ček malo, u kakve ste vi to fensi škole išle?

u našoj ti je vrijednost rasla na razne načine, al bome ocjene tu nisu bile neki bitan faktor da se netko osjeća jadno ili dobro.
ne kažem da je to ok, al tako je bilo. nema veze s temom, al kad već govorimo o osjećaju vrijednosti u školi. koji se temeljio prije svega u odnosu na druge učenike, a tek onda na profesore. a sad što je tu presudno, bog te pita, vjerojatno opet ona ista samosvijest.
odlični učenici su mogli imati dobar rejting jedino ako nisu potpadali u štrebere, ako su pomagali drugima i sl.
roza, ocjenu jedan i dva, u osnovnoj školi, možeš dobiti samo i isključivo samo ako ne pipneš ništa, ono - nit ne pogledaš, uz to što apsolutno ne slušaš na satu, nikakve obveze ne izvršavaš.

do četvrtog razreda da ne govorimo. kad je riječ o nekakvoj završnoj ocjeni.
a i u tom slučaju je vrlo lako moguće da ti je rejting itekako dobar u razredu.

opet ponavljam - ne kažem da je to dobro. al tako je. ako griješim, ispravite me.