jesi radila neku obradu van škole?
sori, nisam pohvatala o kojim sve teškoćama se radi
moj ima teškoću s čitanjem, mi smo to primijetili u ranijim razredima OŠ, ali nekako i učiteljica i školska stručna služba su to malo umanjivali (kao, ima mala teškoća, ali nadrast će je), dok nisam otišla kod logopedice na obradu i dobila papir: dijagnoza blaga teškoća u čitanju, preporuka individualizirani program.
Onda je škola super reagirala, krenuli su sa IP sad u 6. razredu i prije nego su došli papiri. U nekim predmetima mu znači kraći test i slično, ali naravno nama i dalje doma ostaje puno posla.
I ja čitam naglas lektire, ili ovako kako je sirius sa starijim: ti jednu str, ja dvije, nekad ja sve, nekad on sve (zavisi od veličine knjige i veličine slova u knjizi, kad su sitna gusta slova, nema šanse da on to čita). On dosta dobro prati kad čuje. Ali mu je verbalni faktor katastrofa, ne zna se baš izražavat, pa kad i uprati i zna, ispriča to ko da se naplaćuje svaka izgovorena riječ.
Kaže mi da mu je najveća noćna mora: naći u tekstu što je bitno. Ako mu kod učenja ja pomognem izvući što je bitno, onda to lakše nauči.
Na sve to ide njegova životna filozofija: kako ćemo, lako ćemo. Puno izbjegavanja i tako.





Odgovori s citatom