Pokazuje rezultate 1 do 50 od 218

Tema: Razlicitost u ispitivanju i ocjenjivanju

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    ali druge roditelje se apsolutno ne tice, niti treba dobivati objasnjenja zasto se kod nekog djeteta provode drugacije metode poucavanja. Niti su sva djeca ista, niti trebaju jednake metode i pristup. Odlika pravog pedagoga je da nade najbolji nacin za svakog.
    Ne slazem se. Ako neko dijete u razredu ima drugaciji tretman od sve druge djece, uciteljica treba na pocetku godine jasno reci da se takav tretman provodi (ne treba pri tome ulaziti u razloge zasto i temeljem cega, bitno je da upozna roditelje da je to sluzbena odluka skole temeljena na nekim razlozima), i isto tako ukratko reci djeci o tome. Koliko ce informacija dati drugima, treba dogovoriti sa roditeljima tog djeteta, ali smatram da upravo radi izbjegavanja bilo kakvih nedoumica o nekom povlastenom polozaju tog djeteta treba biti transparentan. Mislim, pa taj poseban tretman ce druga djeca vidjeti i osjetiti (pa i cilj je tretman bude drugaciji i individualiziran), pa onda nema smisla praviti se kao da ne postoji.

    Mi smo imali slucaj da je u vrticu jedna djevojcica, prema rijecima moje cure bila mezimica: teta je vise voli, moze ici u svoj ormaric i piti sokove, a mi ostali samo vodu. Kada sam pitala tetu o tome, rekla je da je curica bubrezni bolesnik i da si od doma donosi posebne cajeve i sokove. Djeca su pak mislila da tete vise vole tu curicu nego njih, i da joj zato daju piti sokove, sto je kod moje cure stvorilo neki otpor i prema tetama i prema toj curici. Da su tete jasno objasnile djeci o cemu se radi, ne bi bilo takvih problema.OK, to je bilo u dobi od 5g, ali skolarci su jos i vise spremni da shvate razloge posebnog tretmana.
    Posljednje uređivanje od Deaedi : 04.09.2015. at 16:10

  2. #2
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,733

    Početno

    Citiraj Deaedi prvotno napisa Vidi poruku
    Ne slazem se. Ako neko dijete u razredu ima drugaciji tretman od sve druge djece, uciteljica treba na pocetku godine jasno reci da se takav tretman provodi (ne treba pri tome ulaziti u razloge zasto i temeljem cega, bitno je da upozna roditelje da je to sluzbena odluka skole temeljena na nekim razlozima), i isto tako ukratko reci djeci o tome. Koliko ce informacija dati drugima, treba dogovoriti sa roditeljima tog djeteta, ali smatram da upravo radi izbjegavanja bilo kakvih nedoumica o nekom povlastenom polozaju tog djeteta treba biti transparentan. Mislim, pa taj poseban tretman ce druga djeca vidjeti i osjetiti (pa i cilj je tretman bude drugaciji i individualiziran), pa onda nema smisla praviti se kao da ne postoji.

    Mi smo imali slucaj da je u vrticu jedna djevojcica, prema rijecima moje cure bila mezimica: teta je vise voli, moze ici u svoj ormaric i piti sokove, a mi ostali samo vodu. Kada sam pitala tetu o tome, rekla je da je curica bubrezni bolesnik i da si od doma donosi posebne cajeve i sokove. Djeca su pak mislila da tete vise vole tu curicu nego njih, i da joj zato daju piti sokove, sto je kod moje cure stvorilo neki otpor i prema tetama i prema toj curici. Da su tete jasno objasnile djeci o cemu se radi, ne bi bilo takvih problema.OK, to je bilo u dobi od 5g, ali skolarci su jos i vise spremni da shvate razloge posebnog tretmana.
    Za pocetak mislim da je zdravstveno stanje svakog pojedinca njegova privatna stvar. I ne treba necije zdravstveno stanje i potrebe stavljati na sva zvona i razvlaciti po razredu. To se treba napraviti diskretno, bez posebnog isticanja.
    takav je i zakon, da se NE raspravlja o tudem zdravstvenom stanju.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •