Pokazuje rezultate 1 do 50 od 3421

Tema: Homeschooling?

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    RozaGroza avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2008
    Postovi
    5,601

    Početno

    Istina, opisne ocjene su bolje, ali svejedno ocjene su, i djeca to percipiraju na drugačiji način nego mi. Odličan je Odličan, a Dovoljan je Dovoljan, dobro se zna što ostali u razredu misle kad netko ima Dovoljan. I same podjele na bubalice i propalice, ako se dobro sječam to su bili termini za jedne i druge, ma strašno nešto. I iako da ocjene mogu biti poticajne i motivirati učenika, često su motivirani iz pogrešnih razloga, jer se oni odlični jako jako jako trude da i dalje budu odlični jer ako nisu stalno odlični "opada im vrijednost" a oni dovoljni pak ako ih ikada uopće motivira ocjena 2 ili 1, motivirani su samo zato da ne bi više bilo toliko jadni pred svima pa bubaju i bubaju samo da isprave tu nesretnu ocjenu.Naravno da ima onih koji su stvaro gladni znanja, sami sebe testiraju, postavljaju si izazove sve one pozitivne strane ocjena, ali mislim da je nažalost brojka podeblja na onoj strani gdje ih ocjene motiviraju na pogrešan način.

  2. #2
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    Što se dogodi kada nema skale ocjena?
    Kad bi bila samo shema prošao-pao (ili smatrate da bi svi trebali prijeći u viši razred bez obzira na rad,trud itd?)?

    Kako konkretno to zamišljate?

  3. #3
    rosa avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2006
    Postovi
    2,461

    Početno

    počela pisati jedno..pa mi pobjegao post..

    dakle
    Što se dogodi kada nema skale ocjena?

    Bojim se da onda velika većina ide linijom manjeg otpora i uči taman malo više nego što je dovoljno za prolaz.
    Morali bi imati baš jaku unutarnju motivaciju za učiti do maksimuma svojih mogućnosti.

  4. #4
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj RozaGroza prvotno napisa Vidi poruku
    Istina, opisne ocjene su bolje, ali svejedno ocjene su, i djeca to percipiraju na drugačiji način nego mi. Odličan je Odličan, a Dovoljan je Dovoljan, dobro se zna što ostali u razredu misle kad netko ima Dovoljan. I same podjele na bubalice i propalice, ako se dobro sječam to su bili termini za jedne i druge, ma strašno nešto. I iako da ocjene mogu biti poticajne i motivirati učenika, često su motivirani iz pogrešnih razloga, jer se oni odlični jako jako jako trude da i dalje budu odlični jer ako nisu stalno odlični "opada im vrijednost" a oni dovoljni pak ako ih ikada uopće motivira ocjena 2 ili 1, motivirani su samo zato da ne bi više bilo toliko jadni pred svima pa bubaju i bubaju samo da isprave tu nesretnu ocjenu.Naravno da ima onih koji su stvaro gladni znanja, sami sebe testiraju, postavljaju si izazove sve one pozitivne strane ocjena, ali mislim da je nažalost brojka podeblja na onoj strani gdje ih ocjene motiviraju na pogrešan način.
    ček malo, u kakve ste vi to fensi škole išle?
    u našoj ti je vrijednost rasla na razne načine, al bome ocjene tu nisu bile neki bitan faktor da se netko osjeća jadno ili dobro.
    ne kažem da je to ok, al tako je bilo. nema veze s temom, al kad već govorimo o osjećaju vrijednosti u školi. koji se temeljio prije svega u odnosu na druge učenike, a tek onda na profesore. a sad što je tu presudno, bog te pita, vjerojatno opet ona ista samosvijest.
    odlični učenici su mogli imati dobar rejting jedino ako nisu potpadali u štrebere, ako su pomagali drugima i sl.

    roza, ocjenu jedan i dva, u osnovnoj školi, možeš dobiti samo i isključivo samo ako ne pipneš ništa, ono - nit ne pogledaš, uz to što apsolutno ne slušaš na satu, nikakve obveze ne izvršavaš. do četvrtog razreda da ne govorimo. kad je riječ o nekakvoj završnoj ocjeni.
    a i u tom slučaju je vrlo lako moguće da ti je rejting itekako dobar u razredu.
    opet ponavljam - ne kažem da je to dobro. al tako je. ako griješim, ispravite me.

  5. #5
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,297

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    ček malo, u kakve ste vi to fensi škole išle?
    u našoj ti je vrijednost rasla na razne načine, al bome ocjene tu nisu bile neki bitan faktor da se netko osjeća jadno ili dobro.
    ne kažem da je to ok, al tako je bilo. nema veze s temom, al kad već govorimo o osjećaju vrijednosti u školi. koji se temeljio prije svega u odnosu na druge učenike, a tek onda na profesore. a sad što je tu presudno, bog te pita, vjerojatno opet ona ista samosvijest.
    odlični učenici su mogli imati dobar rejting jedino ako nisu potpadali u štrebere, ako su pomagali drugima i sl.

    roza, ocjenu jedan i dva, u osnovnoj školi, možeš dobiti samo i isključivo samo ako ne pipneš ništa, ono - nit ne pogledaš, uz to što apsolutno ne slušaš na satu, nikakve obveze ne izvršavaš. do četvrtog razreda da ne govorimo. kad je riječ o nekakvoj završnoj ocjeni.
    a i u tom slučaju je vrlo lako moguće da ti je rejting itekako dobar u razredu.
    opet ponavljam - ne kažem da je to dobro. al tako je. ako griješim, ispravite me.
    Tako je, naravno. Kako drugačije?
    Vidi se da puno onih koje pišu nemaju još djecu u školi i ne znaju kako to danas ide.
    Teorija je jedno, praksa drugo.

    I gore sam već napisala da ne pišem o pohvali za ocjene.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •