Pokazuje rezultate 1 do 50 od 77

Tema: ima MZOŠ para...

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #10
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj YosephK prvotno napisa Vidi poruku
    Da, trebali bi uputiti učenike ukoliko smatramo da je smisao korištenja tehnologije za učenje/ponavljanje ispunjen. Već sam objasnio zašto smatram da Učilica nije ispunila taj najosnovniji zahtjev.

    Usput, sve su OŠ prije nekoliko godina dobile plakate i letke za učenike u kojima su servisi koji im se nude detaljno objašnjeni. Naravno da možemo na satu pripomenuti da to_i_to postoji, možemo im i pokazati, ali ne možemo umjesto učenika odlučiti hoće li oni to koristiti ili ne. Osim u slučaju (vraćam se na famoznu Učilicu) ako odlučimo provjeriti znanje putem računala+interneta, ali ni onda nigdje nema objašnjenje učeniku gdje je pogriješio.

    I još nešto - što bi spadalo pod dokaz mojoj tvrdnji da je prisilna edukacija o sigurnosti na internet neka žešća peračina novca - na Nacionalnom portalu za udaljeno učenje Nikola Tesla imamo čitava dva booka posvećena upravo Sigurnosti na Internetu i Komunikaciji i kolaboraciji putem Interneta. Natjerati nastavnike da pročitaju oba booka ima jednaki učinak kao i natjerati ih da sjede na edukaciji - koga zanima pročitati će, koga ne zanima - NEĆE. A uštedjeli smo hrpu novaca koju smo mogli upotrijebiti za puno korisnije stvari.

    I za kraj - i meni je, poput kolegici Sonji Banić (onoj savjetnici sa linka) koju poznajem osobno sramotno i ponižavajuće da ja, nastavnik informatike moram sjediti i slušati 4 sata o slanju mailova, službenoj komunikaciji i sigurnosti na internetu. Nemojte mi reći da se tehnologija mijenja, a da moramo biti u korak sa promjenama jer - od nastavnika HJ nitko nije tražio da polaže HJ kad su "sinonimi" postali "istoobličnice" niti je itko tražio od nastavnika kemije da polaže kemiju kad je "sulfitna kiselina" postala "sumporasta kiselina"; ali se zato od nas nastavnika informatike traži da, unatoč diplomi fakulteta, dokazujem nekome da znam napisati dokument u Wordu (ECDL). Dužnost svakog nastavnika je stručno se usavršavati i ići u korak sa promjenama, ali se samo od nas traži da te promjene verificiramo ispitom.
    O, kako mi je drago da je netko iz struke ocijenio famoznu Učilicu kako treba... Yoseph, svaka čast!

    Ont.
    Što se tiče prisilne edukacije, samo da kažem da niste jedini. Ovisno o vremenima (a u krizama se često to jako dobro vidi) sporadično se pribjegava prisilama - evidencije radnog vremena, raznorazne statistike, prisilne besmislene edukacije i druge koještarije.... Što teža vremena - to manje posla, a više beskorisnih formulara i drugih papira. Mi koji malo dulje radimo sve smo to već vidjeli u ovom ili onom obliku...

    Držim nam svima skupa fige da čim prije ugledamo svjetlo na kraju tunela.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 22.12.2010. at 07:22

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •