Ne može to biti samo vaš problem. Prosvetni radnici su dužni da nastavu izvode tako da odgovara mogućnostima svakog deteta. Kod nas ima dece koja dobijaju štampani materijal jer su se izjasnili da nemaju druge mogućnosti. MM drži najveći deo nastave popodne jer svi žele da maksimalno iskoriste vreme do policijskog časa (u selu imamo privilegiju dvorišta i boravka napolju).
Teoretski, učiteljica bi se morala uklopiti sa vama (i stvarno je neobično da svima od 28 roditelja odgovara jutarnji termin i da ni jedno više dete nije samo kod kuće).
Ali u praksi, imaš li ikakvu mogućnost nadzora dok je dete na laptopu? Možeš li nečim sebi na poslu napraviti live streaming njenog časa? Da se snima svojim mobilnim, ili tako nešto, da li bi joj to smanjilo ili pojačalo anksioznost?
Moji isto od svojih učiteljica nisu dobili nikakvu interakciju osim pisanih uputstava i priloga. Imamo TV časove, ostalo je na roditeljima.
Baš juče je pismeni sastavčić mog sina učiteljica okarakterisala kao dobar ali predugačak. Imao je 10 rečenica, a trebalo je tačno pet, ni manje ni više, što ja nisam razumela iz učiteljicinog uputstva. I još su mu neke rečenice bile složene. Sve pismeno, latinicom koju tek uče, bez pravopisnih, gramatičkih i stilskih grešaka, potpuno samostalno. Ali dobiće lošiju ocenu jer mu je mama preglupa da shvati učiteljicine zahteve. A učiteljica će dobiti svoju platu za svojih 30 rečenica mesečno nakucanih preko Vibera jednako kao i MM kome već blokiraju sve memorije na svim uređajima od količine sopstvenog i učeničnog video i audio materijala, plus more fotki, što uputstava što primljenih domaćih.