Pokazuje rezultate 1 do 50 od 193

Tema: Individualizirani pristup u nastavi

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,384

    Početno

    Citiraj Kosjenka prvotno napisa Vidi poruku
    U principu trebali bi kod školskog psihologa i učitelja po daljnje upute, nalaze psihologa imamo, od tuda smo i krenuli.
    Kosjenka, kakve su aktualno djetetove ocjene? Prema važećem Pravilniku prijedlog oblika školovanja nije na kliničkom psihologu ili drugim vanjskim stručnjacima nego stručna služba škole u suradnji s učiteljima iz razrednog vijeća procjenjuje je li potrebno donijeti Rješenje.

    Neke ustanove npr Kukuljevićeva drže se toga da ne predlažu oblik školovanja, a neki još postupaju po uhodanim shemama.

  2. #2
    Kosjenka avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    4,984

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Kosjenka, kakve su aktualno djetetove ocjene? Prema važećem Pravilniku prijedlog oblika školovanja nije na kliničkom psihologu ili drugim vanjskim stručnjacima nego stručna služba škole u suradnji s učiteljima iz razrednog vijeća procjenjuje je li potrebno donijeti Rješenje.

    Neke ustanove npr Kukuljevićeva drže se toga da ne predlažu oblik školovanja, a neki još postupaju po uhodanim shemama.
    Ocjene su dobre, odlične, pisano nešto slabije od usmenog. Osim matematike, kod matematike je velik problem pisanje ispita. Recimo dobio je na ploči 5 iz pisanog dijeljenja, iz ispita dva, pisao je ispravak koji je bio kako on kaže nešto lakši.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •