Kod mog sina tko je smetao u nizim razredima smeta sada i u visim.
Nisu srezani u startu.
Djeca jako dobro znaju sta se smije a sta ne smije u skoli i ne bi trebalo biti rasprave oko toga.
Kod mog sina tko je smetao u nizim razredima smeta sada i u visim.
Nisu srezani u startu.
Djeca jako dobro znaju sta se smije a sta ne smije u skoli i ne bi trebalo biti rasprave oko toga.
Ometala sam nastavu citavo skolovanje.Ometala u smislu da sam hodala i bila nemirna u nizim razredima, a komentirala na glas u visim razredima. Nema veze sa nikakvim odgojem i pravilima nego stimulacijom.
Meni je to pomagalo da drzim paznju i pratim nastavu. Obicno predavanje koje traje satima i zahtjeva od ucenika iskljucivo slusanje i sjedenje na mjestu nije nacin na koji ja ucim . Meni treba kretanje i interakcija. Mojem starijem djetetu isto. Oboje smo daroviti sa elementima ADHDa.
Meni je skola bila muka jer sam nepretano dobivala kritike na racun nemira. Mom sinu isto. On se preporodio kad vise nije u skolskom sustavu. Ima posao na kojem se izvrsni snasao. Nema nikakvih problema sa pravilima ni motivacijom ni tempom. Kao ni ja. Samo mrzimo sjedenje satima bez interakcije. I ne ucimo na taj nacin.