Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 51 to 77 of 77

Thread: ima MZOŠ para...

  1. #51

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    A tek entuzijazam i prof. inf. u jednom
    Da - mislim da bi svi trebali biti u stanju razgovarati sa djecom o tome. I da ne trebaš biti prof. inf. da bi se mogao upustiti u razgovor sa djecom. Ili se bojati pitanja na koja u tom trenutku nećeš moći dati odgovor.
    Ne zaboravi da je nastava informatike u OŠ samo izborni predmet.

    Ispada da se razrednici na satovima razrednika bave svojim predmetom, ili što?

  2. #52

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Samo za primjer:

    Quote Originally Posted by YosephK View Post
    2. Učilica? Pa to nije za NAS, to je za UČENIKE!
    Učilica ima i nastavničko sučelje
    A i netko treba djecu uputiti na nju....
    Ili ni to ne bi mi trebali?

    A tko bi?

  3. #53
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Quote Originally Posted by Janoccka View Post
    A tek entuzijazam i prof. inf. u jednom
    Da - mislim da bi svi trebali biti u stanju razgovarati sa djecom o tome. I da ne trebaš biti prof. inf. da bi se mogao upustiti u razgovor sa djecom. Ili se bojati pitanja na koja u tom trenutku nećeš moći dati odgovor.
    Ne zaboravi da je nastava informatike u OŠ samo izborni predmet.

    Ispada da se razrednici na satovima razrednika bave svojim predmetom, ili što?
    Naravno da ne, ali ako se ljudi ne osjećaju kompetentno razgovarati o tome sa djecom, onda ih ne treba siliti. A 4-satna radionica ih, vjeruj mi, neće osposobiti. Gle, ja znam da vjerojatno razmišljaš da zdravorazumski svatko može reći pričati djeci o tome kako se trebaju čuvati stričeka koji pitaju za adresu itd., ali i dalje stojim iza toga da će nastavnik informatike to napraviti puno stručnije od nastavnika biologije koji se ne služi računalom.

    Nastava informatike JEST izborni predmet, ali se snalažljivošću može srediti da nastavnik informatike posjeti SRZ i popriča sa učenicima o tome. To je puno jednostavnije i NAJJEFTINIJE rješenje problema, a ne prisilna edukacija ljudi koje to možda uopće ne zanima.

    Što se Učilice tiče (znam da ima i nastavnički dio), o njoj nemam neke prelijepe riječi. Metodička vrijednost je ravna jednoj velikoj nuli. Uzet ću si za pravo to reći i smatrati se dobrim poznavateljem korištenja tehnologije u nastave (kako sam već rekao - imam reference da to mogu reći). Naime, ono što nudi je samo kviz. I ništa više od toga. Ako učenik krivo odgovori nema objašnjenja zašto je to krivo rješenje; nudi samo točan odgovor bez da dijete uputi kako se došlo do tog točnog odgovora. Može služiti da dijete vidi kako stoji sa znanjem. Ali čak i onda bi trebalo negdje postojati objašnjenje ili sličica ZAŠTO je baš to točno rješenje. A kad tamo samo bubne na zaslon rješenje i dijete se čudom čudi odakle to. Hoću reći, za takav način rada se može djeci dati i udžbenik/zbirka ili unaprijed pripremljeni radni listić. Pobogu, jeftinije bi došlo da se iz proračuna svakom djetetu kupi zbirka nego da se ulupalo mucho novaca na poluproizvod. Apsolutno sam protiv korištenja tehnologija zbog tehnologije same (i onda smo kakti svi silno pametni i educirani napravili nastavu "atraktivnijom" ); tehnologiju treba koristiti ako ima neku didaktičku vrijednost. Koristiti računalo (sad govorim o Učilici) da bismo provjerili je li dijete naučilo da je 2+4 = 6 (ili da bi dijete samo kod kuće provjerilo), a ne pokazati onome koji to nije naučio rješenje nekom zanimljivom sličicom ili objašnjenjem je trošenje novaca, resursa i vremena.

    Da ne bude da sam gledao samo matematiku, pogledao sam malo i HJ za 1. razred u kojem se spominju GLASOVI, a nigdje zvuka da dijete može ČUTI taj GLAS. Ili EJ za niže razrede u kojemu je rješenje jednog zadatka da je KRIVO učiteljici kad izlazi iz razreda reći "Good night!", već je točno reći "Goodbye!" - nigdje objašnjenja što znači jedno, a što znači drugo.

    Ovdje je prikaz jednog matematičkog zadatka (2. razred SŠ) koji je sjajno didaktički oblikovan. Uz pojašnjenja, objašnjenja, prikaz. I učenici sami mogu sebi stvoriti novi zadatak, a kasnije provjeriti rješenje sa objašnjenjem zašto je baš to točno rješenje.

  4. #54
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Quote Originally Posted by Janoccka View Post
    A i netko treba djecu uputiti na nju....
    Ili ni to ne bi mi trebali?

    A tko bi?
    Da, trebali bi uputiti učenike ukoliko smatramo da je smisao korištenja tehnologije za učenje/ponavljanje ispunjen. Već sam objasnio zašto smatram da Učilica nije ispunila taj najosnovniji zahtjev.

    Usput, sve su OŠ prije nekoliko godina dobile plakate i letke za učenike u kojima su servisi koji im se nude detaljno objašnjeni. Naravno da možemo na satu pripomenuti da to_i_to postoji, možemo im i pokazati, ali ne možemo umjesto učenika odlučiti hoće li oni to koristiti ili ne. Osim u slučaju (vraćam se na famoznu Učilicu) ako odlučimo provjeriti znanje putem računala+interneta, ali ni onda nigdje nema objašnjenje učeniku gdje je pogriješio.

    I još nešto - što bi spadalo pod dokaz mojoj tvrdnji da je prisilna edukacija o sigurnosti na internet neka žešća peračina novca - na Nacionalnom portalu za udaljeno učenje Nikola Tesla imamo čitava dva booka posvećena upravo Sigurnosti na Internetu i Komunikaciji i kolaboraciji putem Interneta. Natjerati nastavnike da pročitaju oba booka ima jednaki učinak kao i natjerati ih da sjede na edukaciji - koga zanima pročitati će, koga ne zanima - NEĆE. A uštedjeli smo hrpu novaca koju smo mogli upotrijebiti za puno korisnije stvari.

    I za kraj - i meni je, poput kolegici Sonji Banić (onoj savjetnici sa linka) koju poznajem osobno sramotno i ponižavajuće da ja, nastavnik informatike moram sjediti i slušati 4 sata o slanju mailova, službenoj komunikaciji i sigurnosti na internetu. Nemojte mi reći da se tehnologija mijenja, a da moramo biti u korak sa promjenama jer - od nastavnika HJ nitko nije tražio da polaže HJ kad su "sinonimi" postali "istoobličnice" niti je itko tražio od nastavnika kemije da polaže kemiju kad je "sulfitna kiselina" postala "sumporasta kiselina"; ali se zato od nas nastavnika informatike traži da, unatoč diplomi fakulteta, dokazujem nekome da znam napisati dokument u Wordu (ECDL). Dužnost svakog nastavnika je stručno se usavršavati i ići u korak sa promjenama, ali se samo od nas traži da te promjene verificiramo ispitom.

  5. #55
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by YosephK View Post
    Da, trebali bi uputiti učenike ukoliko smatramo da je smisao korištenja tehnologije za učenje/ponavljanje ispunjen. Već sam objasnio zašto smatram da Učilica nije ispunila taj najosnovniji zahtjev.

    Usput, sve su OŠ prije nekoliko godina dobile plakate i letke za učenike u kojima su servisi koji im se nude detaljno objašnjeni. Naravno da možemo na satu pripomenuti da to_i_to postoji, možemo im i pokazati, ali ne možemo umjesto učenika odlučiti hoće li oni to koristiti ili ne. Osim u slučaju (vraćam se na famoznu Učilicu) ako odlučimo provjeriti znanje putem računala+interneta, ali ni onda nigdje nema objašnjenje učeniku gdje je pogriješio.

    I još nešto - što bi spadalo pod dokaz mojoj tvrdnji da je prisilna edukacija o sigurnosti na internet neka žešća peračina novca - na Nacionalnom portalu za udaljeno učenje Nikola Tesla imamo čitava dva booka posvećena upravo Sigurnosti na Internetu i Komunikaciji i kolaboraciji putem Interneta. Natjerati nastavnike da pročitaju oba booka ima jednaki učinak kao i natjerati ih da sjede na edukaciji - koga zanima pročitati će, koga ne zanima - NEĆE. A uštedjeli smo hrpu novaca koju smo mogli upotrijebiti za puno korisnije stvari.

    I za kraj - i meni je, poput kolegici Sonji Banić (onoj savjetnici sa linka) koju poznajem osobno sramotno i ponižavajuće da ja, nastavnik informatike moram sjediti i slušati 4 sata o slanju mailova, službenoj komunikaciji i sigurnosti na internetu. Nemojte mi reći da se tehnologija mijenja, a da moramo biti u korak sa promjenama jer - od nastavnika HJ nitko nije tražio da polaže HJ kad su "sinonimi" postali "istoobličnice" niti je itko tražio od nastavnika kemije da polaže kemiju kad je "sulfitna kiselina" postala "sumporasta kiselina"; ali se zato od nas nastavnika informatike traži da, unatoč diplomi fakulteta, dokazujem nekome da znam napisati dokument u Wordu (ECDL). Dužnost svakog nastavnika je stručno se usavršavati i ići u korak sa promjenama, ali se samo od nas traži da te promjene verificiramo ispitom.
    O, kako mi je drago da je netko iz struke ocijenio famoznu Učilicu kako treba... Yoseph, svaka čast!

    Ont.
    Što se tiče prisilne edukacije, samo da kažem da niste jedini. Ovisno o vremenima (a u krizama se često to jako dobro vidi) sporadično se pribjegava prisilama - evidencije radnog vremena, raznorazne statistike, prisilne besmislene edukacije i druge koještarije.... Što teža vremena - to manje posla, a više beskorisnih formulara i drugih papira. Mi koji malo dulje radimo sve smo to već vidjeli u ovom ili onom obliku...

    Držim nam svima skupa fige da čim prije ugledamo svjetlo na kraju tunela.
    Last edited by Peterlin; 22.12.2010 at 07:22.

  6. #56

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Očekivano.
    Ili nismo educirani ili to ništa ne valja. Nema veze ako imamo priliku to promijeniti.

  7. #57
    Matilda's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    na turneji
    Posts
    3,232

    Default

    Ja sam priznala da je meni bilo dosadno na toj edukaciji i da su pokazivane stvari koje odavno znam i kojima se odavno služim. Naravno da ima kolega koji to ne znaju. No, svima je rečeno da moraju biti na toj edukaciji. I održani su sati i sati, a to sve treba i platiti.
    Mogli su doći samo oni koje zanima, koji ne poznaju područje ili oni koji žele znati više.
    Pa i prije 4-5 godina tema o sigurnosti na internetu i korištenju interneta bila je tema na satu razrednika i roditeljskim sastancima. Ništa novoga.
    A Yoseph je rekao, učenici o sigurnosti na internetu uče na informatici, ali i na satu hrvatskoga jezika u sklopu medijske kulture.
    Ako netko to nije odrađivao s roditeljima i učenicima, onda nije napravio svoj posao do kraja.

  8. #58
    Matilda's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    na turneji
    Posts
    3,232

    Default

    Kad smo već kod famoznih projekata "moćnog kralja", uložili se novci u e-maticu, koja kad vam treba, a to je dva puta godišnje, ne radi.
    Glavno da postoji.

  9. #59
    rosa's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    2,461

    Default

    Quote Originally Posted by Matilda View Post
    Kad smo već kod famoznih projekata "moćnog kralja", uložili se novci u e-maticu, koja kad vam treba, a to je dva puta godišnje, ne radi.
    Glavno da postoji.
    Tako je Matilda.

    Ja budala računala na e-maticu i njen ispis izvješća o uspjehu pojedinačnog učenika s polugodišta. I ? Šipak. Izvješće nije moguće isprintati..."u pripremi je"....a ja zakazala roditeljski za danas i s obzirom da ne volim otkazivati zakazano,sve sam fino rukom pisala.
    Jedno tri sata nepotrebnog posla "na žgance".

    (Sad će Lisac reći da skupo plaćeni i održavani e-sustav ne funkcionira jer se profesori žure kuvat bakalar...)

  10. #60
    Matilda's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    na turneji
    Posts
    3,232

    Default

    Mi smo obaviješteni da matica ne radi i da pokušamo nakon Božića upisati ocjene, a izvješća pisati rukom ili na računalu. Jest da je dupli posao, no jel koga briga osim nas radnika.

  11. #61
    rosa's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    2,461

    Default

    Quote Originally Posted by Matilda View Post
    Mi smo obaviješteni da matica ne radi i da pokušamo nakon Božića upisati ocjene, a izvješća pisati rukom ili na računalu. Jest da je dupli posao, no jel koga briga osim nas radnika.
    Ja jučer unijela sve ocjene,pedagoške mjere, vladanje i izostanke normalno,ali ne radi printanje izvješća.

  12. #62
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    Quote Originally Posted by Matilda View Post
    A Yoseph je rekao, učenici o sigurnosti na internetu uče na informatici, ali i na satu hrvatskoga jezika u sklopu medijske kulture.
    Ako netko to nije odrađivao s roditeljima i učenicima, onda nije napravio svoj posao do kraja.

    ne znam u kojem razredu?
    mene su molili roditelji od i. frendova da ja njihovoj djeci otvorim profile na fejsu jer oni ne znaju nista o postavkama privatnosti, pa sam to i ucinila
    sad kad gledam komunikaciju te djece na fejsu, zao mi je sto u paketu nisam odrzala lekciju i za njih i za roditelje, pa i ja ovaka neuka kakva jesam
    cak i kod svojeg sina se skoro pa svakodnevno iznenadim kako ne razmislja, npr mjesecima mu govorim da u mmorpg igri koju igra ne pise nista o sebi i onda se on na fejsu, na stranicama od te igre javlja na njihov zid gdje ih ovi navlace da napisu ime svojeg lika
    koje programe za sigurnost preorucuju u skolama? ove koji su dio windowsa kao u linkovima koje je janoccka slala? zamisljeno je da onda djeca to sama sebi doma instaliraju?

    ja sam isla prije par godina na tecaj o sigurnosti djece na internetu (jedina mama, ostalo sve profesorice - sve skupa same zene) i stvarno mi je koristio jer mi je osvijestio neke stvari kojih nisam bila svjesna, a bojala sam se onih koje su statisticki najmanje opasne. tada smo dobili preporuku za k9 program i do ove godine sam ga koristila na i. kompu, bio je super.


    spa sto jos uvijek matica ne radi?
    nije radila ni u rujnu kad smo mi trebali svjedodzbu zbog promjene skole, nevjerojatno

  13. #63
    rosa's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    2,461

    Default

    Quote Originally Posted by ivarica View Post



    spa sto jos uvijek matica ne radi?
    nije radila ni u rujnu kad smo mi trebali svjedodzbu zbog promjene skole, nevjerojatno
    Matica će raditi besprijekorno od veljače do negdje sredine ožujka.

  14. #64
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    @ ivarica: Ovdje je program nastave informatike u V. razredu OŠ. Baci oko na 6. poglavlje. Osim u OŠ radi se i u 1. razredu SŠ. Informatika je u SŠ obavezna.

    Ali opet velim, stvar je snalažljivosti - ako se ne osjećam kompetentnim pričati o nečemu, pozvat ću stručnjaka koji će učenicima pričati o tome. Pa bolje da im taj netko onda kaže kako treba neg da ja napravim štetu pričajući o glupostima.

    Što se e*shitice tiče...odlučio sam da je neću ispunjavati u školi već ću je ispuniti doma večeras. I nadati se da sve radi. Sinoć mi je usred rada samo riknulo uz obavijest "Greška u bazi podataka".

    @ Janoccka: Propuštaš poantu. Nemam ja ništa protiv educiranja. Dapače. Ali ponavljam - onaj kojega tema ne zanima će sjediti ko drvena Marija i pustiti mozak na pašu. Dakle, ti, ja, svi mi porezni obveznici ćemo platiti za educiranje osobe koja je u toj prostoriji trenutno ukras. Žao mi je što pristupaš ovom razgovoru sa dozom.....sarkazma?.....pogotovo jer sam dao jasne prijedloge što se moglo napraviti, a ne da se stihijski radi i potroši brdo para. Još više mi je žao jer sam jasno napisao da ova edukacija nije potrebna jer materijali (koji su također masno plaćeni) postoje na LMSu. I da, uzimam si za pravo reći i da Učilica i ova edukacija ništa ne valja (za obje stavke sam sasvim jasno objasnio svoje stajalište). I dok god se troše MOJI NOVCI uzimat ću si za pravo to jasno i glasno govoriti. Dok god bude šutjeli ništa se neće promijeniti, a sutra će se netko sjetiti održati nam edukacija o pravilnom brisanju školske ploče.

  15. #65

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Quote Originally Posted by YosephK View Post
    pogotovo jer sam dao jasne prijedloge što se moglo napraviti
    Ali zašto nije?

  16. #66
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    Quote Originally Posted by YosephK View Post
    Ali opet velim, stvar je snalažljivosti - ako se ne osjećam kompetentnim pričati o nečemu, pozvat ću stručnjaka koji će učenicima pričati o tome. Pa bolje da im taj netko onda kaže kako treba neg da ja napravim štetu pričajući o glupostima.
    slazem se skroz, samo se ne mogu sloziti da su policajci strucnjaci u tome

  17. #67

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    252

    Default

    Quote Originally Posted by ivarica View Post
    slazem se skroz, samo se ne mogu sloziti da su policajci strucnjaci u tome
    OK, policija te i dalje žulja , nek budu profesori informatike, nek budu profesori s FER-a, nek bude tko god samo da zna više od mene nakon ove "edukacije".
    Last edited by vmartina; 22.12.2010 at 10:41.

  18. #68
    YosephK's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    468

    Default

    Quote Originally Posted by Janoccka View Post
    Ali zašto nije?
    Janoccka, pa ti kao da radiš na Marsu, a ne u hrvatskoj prosvjeti! Nije se ništa poduzelo jer našim ljudima trebaš staviti bombu pod dupe da se nešto promijeni, a čak ni onda se većina njih neće promijeniti. Gle, ja stalno pišem da je trebalo poslati okružnicu po svim školama i tražiti na nastavnik informatike ode na SRZ SVAKOG razreda i popriča sa djecom o Sigurnosti na Internetu. Učinkovitije je (ipak onda o tome priča stručna, a ne priučena persona) i PUNO jefitinije. I nije se ništa poduzelo jer je jednostavnije ulupati milijune kuna u besmislene projekte sa poprilično upitnom diseminacijom bez apsolutno ikakvih povratnih informacija sa terena o tome što se konkretno napravilo po tom.i.tom pitanju. Zato jer a) državu nije briga; b) u ministarstvu prosvjete sjede ljudi kojima je obrazovanje zadnja rupa na svirali, a prva je adekvatno nagrađivanje uspjeha Hrvatske boćarske reprezentacije (po odluci Vlade sa zadnje sjednice su dobili 55000 kuna za uspjeh na prvenstvu, a naši učenici dobiju stisak ruke kad rasture međunarodna natjecanja ).

    Evo ti još odgovor zašto se ništa nije napravilo - zato jer mi koji smo digli glas javno u zbornici i prema MZOŠu protiv te kretenske edukacije smo u debeloj manjini. Velika većina će šutiti i pokorno slušati, i jedna dio manjine će biti glasni pred monitorom. Mene onda ne čudi zašto se nije poduzelo nešto drugačije, bolje, jefitinije.

    @ ivarica: pa nisam ja rekao da bi o tome trebali pričati policajci, već stalno govorim da to trebaju obaviti nastavnici informatike pod SRZom. Time će obuhvatiti i učenike koji ne idu na informatiku.

    Usput, gore sam ti zaboravio komentirati jednu stvarčicu koju sam (dok sam radio u OŠ uvijek naglašavao roditeljima). U Uvjetima korištenja piše jasno i glasno: "You will not use Facebook if you are under 13".

  19. #69

    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3,026

    Default

    Quote Originally Posted by YosephK View Post
    Nije se ništa poduzelo jer našim ljudima trebaš staviti bombu pod dupe da se nešto promijeni, a čak ni onda se većina njih neće promijeniti.
    X

    I molim te, nemoj izgubiti entuzijazam

  20. #70

    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Zagreb, Trešnjevka
    Posts
    11,211

    Default

    Quote Originally Posted by ivarica View Post
    ja sam isla prije par godina na tecaj o sigurnosti djece na internetu (jedina mama, ostalo sve profesorice - sve skupa same zene) i stvarno mi je koristio jer mi je osvijestio neke stvari kojih nisam bila svjesna, a bojala sam se onih koje su statisticki najmanje opasne. tada smo dobili preporuku za k9 program i do ove godine sam ga koristila na i. kompu, bio je super.
    Znam da je OT, ali jako me ovo zainteresiralo: ivarice, tko organizira takve tečajeve i kako se može do njih doći?

  21. #71
    Osoblje foruma ivarica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,526

    Default

    Quote Originally Posted by tanja_b View Post
    Znam da je OT, ali jako me ovo zainteresiralo: ivarice, tko organizira takve tečajeve i kako se može do njih doći?
    http://www.l3a.com.hr/
    tecaj je drzao p.pale, dva dana po dva sata, nesto sitno je kostao, manje od 100 kn
    ne vidim ga sad na njihovom programu, ali vjerujem da ce se organizirati ako bude zainteresiranih

  22. #72

    Join Date
    May 2007
    Location
    ri
    Posts
    201

    Default

    Quote Originally Posted by ivarica View Post
    slazem se skroz, samo se ne mogu sloziti da su policajci strucnjaci u tome
    a evo zašto ja mislim da jesu. u suradnji sa svima nama koji s djecom radimo.


    http://www.mup.hr/13047.aspx

  23. #73

    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    252

    Default

    Quote Originally Posted by maggie34 View Post
    a evo zašto ja mislim da jesu. u suradnji sa svima nama koji s djecom radimo.


    http://www.mup.hr/13047.aspx
    Hvala dragom Bogu! Znači policija ipak nešto zna o tom pitanju!

  24. #74

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default

    Quote Originally Posted by Peterlin View Post
    Ont.
    Što se tiče prisilne edukacije, samo da kažem da niste jedini. Ovisno o vremenima (a u krizama se često to jako dobro vidi) sporadično se pribjegava prisilama - evidencije radnog vremena, raznorazne statistike, prisilne besmislene edukacije i druge koještarije.... Što teža vremena - to manje posla, a više beskorisnih formulara i drugih papira. Mi koji malo dulje radimo sve smo to već vidjeli u ovom ili onom obliku...

    Držim nam svima skupa fige da čim prije ugledamo svjetlo na kraju tunela.
    Bojim se da je to krizno vrijeme u prosvjeti započelo puno prije nego što nas je sve zadesila recesija.
    Ne znam je li široj javnosti poznato - stručno usavršavanje u školama je iznimno hijerarhijski uređeno. MZOŠ pridaje veliku pažnju edukaciji savjetnika AZOO, ravnatelja škola i voditelja ŽSV-a (Županijskih stručnih vijeća). Stručna usavršavanja u OŠ i SŠ su utemeljena tako da su oni ciljna skupina za stručno usavršavanje sa zadatkom da ostalima prenesu dio od onog što su pohvatali... Kako to zna izgledati u praksi...
    Izgovor za takav ustroj naravno je financijske prirode.
    S druge strane bahato se organiziraju obavezne masovne edukacije kao ova Carnetova.

    Danas se gotovo podrazumijeva da učitelji individualiziraju/diferenciraju način poučavanja. Očekuje se i da usmjeravaju svoje učenike ka samoreguliranom učenju.
    Istodobno - za MZOŠ dakle za poslodavca- učitelj/nastavnik/stručni suradnik ne prestaje biti činovnik i nikako da postane autonomna osoba odgovorna za svoje stručno usavršavanje.

  25. #75
    Mukica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Bestovje
    Posts
    6,890

    Default

    ja ne kuzim kak toj maloj NIKO nije znao rec da si promjeni password

  26. #76

    Join Date
    May 2007
    Location
    ri
    Posts
    201

    Default

    Quote Originally Posted by Mukica View Post
    ja ne kuzim kak toj maloj NIKO nije znao rec da si promjeni password
    pretpostavljam da misliš na slučaj kojeg sam ja opisala.

    naravno da smo joj rekli. kad smo saznali.
    jer ovo je bio klasični slučaj bullyinga. žrtva šuti, jer se boji da će biti još gore. tek kad je jadna pukla i kad su se su se "potukle" u školi, ona je rekla sve razrednici, a njezini roditelji sve prijavili policiji.
    nas su, u principu, zaobišli, jer kako je rekla mama žrtve: A što vi njoj možete?

    i to je zapravo bilo to.

  27. #77
    dorotea24's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Osijek
    Posts
    2,775

    Default

    bila sam na toj edukaciji i mogu reći da ja nisam uvrijeđena....naprotiv, svidjelo mi se. iako znam poslati mail i služim se internetom moram priznati da se ovim "službenim" nisam koristila. velikom broju nastavnika ovo je bilo korisno u smislu učenja o slanju maila, znam i neke koji su se sa internetom "nedavno susreli", dakle još uče i njima je ovo svakako dobrodošlo. no taj dio o mailu sam zapravo doživjela kao neki usputni. glavni dio je bio o zaštiti osobnih podataka na internetu, nasilju i općenito o svemu vezanom za internet i učenike. mislim da su materijali jako dobro urađeni, sve je tako jednostavno objašnjeno i napravljeno tako da je za shvatiti materiju dovoljno samo znati pritisnuti dugme za paljenje na kompjuteru.
    nisam razrednica u klasičnom smislu, ali vrlo bih rado na roditeljskom sastanku prezentirala roditeljima te materijale. djecu je potrebno od malih nogu naučiti služiti se internetom isto kao što ga učimo ponašati se u prometu. jednog dana kada ga pustimo samog na ulicu da znamo kako će se moći sam snalaziti i zaštiti.
    i ne vidim razlog zašto bi o ovome morao pričati nastavnik informatike. pa neće razrednik učiti roditelje programirati. ovdje se više radi o nekakvih socijalnim aspektima.
    iskreno se nadam da će ipak ono što je zamišljeno ovim projektom preći u djelo jer se ponekad naježim kad vidim što ta djeca sve rade na internetu.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •