Bit će toga sigurno. I mene to čeka, vjerojatno u višim razredima. Ako je baš strogo religiozna tema, ja očekujem tipa sastavak iz hrvatskog na temu Tri kralja, da je dovoljno osnažena da će reći da nije vjernik i da o tome ne zna puno i da zamoli za alternativnu temu. S obzirom da ih ima značajan broj u razredu koji ne idu na vjeronauk ili su drugih religija, sumnjam zapravo da će, barem u OŠ, doći u situaciju da neće moći birati ili reći.
Imali smo situaciju npr., da je časna ostavila nju u razredu da čuje kako druga djeca lijepo pjevaju pjesmicu za Božić. To joj je bila emotivno najteža jer joj je bilo glupo da ona samo sjedi i šuti dok ostali pjevaju (drugi nevjeronaučnici su se bili raspršili ili nisu se još vratili u razred, pa je samo nju zahaklalo). Promptno sam reagirala s informativkom učiteljici, uz zamolbu da se poštuje naš stav da dijete ne sudjeluje na nastavi vjeronauka. Časna me sutradan nazvala na telefon stila nisam ništa loše mislila, a ja sam ponovila svoju zamolbu i nije joj to više palo na pamet.
Dane kruha i ostale stvari koje se "približavaju" i bez naše proaktivnosti naštrebeta po datumima - katolički blagdani, tko je koje vjere itd.
Bilo je u zadaćnici iz HJ (radna) tipa što bi ti zamolila Isusa za Božić, tu je nešto napisala - nije se moralo ništa konkretno znati pa je ono napisala govor miss "worldpiece, love itd.".
Krizme, krštenja itd. - so far, no issue. Fakat je to ne muči. Nemam pojma zašto. Dovoljno toga zapravo ona ima i radi što drugi ne, tako da nekako nije se tu osjetila "ugrožena" tipa zašto ona ne, a ostali da. Mislim da važe cost-benefit pa kad vidi koliko drugi za to moraju ulagati truda i vikendom, ne isplati joj se.





Odgovori s citatom