po redosljedu prijave ili po anegdotalnom principu baciti prijave u zrak pa čija ostane na stolu upada.

  19. #4819
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Jelena, to znači da je ove godine jedna škola morala upisati dupli broj djece, a slijedeće će druga jer će onda sva ta djeca doći u tu drugu školu. A godinu nakon toga će ta druga škola uvesti prijemni, pa će dupli broj djece dobiti treća škola itd. To se zove 'brigo moja prijeđi na drugoga' i nije nikakvo sustavno rješenje.

  20. #4820
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    Po mom nemalom iskustvu, ne vidim bitnu prednost djece iz elitnih škola u odnosu na neelitne. Logično je da im je izlaz bolji, kad je ulaz bolji, ali nisu to takve izražene razlike. Nekad se istakne netko iz Preloga, nekad iz XV, nekad iz Ruđera, nekad iz Zaprešića... Čak sam htjela zaposliti mladića koji je završio Teslu, nisam smjela po propisima, ali dečko ima genijalno razvijen analitički um i želju. Baš mi je žao bilo. Jedino je zbilja različito je li gimnazijalac ili nije.

  21. #4821
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Jelena, to znači da je ove godine jedna škola morala upisati dupli broj djece, a slijedeće će druga jer će onda sva ta djeca doći u tu drugu školu. A godinu nakon toga će ta druga škola uvesti prijemni, pa će dupli broj djece dobiti treća škola itd. To se zove 'brigo moja prijeđi na drugoga' i nije nikakvo sustavno rješenje.
    Misliš da se to tako prelijeva iz V. u II. pa u XV.? Ili tako nekim redom... Pa zar zbilja ima toliko 5.0 djece da mogu zakrčiti tri škole?

  22. #4822
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    Citiraj Jelena prvotno napisa Vidi poruku
    Jedino je zbilja različito je li gimnazijalac ili nije.
    U prosjeku...

  23. #4823
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Citiraj Jelena prvotno napisa Vidi poruku
    Misliš da se to tako prelijeva iz V. u II. pa u XV.? Ili tako nekim redom... Pa zar zbilja ima toliko 5.0 djece da mogu zakrčiti tri škole?
    Ima i za četiri.

  24. #4824
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    ima, ali se vrlo brzo pokaže da u određenom broju djece nema baš takve izvrsnosti kako 5.0 nalaže. a to se vidi na kraju 1. razreda po ispisivanju, prebacivanju, padanju, popravcima. nešto je u našem školstvu trulije od nasušne potrebe za malom maturom.

  25. #4825
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Ne znam, ja o ovim 5.0 gimnazijama nisam baš čula takve priče.

  26. #4826
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    Ajme, pa to treba drugdje rješavati... Ja sam pred 2-3 godine upisivala jednog dječaka, nisam to primijetila, iako sam baš studiozno pregledavala sve škole. Ja doslovno s mladima imam problem s osnovnim znanjima i to nekad zaista osnovna škola. Banalno tipa dijeljenje bez kalkulatora, "-" ispred zagrade ili skraćivanje logaritama ln/ln se skrati ili ne znaju u kojoj je skupini Mg, a furaju se na kemiju.

    Mislim da treba kod Vigiliarea i Markić tražit odgovor. Kao i za iseljavanje.

  27. #4827
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    Mislim, nisu ti što krate ln i ln završili gimnaziju s 5.0, ali velik dio odlične djece ne zna dijeliti.

  28. #4828
    n.grace avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    4,993

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Ne znam, ja o ovim 5.0 gimnazijama nisam baš čula takve priče.
    ja jesam, upravo za V. i MIOC, znam za nekoliko učenika koji su prešli u X. gimnaziju, a ako ih ja znam nekoliko, onda ih definitivno ima, možda i više nego što mislimo.

  29. #4829
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,289

    Početno

    i kod mojeg je došla jedna cura iz V

  30. #4830
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,098

    Početno

    Ja znam za dva preseljenja iz jezične 16. u neke negimnazije. Oboje djece bilo 5.0, u gimnaziji zapeli na STEM području , preselili na polugodištu.

  31. #4831
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    OK, ja moram priznati da ne znam, osim curicu koja se preselila iz matematičke Lucijanke u opću, ali to je pojedinačni slučaj, i jasno je da se uvijek može dogoditi. Po pričama mi se ne čini da su preseljenja masovna pojava, a i prosjek po razredima po 5.0 školama je koliko čujem jako dobar. Npr. baš neki dan pitam kolegicu kojoj je dijete prvi razred u jednoj takvoj školi pa kaže da joj se dijete žali, da mu je teško, a što mu je teško - pa kaže, ima puno za učiti a nema petice kao u OŠ nego četvorke.

  32. #4832
    n.grace avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    4,993

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Ja znam za dva preseljenja iz jezične 16. u neke negimnazije. Oboje djece bilo 5.0, u gimnaziji zapeli na STEM području , preselili na polugodištu.
    još jedna potvrda da je XVI. jaka u STEM području hvala, čoksa

  33. #4833
    n.grace avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    4,993

    Početno

    Citiraj Jelena prvotno napisa Vidi poruku
    Po mom nemalom iskustvu, ne vidim bitnu prednost djece iz elitnih škola u odnosu na neelitne. Logično je da im je izlaz bolji, kad je ulaz bolji, ali nisu to takve izražene razlike. Nekad se istakne netko iz Preloga, nekad iz XV, nekad iz Ruđera, nekad iz Zaprešića...
    ovo je potpuno točno

  34. #4834
    Barbi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,599

    Početno

    Šta je toliko strašno u tome da se petnulaši prelijevaju iz jedne škole u drugu? Kako god se okrene imamo svake godine određeni broj djece i određeni broj upisnih mjesta - nije da se sad broj djece udvostručio jer su dvije škole uvele prijemni.

  35. #4835
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Pa ako tako razmišljamo onda uopće nemamo problem s upisima, uvijek imamo n djece i m upisnih mjesta, i nije da je n>m.

  36. #4836
    Barbi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,599

    Početno

    A kako da drugačije razmišljamo kad jest tako?

  37. #4837
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Da tako razmišljamo onda tema ne bi imala 97 stranica, niti bi bilo histerije oko upisa svake godine.

  38. #4838
    Barbi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,599

    Početno

    Histerija oko upisa postoji isključivo u Zagrebu i govori puno više o ljudskoj prirodi nego o stvarnoj situaciji.

  39. #4839
    n.grace avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    4,993

    Početno

    Citiraj Barbi prvotno napisa Vidi poruku
    Histerija oko upisa postoji isključivo u Zagrebu i govori puno više o ljudskoj prirodi nego o stvarnoj situaciji.
    slažem se
    svijet zaista neće propasti ako se ne upiše prvi izbor škole

  40. #4840
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Citiraj n.grace prvotno napisa Vidi poruku
    slažem se
    svijet zaista neće propasti ako se ne upiše prvi izbor škole
    Kako li se samo to zakljucila? Sigurno ne citajuci ovu temu!

  41. #4841
    n.grace avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Postovi
    4,993

    Početno


  42. #4842
    babyboys avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2008
    Lokacija
    zg,podsused
    Postovi
    4,221

    Početno

    Ja , eto, imam problem s takvim prijemnim u opcoj gimnaziji. Ne vole svi odlikasi matematiku, nemaju svi kliker za istu I ne zele svi ici u mioc I v.

    Pa je onda matematika na prijemnpm u opcoj gimnaziji tricky sama po sebi.
    Mozda bi vise smisla imalo ispitati znanje hrv, eng, pov, geo. Ima lazo sigurno I za ta podrucja klikerastih pitanja.

    Ovako ce djeca koja ne prodju u miocu , otici u titus, a svi koji ne prodju tamo, u ... v,II, lucijanku I prelog.

    Kad sve te skole uvedu prijemni, iz matematike naravno, kuda ce odlikasi koji nisu matematicari? Ili samo trebamo cekat 15 godina da sve skole budu prisiljene na prijemni, pa ministarstvo napokon napravi neki standardizirani? Not likely

  43. #4843
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    pa onaj koji je nadaren za matku i baš želi ić u pm , neće ić na prijemni u opću

  44. #4844
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,289

    Početno

    U moje vrijeme nadarena cura je išla u primijenjenu, zakaj ne bi u opću?

  45. #4845
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    pa onaj koji je nadaren za matku i baš želi ić u pm , neće ić na prijemni u opću
    Tak je.

    Stvar bi riješilo uvođenje "male mature" ali ni MZOŠ ni roditelji nisu oduševljeni. Ni ja, ali to bi možda dalo bolju sliku kome je mjesto u miocu, a kome u općoj gimnaziji... S druge strane, taj postupak zahtijeva veliki trud i od učenika i od nastavnika u OŠ.

    Ma ne znam... Još je dobro dok su u školi. Pravo je pitanje kako će danas-sutra naći posao, ali nije vrijeme i mjesto da to potežem.

  46. #4846
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    babyboys, ne vjerujem da će prijemni u Titušu izgledati kao u MIOC-u, vjerojatno će to biti neki 'normalni' test iz matematike i HJ, dakle nivo znanja koji se očekuje od svakog gimnazijalca.

  47. #4847
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    kuda ce odlikasi koji nisu matematicari?
    ovo što kaže mima, pa ne možeš biti ne matematičar i ići u opću gimnaziju

  48. #4848
    Barbi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,599

    Početno

    Činjenica jest da je razina znanja matematike djece sa zaključenom osnovnoškolskom peticom jako, jako različita.
    Ma vjerojatno je tako i kod drugih predmeta, ali je kod matematike jače izraženo i lakše (matematički ) provjerljivo.
    Npr. moj sin je sa matematikom između 4 i 5 u osnovnoj blago kliznuo na nešto između 3 i 4 ali bliže 4 u srednjoj.
    Istovremeno, dio njegovog razreda u Lucijanki ne može se spojiti nikako s pozitivnom ocjenom iz matematike, a dobar dio ih je na mršavoj dvojci.
    Prijemnim iz matematike koja ne mora biti ništa drugo nego presjek gradiva osnovne omogućilo bi se da neku školu upišu učenici sa potrebnom razinom znanja.

  49. #4849

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj Barbi prvotno napisa Vidi poruku
    Prijemnim iz matematike koja ne mora biti ništa drugo nego presjek gradiva osnovne omogućilo bi se da neku školu upišu učenici sa potrebnom razinom znanja.
    Ili da se nastavi tog predmeta u osnovnoj školi doda malo više na važnosti. Meni je i dalje nepojmljivo da je razred mog djeteta u 6. razredu imao nastavnika matematike koji im uopće nije zadavao domaće zadaće a kad sam potegnula to pitanje na roditeljskom, uglavnom me dočekalo čuđenje.
    Sreća pa je to stanje trajalo samo jednu godinu, ali i to je bilo dovoljno da djeca kojoj matematika nije jača strana kliznu sa znanjem nadolje (oni kojima je išlo dobro, jednako ide i sad, ali to je manjina čije znanje ionako neće ovisiti o nastavniku).

  50. #4850
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
    Ili da se nastavi tog predmeta u osnovnoj školi doda malo više na važnosti. Meni je i dalje nepojmljivo da je razred mog djeteta u 6. razredu imao nastavnika matematike koji im uopće nije zadavao domaće zadaće a kad sam potegnula to pitanje na roditeljskom, uglavnom me dočekalo čuđenje.
    Sreća pa je to stanje trajalo samo jednu godinu, ali i to je bilo dovoljno da djeca kojoj matematika nije jača strana kliznu sa znanjem nadolje (oni kojima je išlo dobro, jednako ide i sad, ali to je manjina čije znanje ionako neće ovisiti o nastavniku).
    Ne znam čije znanje ne ovisi o nastavniku. Ja se kao brojim u one koji kuže matematiku. Na prijemnom za faks sam fulala samo jedan od 40 zadataka i još sam se navečer uspjela sjetiti gdje sam fulala. Mene bi sigurno pogodila promjena nastavnika.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •