Pokazuje rezultate 1 do 50 od 412

Tema: Uvođenje cjelodnevne nastave

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Willow avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Lokacija
    ZG
    Postovi
    2,834

    Početno

    hm, sad kad razmišljam, možda i je poanta cjelodnevne nastave da djeca nakon toga ništa ne uče ali u smislu da jednostavno nemaju energije za više
    da se svi ukalupe u neku prosječnost, da nema ovog dodatnog rada, niti instrukcija niti roditeljskog pomaganja (to su negdje i naveli da će biti škola bez instrukcija!)

    u jednu ruku ok, u drugu baš i nije fer ni prema djeci koja ne mogu savladati tako lako program niti prema onima koji bi realno mogli puno više da se s njima više i radi

  2. #2
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,101

    Početno

    Citiraj Willow prvotno napisa Vidi poruku
    hm, sad kad razmišljam, možda i je poanta cjelodnevne nastave da djeca nakon toga ništa ne uče ali u smislu da jednostavno nemaju energije za više
    da se svi ukalupe u neku prosječnost, da nema ovog dodatnog rada, niti instrukcija niti roditeljskog pomaganja (to su negdje i naveli da će biti škola bez instrukcija!)

    u jednu ruku ok, u drugu baš i nije fer ni prema djeci koja ne mogu savladati tako lako program niti prema onima koji bi realno mogli puno više da se s njima više i radi
    U toj ne-treba-učiti-priči najviše bi stradali dječaci jer oni kasnije sazrijevaju, manje su "poslušni" pa su im i ocjene slabije. Iz razreda moje mlađe kćeri nijedan dečko nije otišao u gimnaziju, kod 4 godine starije otišla su tek trojica, a četvrti u privatnu , dok su cure mahom išle u gimnazije.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •