Mogućnosti kornjačice su puno veće od samog mijenjanja parametara. S obzirom da to već neko vrijeme rade, mogli su naučiti i.....npr, mijenjanje parametara pomoću varijable.
Trećaše nikako ne bih učio Logo. Učio bi ih npr. Word ili Powerpoint. Excel ne jer učenje Excela nije u obrubljivanju tablica, nego u korištenju matematičkih funkcija i formula u Excelu, a u 3. razredu nema smisla raditi npr. funkciju AVERAGE kad još nisu upoznali decimalne brojeve. Zašto ne bi u nižim razredim pod informatikom učili....npr. daktilografiju?Zašto bi to bilo rezervirano samo za NEKE srednje škole? Al dobro...postoji u HNOSu odjeljak što se radi sa učenicima na informatici u nižim razredima OŠ.
@Marta: Tvoji klinci možda nisu imali problema, ali oni su 1/x učenika. Shvaćam što želiš reći kad kažeš da se brojevni sustavi mogu i pomoću višekratnika objasniti, ali na taj način sve postaje zamorno i lakše za pogriješiti. Uostalom, s razlogom se radi pomoću potencija jer su to ipak težinska stanja registara. Zamisli da učenici moraju izračunati 1*2*2*2*2*2+0*2*2*2*2+1*2*2*2*2+1*2*2*2+1*2*2+0*2+ 1*1.Evo, tu je i još jedan problem...kako objasniti učenicima da se u zadnjem pribrojniku množi sa 1...? Po meni nije dovoljno reći "to je tako i gotovo". A kad radiš sa potencijama, onda se zna 2^0 = 1.