Citiraj tanja_b prvotno napisa Vidi poruku
Moj je u online školi doslovno po cijeli dan za kompjutorom i radi nešto za školu. Eventualno se dvaput tjedno izveze na biciklu van na sat-dva, ponekad ga za vikend uspijemo izvući van u prirodu i to je sve, ostalo vrijeme je prikovan za Loomen. Zadaci stalno stižu, sad su i projektni zadaci u igri pa je posla još više. Ali stvarno nisam sigurna da on išta uči onako, da sjedne, uzme knjigu, bilježnicu i proučava. Sve vrijeme koje radi za školu izvršava neke zadatke, a je li pritom nešto i naučio, ne znam i ne mogu znati jer pravih provjera znanja nema. Ocjene dobiva iz aktivnosti i napisanih zadaća i eseja, evo, od ožujka nijedne ocjene manje od 5 ali nisam baš sigurna da je to ogledalo njegovog znanja.
Tješim se utoliko što je tek 1. srednje, to gradivo će nadograđivati u narednim razredima, pa ako mu nešto sad i promakne, valjda ima vremena da to nadoknadi sljedeće godine. Valjda. Ako ne budemo i nagodinu imali ovakvu organizaciju
evo, ti si to bolje objasnila nego ja.
čitavo vrijeme ona nešto radi, to dobro veliš, po cijeli dan ispred tog loomena i za svojom knjigom i bilježnicom. i oni normalno pišu ispite i pored toga druge razne aktivnosti od eseja preko vježbi do lektire.
a koliko je znanja usvojeno i koja je to realno ocjena u ovom trenutku, tko to zna. nedostaje ona prava provjera, a bome i tumačenje novog gradiva na uobičajen način.
ona ima super iz tih svojih aktivnosti i testova i to nije ni skok ni nešto iznenađujuće u odnosu na prije jer je i prije bila odlična.
ali ove ne znam tko može reći koliko toga zapravo stoji iza tih ocjena. vidjet će se, da.

za njihovo dobro se nadam da će na jesen obavezno ići u učionice. zapravo ne znam zašto bi uopće morali čekati jesen, mogu glatko krenuti i nešto malo prije, imaju hrpu toga za nadoknaditi.