Citiraj AdioMare prvotno napisa Vidi poruku
možda bi trebalo pokušati onako kako je lukab rekla: vidjeti šta je moguće, pa u tom smijeru stremiti, ne primarno upirati prstom u nemoguće.
ne spočitavam to ikome, ni ja se ne osjećam kompetentnom sudjelovati niti u ovoj forumskoj raspravi, kamoli kreirati sustav, ali mislim da neke stvari funkcioniraju svugdje po istom principu: ajmo raditi, a manjkavosti će već isplivati i na njima će se poraditi. ne znam da u ijedan novi projekt možeš ući baš sa totalno razrađenom strategijom koja po iti jednoj točci neće odstupati. kako reče moja prijateljica sinoć na jednu drugu temu: projekt je živ i radi se o ljudima, ne o ciglama.
Ajmo delati

Mislim da su manjkavosti već na površini samo se ne želimo/ne možemo uhvatiti u koštac s njima. Valjda je lakše/bezbolnije ići zaobilaznim putem i sve staviti u isti koš pa reformirati pod zajedničkim nazivnikom.

Ono što užasno frustrira je činjenica da se u škole (osnovne) vječito nešto uvodi, integrira, modernizira, reformira i uvijek se pokrenu natprosječni učitelji i dio prosječnih i oni zapravo potegnu i realiziraju promjene. One koji su zalutali u profesiju neće dotaknuti ova reforma (a zbog takvih je potrebno mjenjati sustav).