Korporacije.... da... to je problem.
Mi smo imali jednom jedan proizvod, mračni mrak, i htjeli smo ići s njim na tržište. To bi sigurno bila uspješnica. Ali, s vremenom je postalo jasno da bismo mi stvorili tržište, implementirali tehnologiju, a onda bi Konzum to složio u kini za 100 kn i potukao nas...
Što se grincajga tiče, organski bi i koštao, što je prvi problem cijele priče.
Drugi je najvažniji problem - distribucije.
kako do kupca, a da mu je zgodnije od Konzumove police, ili Lidlova odjela za povrće...
Raspisivala sam jednom lanac od malih uzgajivača, preko Internet stranice, i medijske prezentacije, pa do kućne dostave košarice sezonskog povrća i voća... imam tu dosta ideja - pa ako koga zanima, možemo na pp, ili na mailing listu, ili se nać da vidimo što bi se tu dalo...
Ideja je da se pruži malom proizvođaču kanal prodaje, sebi u redu biznis, a kranjem kupcu ono najbolje od tehnologije (dostupnost) i prirodnog i svježeg povrća. A budući da nema posebnog pokretanja proizvodnje, niti prodajnog mjesta, moglo biti biti i povoljno.
Ima tu još puno zgodnih detalja... svašta bi se moglo.