-
Što više razmišljam o tom konceptu cjelodnevne nastave (a i čitajući neke, očito nedovoljno informirane novinare čije mišljenje u drugim temama inače cijenim), sve više mi upadaju u oči dva problema:
-koncept cjelodnevne nastave za više razrede OŠ
-ideja da u nižim razredima cijelu nastavu izvodi samo jedna učiteljica (učitelj)
Jer, da su ponudili koncept da je CN namijenjena učenicima nižih razreda, da zamjenjuje ono što je dosad bio produženi boravak, i da je ravnopravno izvode dvije učiteljice (kao što je bilo i nekad u CN 70-tih i 80-tih), već to bi bio korak naprijed u odnosu na smjensku nastavu u većini škola, bio bi tehnički izazov kako to riješiti (s obzirom na nedovoljne prostorne kapacitete većine škola), i zahtijevalo bi dosta promjena, ali ne vjerujem da bi bilo toliko negativnih kritika prema cijeloj ideji kao sad.
Ovo, da će učenici viših razreda OŠ moći ispuniti sve zahtjeve predmetne nastave u školi i ostaviti učenje i udžbenike za sobom u 17 h kad odu doma - totalno je neuvjerljivo. A ideja da će jedna učiteljica bez problema hendlati nastavu i učenike od 8 do 15 (ili koliko već) sati, zvuči još luđe.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma