Pa zato što bi trebalo djecu učit mislit svojom glavom, i zbog njih samih ali i zbog vjere jer se i Bibliju treba tumačiti. Ni ona nije napisana onako kako se mislilo, pa mi se čini logičnim da se na satu katoličkog vjeronauka podučava na način na koji se i Biblija čita.
A gledam ove Cvijetine linkove i mislim da je razlika prvog i trećeg linka pripreme za sat razlika dobrog i lošeg nastavnog kadra u školi. I ne znam što bi se moglo prigovoriti trećem linku. Eto takve ja učitelje i vjeroučitelje želim svoj djeci, i vjerničkoj i nevjerničkoj.
Odbijam misliti da netko tko piše udžbenike vjeronauka ima zle namjere, jednako kao i talijanskog. Vjerojatnije mi se čini samo da nije radio u školi, da nije promislio i da je bio metodološki nepotkovan. I znam da ćete me sad vjerojatno optužit za ružičaste naočale, ali nema šanse da me preobratite.