Stranica 68 od 83 PrviPrvi ... 1858666768697078 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 3,351 do 3,400 od 4129

Tema: preporuke i kritike proizvoda u supermarketima

  1. #3351
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,088

    Početno

    Oduvijek za svaki proizvod "fotografiram" cijenu prije dolaska na blagajnu. Prije mi je bilo neugodno zaustavljati red i tražiti objašnjenje, ali sad vidim da su prevare toliko česte da mi ništa nije neugodno. U prosjeku svaki treći-četvrti odlazak u Konzum završi nekom korekcijom na blagajni (kriva ili stara cijena, neskinuta oznaka akcije i sl.)
    :sorcie:

  2. #3352
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Citiraj larmama prvotno napisa Vidi poruku
    koja statistika
    a sto bude krivo ? Ja nikad ne pratim racun. Sad si mi dala misliti.
    Pa redovito mi naplate vise, odnosno pokusaju mi naplatiti vise od onoga sto pise na proizvodu.

  3. #3353
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Zar ne postoje zakoni u ovoj zemlji i ljudi koji se brinu za držanje zakona?

    Mi smo imali situaciju kad nam je naplaćeno nešto, a na računu je pisalo drugo (nije dućan u pitanju, nego ... ajmo reći usluga). MM se zainatio i tražio račun na kojem piše to što plaćamo. Nisu mu mogli dati. Zvao je policiju da to prijavi. Smijali su mu se. Na kraju ih je pitao kad mu oni već ne mogu pomoći, KOME da se obrati. Nisu mu znali reći.

  4. #3354
    NanoiBeba avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,700

    Početno

    Svi varaju, ali Konzum mi posebno upada u oči. Tamo u stvari nikada niti ne kupujem osim ako me ne prisile bonom - i tada uzmem papir i olovku i sve lijepo zapišem. I onda se blagajnici uvijek čede kako potrošim točan iznos. -obično moram nadoplatiti par kuna.

    inače ne zbrajam, ali ponekad bacim oko na sve cijene na računu. Mi rijetko radimo jako velike kupovine, više kupujem usput pa mi je i lakše kontrolirati račune

  5. #3355

    Datum pristupanja
    Dec 2008
    Postovi
    800

    Početno

    prije mi je ovo bio samo problem u konzumu, u zadnje vrijeme i mercator pa i lidl. za kunu dvije mi se nije dalo svadjat. kad im je bilo voce i povrce 20%, na blagajni im nije prolazilo. imala sam veliki racun i djeca sa mnom pa sam tek doma provjeravala, popi... sam, zvala njihov info telefon. ispricali se, provjerili i zvali me nakon deset dana da mogu poc po povrat novca, nisam htjela, nudili poklon paket, necu hvala, (bila sam se vec ohladila pa mi glupo bilo ic tamo trazit). od tad kontroliram svaki racun na blagajni, nedavno trazila kunu nazad jer mi nisu obracunali popust 30% za stvar pred istekom roka... ma uzas. lidl mi se zgadio. ali idem i dalje jer su jeftiniji. neki dan se nisu mogla nijedna kolica uzeti, ja se zalila. znaju me vise tamo, mislim da im se smrkne kad me vide

  6. #3356
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    http://katalozi.net/muller-katalog

    Evo, opet ima svašta primamljivog u Mulleru

  7. #3357
    Cathy avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    8,460

    Početno

    Citiraj Tanči prvotno napisa Vidi poruku
    http://katalozi.net/muller-katalog

    Evo, opet ima svašta primamljivog u Mulleru
    (od četvrtka)
    + 15% na igračke danas u CC1
    Posljednje uređivanje od Cathy : 01.05.2013. at 08:47

  8. #3358
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Citiraj majola prvotno napisa Vidi poruku
    prije mi je ovo bio samo problem u konzumu, u zadnje vrijeme i mercator pa i lidl. za kunu dvije mi se nije dalo svadjat. kad im je bilo voce i povrce 20%, na blagajni im nije prolazilo. imala sam veliki racun i djeca sa mnom pa sam tek doma provjeravala, popi... sam, zvala njihov info telefon. ispricali se, provjerili i zvali me nakon deset dana da mogu poc po povrat novca, nisam htjela, nudili poklon paket, necu hvala, (bila sam se vec ohladila pa mi glupo bilo ic tamo trazit). od tad kontroliram svaki racun na blagajni, nedavno trazila kunu nazad jer mi nisu obracunali popust 30% za stvar pred istekom roka... ma uzas. lidl mi se zgadio. ali idem i dalje jer su jeftiniji. neki dan se nisu mogla nijedna kolica uzeti, ja se zalila. znaju me vise tamo, mislim da im se smrkne kad me vide
    Zato ja izbjegavam voditi djecu. Kad sam sama, sve riješim začas.

  9. #3359
    Elly avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    5,052

    Početno

    Jos jedan primjer: zoves vodoinstalatera (firmu), dodju, postave ti bojler, naplate uslugu 380 Kn, i ne izdaju racun, nikakav.
    Ispada da si bojler postavio sam. :/
    Da se nesto desi - nikakve garancije na uslugu. :/ :/

    I da, u Konzumu one akcije 50% radi skorog isteka roka vrlo, vrlo cesto naplate po punoj cijeni, uopce ne 'registriraju' etiketu na proizvodu. :/

  10. #3360
    Marsupilami avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,253

    Početno

    Citiraj mishekica prvotno napisa Vidi poruku
    Zar ne postoje zakoni u ovoj zemlji i ljudi koji se brinu za držanje zakona?

    Mi smo imali situaciju kad nam je naplaćeno nešto, a na računu je pisalo drugo (nije dućan u pitanju, nego ... ajmo reći usluga). MM se zainatio i tražio račun na kojem piše to što plaćamo. Nisu mu mogli dati. Zvao je policiju da to prijavi. Smijali su mu se. Na kraju ih je pitao kad mu oni već ne mogu pomoći, KOME da se obrati. Nisu mu znali reći.
    Drzavni inspektorat

    http://www.inspektorat.hr/

  11. #3361
    flopica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Postovi
    6,478

    Početno

    plodine po 166 put ovaj mjesec
    NIKAD ništa sa akcije nije uštimano na kasi
    tamo kad uđem osjećam se kao da sam ušla u neki loš film, majke mi
    već iomam šprancu kako pšočinje neugodni razgovor
    ma što mi treba takav stres i to da ga plaćam?
    nema više plodina u mom opusu

  12. #3362
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,290

    Početno

    Plodine, prošli tjedan. Gerberi, na njima cijena 9,99. Uzmem dva, između ostalih stvari. Na blagajni piše 11,99 na svakome! Odmah ju zaustavljam i kažem da nije točno. Pokazuje mi katalog u kome piše 11,99. Ali, ja katalog nemam, stanujem predaleko da bi mi itko nosio kataloge.
    I zahtijevam da platim 9,99. Blagajnica odnekud vadi 4 kune i ja ih uzimam ( jer blagajna ne može drugu cijenu upisati). Da li su njene, ili imaju fond za "greške", ne znam.
    Znam da sam platila ono što piše.

    I u Plodinama mi se to događa toliko često da jako pažljivo pratim i cijene i račun. Vjerujem da se cijene tako često mijenjaju, da ih prodavačice ne stignu mijenjati, ali to ne bi trebao biti moj problem.

  13. #3363
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Nama se u Plodinama događa da skoro nikad nema onog što je na akciji, a uredno odmah pokraj toga čega nema, stoji nešto jaaaako slično, ali puuuno skuplje...

  14. #3364

    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    3,461

    Početno

    Znoj me oblio čitajući ove zadnje postove. Skužila sam i ja par puta u Konzumu kako u one velike košare gdje su neke snižene cijene, npr. ruksak 49 kuna, ubace namjerno, preočito da je namjerno, a ne da djelatnici ne stignu, jedno 15-ak i drugih ruksaka, njihove cijene nema, ali kad dođeš na blagajnu, cijena mu je 99 kuna ili više.
    Jednom sam rekla prodavačici - previše je očito da to namjerno radite!, a ona nije rekla ništa, spustila pogled, na faci se vidjelo da je tako, da to rade po naputku, baš ono app.
    No, kako najčešće idem u brzini, s velikim popisom i s dječjim čoporom, jasno mi je da sam među opelješenima.

    Zato češće u veću kupovinu odemo u Kaufland. Bar je jedna stvar tamo posve drugačija. Žene nisu nadrkane, ali niti jedna, očito nisu tako u komi kao ove izmaltretirane u Konzumu, nikome se na blagajni ne žuri da te što prije istjera, vrlo su ljubazni, pred kraj radnog dana kupcima podijele peciva koja su im ostala, a nisu se prodala (friška) i još x dosta pozitivnih stvari. Nađe se i dosta jeftinih artikala.

    Eto, malo da stavim i koju pohvalu, ove Plodine i ostali su me dotukli.

  15. #3365
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    I mi volimo Kaufland i pomalo smo neshvaćeni u tome.
    Ja obožavam one košare u sredini dućana gdje su jako snižene stvari.

  16. #3366

    Datum pristupanja
    May 2012
    Postovi
    218

    Početno

    Konzum i sve u vlasnistvu todorica izbjegavamo koliko mozemo. Trenutno kupnju obavljamo u kauflandu i lidlu. U kauflandu stvarno mozes bez problema nesto reklamirati

  17. #3367
    Cathy avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    8,460

    Početno

    Ja sam jučer bila super zadovoljna u Plodinama, jaja sa datumom 27.5. po 12 kuna. Prije toga sam bila u Konzumu i kod njih je 8.5. bio po 14 kuna.
    I nije bilo boljeg datuma.

  18. #3368
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Inače Kaufland i Lidl imaju istog vlasnika, ako to nekog zanima.

  19. #3369
    enela avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Lokacija
    Midsomer
    Postovi
    2,848

    Početno

    I od mene jedna pohvala lidlu: neki dan kupujem neku haljinu od 50 kn i prodavacica na blagajni mi samo tako kaze:"sacuvajte racun da mozete zamijeniti haljinu ako vam ne odgovara ili da vam mozemo vratiti novce ako ju vracate. " znala sam i prije da se to moze, ali bilo je bas ugodno to i cuti od ljubazne prodavacice.

  20. #3370
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Valja li vama suhi kvasac iz Lidla? Meni u zadnje vrijeme sve nešto... hoće-neće (radi - ne radi - radi - ne radi... ).

  21. #3371
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    To ti se potrefilo lose pakiranje. Meni je dobar, ali bilo mi se dogodilo da je par vrecica iz jednog pakiranja lose.

  22. #3372
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,088

    Početno

    Citiraj Cathy prvotno napisa Vidi poruku
    Ja sam jučer bila super zadovoljna u Plodinama, jaja sa datumom 27.5. po 12 kuna. Prije toga sam bila u Konzumu i kod njih je 8.5. bio po 14 kuna.
    I nije bilo boljeg datuma.
    U Konzumu je to redovita pojava, što je manji Konzum, to su jaja starija. Najgore mi je kad napr. prethodnog dana uopće nema jaja (sva prodana), a onda sutradan friško napune policu sa sto kutija čiji je rok trajanja tjedan dana.

  23. #3373
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,088

    Početno

    Inače, u Konzumu ("moj" nije onaj maxi) STARI krumpir 5kg od neki dan košta 33kn. Uskoro će mu se cijena udvostručiti u odnosu na onih 15 kn otprije godinu i nešto sitno.
    Hrvatskog voća i povrća tamo nije bilo, osim salate, luka i krumpira, NIKAKVOG od kasne jeseni (vrlo pažljivo čitam deklaracije). Čak i običan kelj i karfiol uvoze.

  24. #3374
    rossa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2008
    Postovi
    3,319

    Početno

    pitala sam brata koji radi u jednom velikom lancu za ono da radnici iz svog džepa pokrivaju razliku cijena neusklađenih na polici i na kasi. kaže da to nije istina, što znači da je to opet čista emocionalna ucjena kako je netko gore napisao.
    Blagajnice/blagajnici moraju pokriti razliku ako imaju minus u blagajni jer se to računa kao njihova greška.

  25. #3375
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj enela prvotno napisa Vidi poruku
    I od mene jedna pohvala lidlu: neki dan kupujem neku haljinu od 50 kn i prodavacica na blagajni mi samo tako kaze:"sacuvajte racun da mozete zamijeniti haljinu ako vam ne odgovara ili da vam mozemo vratiti novce ako ju vracate. " znala sam i prije da se to moze, ali bilo je bas ugodno to i cuti od ljubazne prodavacice.
    To kazu svaki put, ja sam jednom pitala, zasto mi to govori, zar nije kvaliteta dobra, pa mi je rekla da to moraju naglasiti za svaki tehnicki/ odjevni i sl. proizvod.

  26. #3376
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    OT, ali kad kažeš da si pitala zašto ti to govori
    tako meni dođe u billi da ih to pitam kad ne na kraju pitaju "je li bilo sve u redu pri kupnji?"
    pristojna gesta, ali mene nervira

  27. #3377
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    tako meni dođe u billi da ih to pitam kad ne na kraju pitaju "je li bilo sve u redu pri kupnji?"
    pristojna gesta, ali mene nervira
    Eeeeeee.... Neki dan sam išla u Billu nakon sto godina i žena me na kraju pita je li bilo sve u redu. Ostala sam totalno zbunjena pa sam komentirala s mužem zašto je to pitala... Jesam li izgledala nezadovoljno? Jesam li je nečim uvrijedila? Je li je mm oštro pogledao...? Znači, to im je normalna praksa?

  28. #3378
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,789

    Početno

    je, to im je u billi normalno.
    ja obicno kupujem u jednoj u 7 ujutro jer mi je na putu za posao. prvi put sam je pogledala o cemu ona, sad stizem an blagajnu s rjecima: nemam karticu i sve je bilo OK, pa se one prvo iznenade i nasmiju. kao i Alex meni to ide na zivce. a imaju jedan dan kad nezaposleni i umirovljenici imaju popust. pa kad me u 7 ujutro pitala da li sam nezaposlena, sam joj rekla da jesam sad bi valjda lezala u krevetu i ne bi kupovala jogurt i kiflu. malo su im beadsti ti propisi.
    Posljednje uređivanje od spajalica : 05.05.2013. at 16:51

  29. #3379

    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,104

    Početno

    I u Kauflandu već neko vrijeme pitaju to famozno pitanje "Da li ste zadovoljni kupnjom?". Meni to isto ide na živce, ali je jednom blagajnica rekla da oni to moraju pitati (što god mi mislili o tome).

  30. #3380
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    naravno da moraju
    meni bilo smiješno kad me je prvi put pitala
    a možda mjesec dana prije toga ja se s njima posvađala na blagajni
    imala sam bon i neki kupon koji sam dobila jer mi je kupnja prije toga bila iznad, mislim 300 kuna, ne sjećam se točno
    htjela sam objediniti i jedno i drugo
    i ono mi nisu dali
    a ja nakrcala kolica
    i posvađala se se njima, htjela puna kolica ostaviti na blagajni
    i na kraju odustala, potrošila taj kupon, a bon ostavila za drugi put
    i kad sam došla drugi put, opet je bilo neko natezanje, jedna cijena na polici, druga, naravno viša
    na blagajni
    a bila ista blagajnica
    i još ona meni kaže onda da će oni meni pokloniti to
    ja poludila, što oni meni imaju poklanjati, ja samo tražim da mi se naplati po cijeni koja je bila na polici
    2x se natezala sa istom blagajnicom
    i dođem treći put, ista mala
    i na kraju ona mene pita "je li bilo sve u redu?"
    gledam ja nju, kažem "ne razumijem što me pitate"
    ona opet "je li bilo sve u redu?"
    ja si mislim vidi ti male kako me je zapamtila
    kažem ja "pa je, ovaj put je bilo sve ok"
    kad dođem drugi put, druga blagajnica, isto pitanje
    onda sam skužila da pitanje ipak nema veze samnom

  31. #3381
    Jurana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2011
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    5,219

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    OT, ali kad kažeš da si pitala zašto ti to govori
    tako meni dođe u billi da ih to pitam kad ne na kraju pitaju "je li bilo sve u redu pri kupnji?"
    pristojna gesta, ali mene nervira
    A u DM-u uvijek moraju ponuditi kupcu da iskoristi bodove i onda se blagajnica diže, ide na terminal, viče preko cijelog dućana koji je poštanski broj i provjerava nekome koliko bodova ima na kartici i ima li šta za isprintati, dok svi mi ostali ćulimo čekajući.
    Ne daj Bože da bi netko sam mogao provjeriti svoj bodova na terminalu ili da bi zamolio djelatnicu da to provjeri prije nego što se nađe na kasi.

  32. #3382
    Cathy avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    8,460

    Početno

    Citiraj Jurana prvotno napisa Vidi poruku
    A u DM-u uvijek moraju ponuditi kupcu da iskoristi bodove i onda se blagajnica diže, ide na terminal, viče preko cijelog dućana koji je poštanski broj i provjerava nekome koliko bodova ima na kartici i ima li šta za isprintati, dok svi mi ostali ćulimo čekajući.
    Ne daj Bože da bi netko sam mogao provjeriti svoj bodova na terminalu ili da bi zamolio djelatnicu da to provjeri prije nego što se nađe na kasi.
    A i ti isto svašta očekuješ.

  33. #3383
    Jurana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2011
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    5,219

    Početno

    To je isto rekao i moj muž

  34. #3384
    deeeyoo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2011
    Postovi
    310

    Početno

    Nisam bila svjesna da se toliko griješi sa cijenama, pa ću i ja ubuduće provjeravati račun.
    U petak sam jednu igračku kupila u Mueller-u. Cijena na polici 104,90 KN. Jutros pogledam račun i vidim da piše 79,90 KN... Hmmm... Znači događaju se greške i u korist kupaca.

    Što se tiče dm-a: ja kužim ako možda starija žena traži da joj prodavačica pogleda bodove, ali ove mlađe....?
    Meni u dm-u dižu živac kupci koji ostavljaju kolica na blagajni (bilo mala ili velika)! Zar je toliko teško vratiti kolica na mjesto?

  35. #3385
    mrkvica05 avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2008
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    916

    Početno

    Citiraj deeeyoo prvotno napisa Vidi poruku
    Meni u dm-u dižu živac kupci koji ostavljaju kolica na blagajni (bilo mala ili velika)! Zar je toliko teško vratiti kolica na mjesto?
    joooooj, pa nisu plaćeni da to rade. nema veze što drugim kupcima smetaju na blagajni.

  36. #3386
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,200

    Početno

    Citiraj deeeyoo prvotno napisa Vidi poruku
    U petak sam jednu igračku kupila u Mueller-u. Cijena na polici 104,90 KN. Jutros pogledam račun i vidim da piše 79,90 KN... Hmmm... Znači događaju se greške i u korist kupaca.
    kaj nije neki popust na igraćke u mulleru

  37. #3387
    TeddyBearz avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZGB
    Postovi
    4,620

    Početno

    Citiraj mishekica prvotno napisa Vidi poruku
    Eeeeeee.... Neki dan sam išla u Billu nakon sto godina i žena me na kraju pita je li bilo sve u redu. Ostala sam totalno zbunjena pa sam komentirala s mužem zašto je to pitala... Jesam li izgledala nezadovoljno? Jesam li je nečim uvrijedila? Je li je mm oštro pogledao...? Znači, to im je normalna praksa?
    To su u zadnje vrijeme počeli ispitivati iz nekog razloga. Desilo mi se u 3 različite Bille, pa očito nije slučajno.

  38. #3388
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    I meni se desilo. Očito moraju pitat.

  39. #3389
    NanoiBeba avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,700

    Početno

    Katastrofa. Odem u Billu kupiti jedan grejp, a blagajnica me puta jesam zadovoljna kupovinom.

    uopće se ne upuštam u razgovor. Automatski odgovaram sa da.

  40. #3390
    mishekica avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2012
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,077

    Početno

    Molim pomoć!

    Nedavno je u Lidlu bila navlaka za dugački jastuk, ova. No, niti u jednom Lidlu u koji zalazim nije je bilo. MOLIM VAS, ako je negdje vidite da mi javite! Znam da mogu nazvati njihov info telefon i tražiti da mi je dostave, ali to mi malo komplicira život.

  41. #3391
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Citiraj NanoiBeba prvotno napisa Vidi poruku
    Katastrofa. Odem u Billu kupiti jedan grejp, a blagajnica me puta jesam zadovoljna kupovinom.
    uopće se ne upuštam u razgovor. Automatski odgovaram sa da.
    Jel itko probao s ne? Da cujemo jel ima neke razlike spram prije :D
    Ja tamo ne idem otkad jednom nisam uspjela kupiti pola speceraja vulgaris, iako, smrc, imali su neki jako fini domaci kruh, taj mi ponekad fali...
    Posljednje uređivanje od sillyme : 12.05.2013. at 06:35

  42. #3392
    NanoiBeba avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,700

    Početno

    Ja ne bih rekla ne nego bih im svašta ponekad odgovorila - zna na blagajnama nastati takva ogromna i nepotrebna gužva. Ali se ne želim s njima upištati u razgovor.
    Ma, u stvari mi je jako žao blagajnika po dućanima. A sjećam se kako smo mi sve cure u djetinjstvu htjele biti blagajnice

  43. #3393
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Offtopic, ja sam htjela biti David Attenborough :D
    Posljednje uređivanje od sillyme : 12.05.2013. at 10:17

  44. #3394

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    Pa odgovorite im:Ne, previsoke su mi cijene.To bi bnilo najbliže istini u mom slučaju,sve toliko poskupljuje, pola kune po pola, kad pogledam godinu unazad.

    Vidim da hvalite Lidl, e pa zar samo mene potkradaju tamo?Već mi se sigurno 5-6 puta desilo, i to samo kod njih da mi naplate više.Kupim dva mlijeka tuku tri, uzmem tri kroasana, tuku četiri(nikad manje), a neki dan sam uzela tri svežnja mladog luka a naplatili mi četiri.Pošto sam zbilja počela paziti i zbrajati u glavi koliko sam potrošila ne mogu me više zeznuti(tko zna koliko puta već jesu, još je jednom bio slučaj s bananama i onom njihovoj vagi na kasi kad su mi umjesto kile banana izvagali-i skoro naplatili dvije kile). Ovo za neki dan , za ovaj mladi luk, upozorila sam da je račun prevelik. ljutito je uzdahnula i čitala stavak po stavak naglas(baš me briga, imam na to pravo), i kad je vidjela da je pogriješila rekla je:Aha, tri su, i to je bilo to. ni isprike, ništa, nada.bezobrazno.

  45. #3395
    kajsa avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    1,263

    Početno

    i meni se u Lidlu dogodilo da mi naplate više, ono uzmem 2 kinder jaja a naplate 3.
    Sad provjeravam račun jer je postalo prečesto da bi bilo slučajno.

  46. #3396
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Ja sam uvjerena da nije slucajno. Prije koju godinu mi se to nije dogadjalo, al ja uvijek gledam racune, ako ne na licu mjesta, onda doma. Ronin, s obzirom na to koliko nas muljaju i lazu, meni vise nije problem niti traziti ispriku.

  47. #3397

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    No što se računa tiče treba odmah na licu mjesta pregledati jer što mi vrijedi kad dođem doma , kako da ima poslije dokažem da su mi u vrećici dva mlijeka a ne tri?i obavezno važite voće i povrće i zapamtite koliko ste uzeli, jer to što rade s onim vagama na blagajni je užas.

    I još mi u Lidlu ide na živce što često zvoni onaj njihov alarm, to mi uopće nije ugodno.Obično mi blagajnica vikne -sve je u redu, samo prođite!no nije mi ugodno.

    kad razmišljam o statistici, od 4 odlazaka u Lidl jednom me sigurno zeznu.Stoposto.Nikad na svoju štetu.

  48. #3398
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    U kojim Lidlovim prodavaonicama imate problema?
    Meni, koja povremeno idem u Lidl se još nije ništa takvoga dogodilo,ali čisto da znam gdje se to događa.

  49. #3399
    rayna avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    U svom :)
    Postovi
    1,103

    Početno

    Prije otprilike dva tjedna u billi paket od 4 saporo cokolade s rizom 11.99, uzmem, a na blagajni mi kaze 12,99. kazem zeni da na polici ovako pise i kaze da valjda nisu promijenili cijenu. ja na to njoj da cu platiti 11,99, a ona vice iz svega glasa: snjezanaaaaaaa! i pocne objasnjavati. snjezana kaze daj gospodi kunu (s naglaskom) pa cu ti ja vratiti. nije mi trebala davati kunu jer sam dala samo 12 kn. isti dan nakon posla idem opet u billu po nesto za rucak i sad taj isti paket cokolada dode 13,49. stvarno su strasni

  50. #3400

    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    2,908

    Početno

    Citiraj Tanči prvotno napisa Vidi poruku
    U kojim Lidlovim prodavaonicama imate problema?
    Meni, koja povremeno idem u Lidl se još nije ništa takvoga dogodilo,ali čisto da znam gdje se to događa.
    Meni u oba Lidla u Šibeniku.Što je turistička sezona zahuktalija i što su gužve veće, veselije je.
    Posljednje uređivanje od ronin : 12.05.2013. at 15:54

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •