Eno moj je u 5. razredu iz rezbarenja nekakve daščice dobio dvije trojke iz tehničkogpa je svejedno na kraju godine imao zaključenu peticu
Ako inače redovito uči, zna gradivo, razumije ga, i dobiva dobre ocjene iz pismenih/usmenih provjera, ocjena iz radne bilježnice zaista ne čini bitnu stavku.
A što se tiče takvih zadataka tipa Hitler i sl. Jako bih rado kad bi se djecu moglo otkačiti od vječitog straha od ocjene i "što će profesor misliti" pa da u takvim zadacima puste mašti na volju i pišu ono što zaista misle. Pa bio to i odgovor "Ne mogu zamisliti da sam Hitler jer se ne mogu staviti u glavu takvog luđaka". Znam da je to iluzija, i sama sam u OŠ bila vječno u strahu napisati nešto slobodniji odgovor jer "što će učiteljica misliti"a uspjela sam se od toga otkvačiti u srednjoj. Dapače, kad sam kao srednjoškolka pronašla u nekom kutu ormara stare, nepopunjene radne bilježnice iz hrvatskog iz osnovne škole, sve sam ih s guštom popunila pišući sve bizarne gluposti koje su mi taj čas padale na pamet, a koje se u osnovnoj ne bih nikad usudila napisati
![]()






pa je svejedno na kraju godine imao zaključenu peticu
a uspjela sam se od toga otkvačiti u srednjoj. Dapače, kad sam kao srednjoškolka pronašla u nekom kutu ormara stare, nepopunjene radne bilježnice iz hrvatskog iz osnovne škole, sve sam ih s guštom popunila pišući sve bizarne gluposti koje su mi taj čas padale na pamet, a koje se u osnovnoj ne bih nikad usudila napisati
Odgovori s citatom