Ne znam imamo li kojeg psihologa tu na forumu, voljela bi da mi on odgovori i uvjeri me da (ne)živim u zabludi.
Čitam vaša iskustva, vrtim u glavi mojih 20 godina rada s djecom, vrtim u glavi teeežaaak kćerin razred i cijelo vrijeme mislim da bi djecu koja rade probleme, djecu koja nasilno reagiraju u nekim situacijama, trebalo kontinuirano poučavati kako reagirati u konfliktnim situacijama.
Kako to odraditi? Po meni, grupnim radionicama svakih tjedan-dva tijekom cijele školske godine, a ne samo radionica za gašenje požara. Djeca s problemima u ponašanju uoče se već prvih mjesec dana nastave.
I opet sam valjda iz Hlebina, ali meni tih osam (1. do 8. razred) radionica svakih tjedan ili dva za stručnu službu škole (psiholog, pedagog, defektolog...) ne djeluje kao neostvariv zadatak.
Ili sam i ja roditelj i kolegica (vjerujte mi, još "gora etiketa" u zbornici) koja uvijek komplicira i nešto zahtjeva?